Sempre Étterem & Panzió Székesfehérvár, Bregyó köz 6, 8000

Székesfehérvár, Bregyó köz 6, 8000

• Családbarát
  • Érintkezés nélküli kiszállítás
  • Biztonságos hely a transzneműek számára
  • LMBTQ+-barát

Sándor Lőrincz
07.12.2023
Sempre Étterem & Panzió
A panzió rész nem a leg modernebb, de egy hosszú út kipihenésére tökéletes. Viszont a személyzet, aranyos, kedves, és udvarias. Az étterem pedig valami fenomenális. Helyben készült olasz finomságok. Ajánlani tudom csak. A pincérek kedvesek udvariasak. Szépkártya elfogadóhely.
L I A N N A
05.12.2023
Sempre Étterem & Panzió
Nagyon jó hely, a pincérek kedvesek, aranyosak, mindent megoldanak. Tökéletes hely egy kellemes vacsorához, az ételek isteniek, forrón a kemencéből tálalva. A pizzák hatalmasak, házi készítésű és gluténmentes változatban is. Fantasztikus. Nagyon ajánlom 5*Térj be, ha egy jót akarsz enni Fehérváron.
Viktória Horváth
23.11.2023
Sempre Étterem & Panzió
Ha lehetőség adná akkor egy csillagot sem adnék! Foodorán keresztül megrendeltük az ételt majd felhívtuk az éttermet kb mennyi időt kell várnunk két adag szerencsétlen, nyomorult paradicsomos tésztára míg kihozzák házhozszállítással székesfehérvár mellé Mohára. Mint kiderült a Foodóra nem szállítja ki valamilyen oknál fogva Mohára ezért megkérdeztük a hölgyeményt aki az étteremben dolgozik, hogy ők kitudják e szállítani. Erre egy hölgyemény azt mondta, hogy igen kitudják hozni + 2000 forintért. Többszöri telefonos egyeztetés után(még nyitvatartás alatt, kicsivel zárás előtt) azt mondta az egyik ismerősével kihozza nekünk az ételt mert már bezártak!(A két nyomorult paradicsomos tésztát) Miután gondolom tényleg bezártak, hívtuk őket már nyilván nem vették fel a telefont.Gratulálok az étteremnek, hogy olyan dolgozókat alkalmaz akik abszolút nem megbízhatóak és fűt-fát ígérgetnek a megrendelőnek, hogy kihozzák az ember kajáját! És arról a 6600 forintról nem is beszélek amit ők bezsebeltek ez által!
Cecilia Kertész
22.11.2023
Sempre Étterem & Panzió
Igaz, hogy az osztálytalálkozóra a foglalás a legkondi mentes helyre szólt, de mikor kértem, hogy szeretnénk átülni a légkondicionált helységbe, nem voltak rugalmasak úgy, hogy két vendég ült a másik teremben. Kértem valami légkondícionáló megoldást, kaptunk egy álló ventilátort, ami abszolút nem volt megoldás. A WC főbejárata beragadt, kénytelen voltam tenyérrel csapkodni az ajtót, hogy meghallha valaki. Jött, gondolom az üzletvezető, aki rám förmedt miért is csapkodom az ajtót. Mondtam menjen be, csukja magára az ajtót.... Nos az ételek finomak voltak, bár volt némi csalás is mikor fokhagymás olíva olajat kértünk. Kaptunk helyette fokhagymás napraforgó olajat. A pincér a rendelésnèl nem volt pontos. De a lényeg, hogy az ételek finomak voltak! Remélem a közeljövőben rugalmasabban kezelik a vendégek kérdését, főleg ha megoldható.....
Tamás Holló
13.11.2023
Sempre Étterem & Panzió
Ebédelni érkeztünk. Kedves hölgy fogadott kint a kerthelyiségbe ültünk le. Kényelmes, nem összezsúfolt helyek voltak! Pizzát rendeltünk nem kellett rá órákat várni és *5ös volt! Kemencés pizza, jó volt a tészta, a feltét mennyiség is pont jó volt! Jól éreztük magunkat!
Tünde Kurucz
02.10.2023
Sempre Étterem & Panzió
Tavaly többször is ebédeltünk itt, és nagyon jó volt a kaja, ezért ültünk be most is. Bár ne tettük volna! Egy órát vártunk az ételekre, amelyek langyosan voltak, mire kihozták őket. A hús (salt in bocca) full borzalmasan túl volt sütve, a kemencés krumpli szó szerint úszott az olajban. A sertésszűz olyan száraz volt, amin már az öntet sem segített.
Gábor Csapó
26.09.2023
Sempre Étterem & Panzió
Olasz hangulatú étterem. Az adagok bőségesek és finomak, kedves a kiszolgálás. Van terasz, de egy paravánnal leválasztva, így kilátás nincs. A beltér igényesen kialakított.
Diána Hetesi
20.09.2023
Sempre Étterem & Panzió
Botrány ez a hely! Nem jól csomagolták be az ételem, ami kifolyt a zacskóba, de ők mossák kezüket, hogy nem az ő hibájuk... Nagyon sokszor rendeltünk már onnan, mindig meg voltunk elégedve, műanyag dobozban voltak eddig az ételek, sosem volt baj ezelőtt. Az étterem inkorrekt és rugalmatlan. Sajnálom, hogy nem lehet 1-nél is kevesebb csillagot adni... Köszönöm a csodálatos születésnapi vacsora helyett az idegeskedést, most itt ülök étel nélkül éhesen, amit már kifizettem... Teljes csalódás.
Miklós Vétek
12.09.2023
Sempre Étterem & Panzió
Rendelést értékelek.Rendszeres rendelő vagyok. Az utóbbi 6-8 hónapban meglehetősen hullámzó a teljesítmény. Az ételek nagyon finomak, de többször előfordult már, hogy másfajta ételt szállítottak ki. A mostani rendelésnél konkrétan kimaradt a rendelt ital, a pizzánál meg ha ez az extra sajt, hát akkor ott vannak problémák. Amikor működik az étterem, nagyon működik, de ha nem, akkor hiba terén nem kicsiben játszik, hanem lapot kér a 19-re. (A fotó kedvéért leszedtem a szalámit, azt is duplán kértem, azt tisztességesen rápakolták)