MORTON'S Travel Szeged, Petőfi Sándor sgrt. 5, 6722

Zorán Mándity
03.12.2023
MORTON'S Travel
Évek óta ennek az irodának a szervezésében utazunk, mint mindig, a mostani utazás is a legnagyobb rendben zajlott. Köszönjük!
Sándor Lapatinszki
30.11.2023
MORTON'S Travel
Részletes véleményem az előző értékelésemben olvasható. Budapesti irodánál keresse. Kérem ezt az irodát messzire kerülje el mindenki!
Éva Lontai
10.11.2023
MORTON'S Travel
Az utazással kapcsolatos élményeink fantasztikusak. Mind az út előkészítése, mind a szervezés, a kinttartózkodás során nagyfokú segítőkészséget, profizmust tapasztaltunk. A program bár néha fárasztó volt számunkra, de a cél az volt, hogy minél többet lássunk. Az idegenvezetőnk is kiváló volt, segített, magyarázott, érdekességekre hívta fel a figyelmünket. A New York-i szállás bár kiváló helyen volt, okozott problémákat, a reggeli minősége és mennyisége, a szobai szolgáltatások hiányosságai tekintetében, de kibírtuk. Nagyon tetszett az út rugalmas megszervezhetősége, bár csoportos volt alapvetően, de az egyéni igények maximális megvalósítása is belefért. Haza egyedül jöttünk, de minden flottul meg volt szervezve, simán bőröndöstül megérkeztünk Budapestre.Köszönjük.
Péter Dr. Juhász
10.10.2023
MORTON'S Travel
A második és egyben utolsó utunk volt ezzel az irodával, egy bankártya credit card hiba miatt, az amerikai utak szakértője magunkra hagyott, elvesztett napok és 4500 dollár körüli plusz költség jutatott haza minket. Az amerikai utak szervezését ne bízza rájuk senki. Az első utunk csoportos út volt ott is voltak kisebb gondok , de az még nem okozott csalódást de fly és drive azt kerülje mindenki! Különösen a szegedi irodát. A credit card lehet , hogy az én figyelmemet, kerülte el, de a helyzet megoldásában nem kaptunk segítséget. Az utazási iroda elzárkózott a megváltozott helyzet miatt a repjegyek átfoglalásától, azt mondták csak az utas teheti meg. Nos több órás telefonálgatás és újrafoglalás során mindvégig azon kérdéseket kaptam, hogy ezt az utazási irodának kellene intéznie. A kifizetett bérautót amennyiben ugyanoda viszem vissza akkor átvehető, ezért kellett át foglalni a jegyeket. Az iroda által választott légitársaság a levont 2000 dollár ellenére nem jól regisztrálta a repjegyek számát, ezért ismét több órás reptéri telefonálgatás után folyton azt kaptam meg, hogy hívjam az irodát!! A légitársaság is erre volt kiváncsi, hogy miért nem segített az iroda? Nos ez tényleg jó kérdés volt. A gép elment ott maradtunk, szállás és hazaút jegy nélkül. Majd kikerestük a török légitársaság egy járatát és arra sikerült jegyeket vennem, 2500 dollárért és így haza jutottunk.A már itthonról kifizetett autó átvételét szintén nem segítették, nem ajánlották fel , hogy a befizetett bérleti díjat vissza szerzik, vagy segítenek másik autót bérelni. Mint kiderült lehetett volna más cégnél bérelni master card-dal, illetve már csak a kauciót kellett volna kifizetni, ott is azt mondták hívjam az irodát. Nos látom a mosom kezeimet, mi közünk van nekünk ( Mortons) ehhez válaszokat és reakciókat, de a véleményemet leírom. Az iroda büszke , hogy csak a legkiválóbb minősítésű szállásokat és programokat foglalja, nos az önök irodája már nem tartozik szerintem ezek közé. Nem csak az minősít egy irodát, hogy a simán lezajló utazást sikerül levezényelni, hanem az is , hogy baj esetén hogyan segít legyen az bárki hibája. Arra kérem a kedves véleményolvasókat, gondoljanak bele egy percre, hogy ha nincs elég pénzem az ominózus master card -omon, ha nem beszélek jól angolul, akkor is ha azt feltételezzük , hogy csak én vagyok a hibás, akkor ott maradunk?
Júlia Székely
05.10.2023
MORTON'S Travel
Egy csodálatos, élményben gazdag, napsütéses hetet töltöttünk Izlandon. A szervezés gördülékenyen zajlott, minden információt időben megkaptunk. A szállodák alkalmasak voltak a nap fáradalmainak kipihenésére, az ételek különlegesek és finomak. Az idegenvezetőnk Bajomi-Lázár Dávid felkészültsége és empátiája a szakma csúcsa.Annyi és annyiféle vízesést láttunk (Istenek vízesése, a Skógafoss vízesést, az Eyjafjallajökull vulkán oldalán található Seljalandsfoss vízesést vagy az Arany vízesést), amennyit el sem tudna képzelni a hétköznapi ember.Láttunk geotermikus területeket, tavakat, a Nemzeti Parkot, vulkáni krátereket, fűtetejű épületeket, fekete lávalöves tengerpartot, halászfalvakat és Reykjavík csodáit.Láttuk a Geysirt kitörni, fürödtünk a Kék-lagunában, hajóztunk a jéghegyek között és bálnákat is lestünk.Ide érdemes visszatérni! Bakancslistás célpont!
Judith Nozse
01.10.2023
MORTON'S Travel
Megbízható, minőségi szolgáltatást nyújtó utazási iroda, profi idegenvezetővel és gyors ügyfélszolgálattal.Amerikai utazáshoz teljes mértékben megéri hozzájuk fordulni.Köszönjük!
Mónika Solymosiné Balogh
01.10.2023
MORTON'S Travel
Udvarias, segítőkész hölgytől kaptunk tájékoztatás. Legközelebb is hozzájuk fordulunk! Üdv:Solymosiné
Jobban Krisztián
30.09.2023
MORTON'S Travel
Tökéletes, máskor is szivesen :)
Kitti Kelemen
MORTON'S Travel
Kedves, segítőkész hozzáállással, minden igényünkre maximálisan odafigyelve szervezik az utakat. Szívből ajánlom Őket!
Katalin Czérna
MORTON'S Travel
Az út előkészítése alapos volt, a kapcsolattartás barátságos. A Világjegy egy igazán nagyszerű alkalmazás, sok információt tartalmaz, lehet rá támaszkodni. Az idegenvezetőnk nagy helyismeretű, sokat látott és otthonosan mozgott New Yorkban. A világlátott, nyelveket beszélő utasok önállóan is jól elboldogultak. Én másodszor voltam és a programok pontosan kipótolták az első utazás időszűke miatti hiányait. És NYC tényleg sohasem alszik ;) .