Galyatető Turistacentrum Mátraszentimre, Kodály Zoltán sétány, 3234

Tibor Both
21.11.2023
Galyatető Turistacentrum
Megéri felmenni a 160 lépcsőfokon mert gyönyörű kilátás nyílik körbe. Egy kis forgó beléptető kapun 200 Ft bedobásàval lehet meglátogatni minden reggel 7 és este 8 óra között.
Tiba Csaba
27.10.2023
Galyatető Turistacentrum
Galyatetőtől kicsit többet vártunk volna, az egyetlen hely ahol ki volt írva hogy lehet enni az nem ez volt. A retro kisvendéglőben az ételek finomak voltak a kiszolgálás nagyon jó volt csak a retro hangulat nem volt vonzó mások számára, mert egyedül voltunk bent és lettek volna fogyasztóvendégek még bizonyosan. Amint egy kicsit sikerül ezen is változtatni garantáltan teltházas lesz az étterem. A turisztikai centrumban kicsit későn tettek ki egy táblát, hogy lehet étkezni, kávézóban tűnik kintről.
Ilona Kovács
11.10.2023
Galyatető Turistacentrum
Kissé drága, de nem meglepő hiszen más nincs a környéken. Késői ebédre tértünk be, választottunk ami volt mert éhesek voltunk. Az étlapon szereplő ételek közül választottunk, a rendelésnél persze szóltak hogy az pont nincs. Lehet későn érkeztünk?!Az étellel egyébként nem volt gond. Sokan voltak túrázók, akik meg is szálltak ott, és sokan étkeztek...telt ház az étteremben nem volt.
EwiiL
01.10.2023
Galyatető Turistacentrum
Sífutni mentünk Galyatetőre, szállásunként 2 éjszakára a Galyatető Turistacentrumot választottuk. Külön jó pont, hogy a síelőket, turistákat egy szánkó-, síléc- és bakancstároló várja, amely csak a szálláshoz tartozó egyedi kártyával nyitható. Mi dormitoriumban foglaltunk szállást, ahol mindenkinek volt egy saját belső- és külső egyedi chipkártyával zárható szekrénye. A mosdók, tusolók tiszták, modernek rendezettek, beleértve a hálófülkéket is. Az ételek minősége megfelelő, korrekt adagok, korrekt áron, az italok már drágábbak, de nem vészes árazásúak. Kedves, segítőkész személyzet várja a turisták kéréseit. Az épület szépen felújított az alsó hallban mini konyha és plüss zöldségek várják a kicsiket, körbeülhető kandalló a fázósokat és jó tea a megfáradt vendégeket. Nagyon tetszett az épületben az eligazító jelrendszer dizájnja, mely külön említést érdemel. Egy éjszakát próbáljatok ki ti is, javaslom a rántott husit egy jó sörrel vagy fröccsel kikérni! + tipp itt tényleg érdemes a házirendet elolvasni, akkor nem ér semmi kellemetlenség (villanyoltás, reggeli időopnt... stb)!
Dóra Nyeső
16.09.2023
Galyatető Turistacentrum
Egy nagyon kellemes vendéglátóegység!Finom ételek, jó hangulatú, kreatív és szezonális fogásokkal bővülő menü, kedves kiszolgálás. (Egyik legjobb őszi sütőtökrémlevesünket ettük itt :) Az adagok nagyok! Hétvégén általában tele van, de mindig akad egy szabad asztal, a kis sorbaállás pedig megéri a rendelésért.Kutyabarát és kíváló túrázós és motoros megállónak is :)
Zoltán Mátrai
09.09.2023
Galyatető Turistacentrum
Vegyes a véleményem. Az étel finom volt. Vadragu levest ill. palóc gulyást ettünk. 10 % szervíz díjat számítanak fel,de egy ember veszi fel a rendelét, készíti a kávét stb. Amikor mi voltunk sokan voltak, hosszú sor.Nem értem, miért fizetek 10%-ot? Talán, hogy kivigyem magamnak a vásárolt terméket, miután 20 percig sorba álltam?Most húsvétkor voltunk, komoly drágulás történt....Viszont hó volt, ami érdekessé tette a napunkat!
Balázs Ónódy
Galyatető Turistacentrum
Egy két ágyas szobában szálltunk meg néhány napot, sajnos elég vegyes tapasztalatokat szereztünk.A szállásról néhány pro és kontra:+ kényelmes ágyak+ tiszta szoba+ szép kilátás+ csendes környék- időkapcsolós vizesblokk- zuhany hőfok nem szabályozható és túl forró- olvasólámpák nem üzemeltek- kevés volt az asztal felület, ahova lehet dolgokat tenniFélpanzióval foglaltunk, néhány negatív tapasztaltunk az ellátásról:- nem volt előzetes információ az ellátás részleteiről- reggeli egy fix melegreggeli (rántotta, virsli, főtt tojás) vagy hidegtálból lehet választani- személyzettől függ, hogy megtudod-e miből tudsz választani(az első két alakalommal nekünk nem derült ki, hogy van müzli is)- tea benne van az árban, kávé már külön fizetős (900-1800Ft)- a weboldalon szereplő időpontokkal ellentétben 8-9 és 18-19 között vannak az étkezések- a tányérok és bögrék gyakran sérültek, a benti asztalok ragadnak- vacsoránál fix menü van (leves és főétel) ez nem választható, előre nincsen kiírva mi lesz- a savanyúság néha a menü része, máskor külön fizetős (1000Ft)- ingyen csapvíz és pohár lehetne kirakva (5dl limonádé 1680Ft)Több odafigyeléssel és tájékoztatással lehetne javítani a fentieken.Jelen állapotban én nem tudom ajánlani hosszabb megszállásra.
Lóska Marci
Galyatető Turistacentrum
Nagyon vegyes élmény, a szállás pöpec, kiszolgálás lassú és kaotikus, az egyik leves langyosan jön ki, a masik kifejezetten finom, az olasz tészta gyenge közepes, a cézár sali jó. Már maga a becsekkolás is 20 perc volt, ami idő alatt nem mehettünk fel, hiszen egy teljes napos túra után, miert is akarna az ember lezuhanyozni, de nem jöttünk zavarba, kikértünk két sört, darabja ezres, mivel a hordó alja, szénsav nuku, minek adja ki?! Utána a Dreher már szénsavas volt (kék túra sört meg senki ne igyon!), szóval négyen 40 rongy felett fogyasztottunk, de alulteljesítés volt a vacsi, a reggeli közepesnél jobb. Szóval az egédz okyan vegyes élmény...
Mónika Orbán
Galyatető Turistacentrum
Kirándulásból tértünk be kb 10-en ebédelni,de sajnos az itt dolgozók nincsenek a vendégekre felkészülve! Először jártunk itt,és szerintem utoljára is...Az ételek íztelenek.Szervezetlen minden.Rendezetlen a terasz helységnek nem nevezhető valami,az asztalunk madárszaros volt,az udvar gazos...Az étel marhadrága,és a semmire még szervizdíjat is fel mernek számolni!(Kis üveges kóla 780 Ft !!! )
Mézes Zserbó
Galyatető Turistacentrum
Sajnos éppen nem volt konyha, de viszont nagyon hangulatos a hely, a turazasrol erkezo vendegek ihatnak finom italokat es ha van konyha ehetnek finomaagokat! Szep kornyezet modern hely, kedves kiszolgalas es finom forro csoki!