Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu Balatonfüred, WVRG+VQ, Széchenyi István u. 24, 8230

• péntek0:00-24:00
  • szombat0:00-24:00
  • vasárnap0:00-24:00
  • hétfő0:00-24:00
  • kedd0:00-24:00
  • szerda0:00-24:00
  • csütörtök0:00-24:00

Balatontourist: Balatontourist Füred Kemping & Üdülőfalu | Balaton nyaralás, üdülés, balatoni kemping, vízparti kempingek, medencés kempingek, gyermekbarát üdülés, saját partszakaszok, naturista kemping. Kempingek Siófokon, Szabadifürdőn, Balatonberényben, Balatonfüreden, Sóstón, Zamárdiban, Révfülöpön, Fonyódon, Vonyarcvashegyen, Balatonakaliban, Zalakaroson, Balatonszemesen, Keszthelyen. Sátorhelyek, parcellák, mobilházak, üdülők, bérsátrak és bérlakókocsik.

Balatonfüred, WVRG+VQ, Széchenyi István u. 24, 8230

V. István
30.11.2023
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
Rendszeres visszajárók voltunk, de soha többet!Évek óta jártunk ide, többnyire elégedetten távoztunk.Az idei viszont kiverte a biztit és soha többet nem jövünk.1. Nagy előnye volt, hogy volt saját strandja, saját csúszdákkal. Napközi program után a gyerekek így délután még ki tudták pancsizni magukat. Idénre elbontották, mert a szomszédba épült 5 csillagos ner szállodának kellett a hely. Most ilyen beléptető kapukon kell a kemping egyik feléből a másikba vándorolni a sokkal kisebb strandra, ami már közel sem annyira gyerekbarát. Valami gyerek vízi játszóteret építenek, de az a kisebb korosztálynak lesz jó és idén még nem is volt kész.2. Az árak nagyot emelkedtek, több, mint 20%-ot, de a minőség csökkent. Értsd, nagyon nagy a szórás a mobilházak minősége között. Úgy a berendezés és a pakolhatóság között, mint a berendezés állapota között. Idén egy szétesettet kaptunk, ami helyett nem tudtak(vagy akartak) másikat biztosítani.3. És ez a legfontosabb! A higiénia! Az ágyneműt láttuk,hogy cserélik, mégis minden szőrős volt... értsd, a wc öblítő tartály gombja, a mosogató tálca csepegtetője, a lecserélt ágynemű, az elmosott tányérok!!!! Olyan volt, mintha egyetlen ronggyal törölték volna át az egész házat a wc-től a konyháig és hát, nem a konyhával kezdték...A klímán fél centis kosz, por..az életben nem volt karbantartva!Lehet panaszkodni, de hamarabb elmostam a dolgokat, mint ahogy mobillal fotózgattam volna. Meg aztán az odatett fiatal gyerekek nem sokat mozdítottak volna ezen a dolgon. Pont leszarja mindenki mit hőbörög egy magyar, miközben 10-ből 9 német, hollan, angol, lengyel.Szóval részünkről soha többet. Napi több, mint 50 ropiért ez egy kicsit gáz.
Kollar Tibor
20.11.2023
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
2022 augusztusában voltunk ott. 35 év kempingezés után itt sokkot kaptunk. Többször is!A kapuban jött az első: Gyönyörűen kialakított parkoló a porta előtt, hogy utánfutóval se kelljen tolatni, de a portás integetett, hogy menjek előre hozzá. Leírta a rendszámom egy papírra, és odaadta, hogy azzal mehetek be a recepcióra bejelentkezni. Nah de ott már nincs hova parkolni (utánfutóval). Valahogy megoldottam.Recepció: 2 diák dolgozott, 3 középkorú recepciós azon sopánkodott, hogy milyen sok a munka. (másnap is voltam bent, ugyanez volt a helyzet, kicsekkoláskor is) Sokk: foglaltunk e? Hát, mondom nem. 35 évig nem kellett! Akkor nincs szabad hely! De hogy mit szeretnénk? Mondom sátorozni. Nah legalább ezt már tudjuk!" Jött a válasz! Épp volt egy darab szabad parcella
Zimányi Zselyke
11.11.2023
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
Az idei nyaram nagy részét a kempingben töltöttem,nem nyaralás céljából.A közös fürdők a szemétlerakó és az ottani “karbantartók” viselkedése és magatartása is valóban minősíthetetlen,de sosem gondoltam volna,hogy az úgynevezett “biztonsági őrökben”és a felsőbb vezetőkben fogok legnagyobbat csalódni. A fürdőszobában levideóztak az egyik éjjel fürdés közben.Azonnal jeleztem az éppen ügyeletes őrnek,hogy mi történt,aki csipáit törölgetve megköszönte,hogy szóltam,majd békésen visszafeküdt aludni,nem keresték és nem is voltak segítőkészek az ügyben.Napokig jártam én és a főnökeim a portára és mi jártuk naphosszadt a parcellákat,hogy megtaláljuk a tettest. Egy ideig szemforgatásokat, megvető pillantásokat és számonkéréseket kaptam ettől a remek biztonsági szolgálattól.Végül megtaláltuk,a rendőrség bizonyíték hiányában elengedte késöbb.És hogy miért csalódtam a felsőbb vezetőkben? Az úr a családjával még 2 hétig nyaralt vidáman a kempingben! Mindenki tudta hol lakik,mi az autója rendszáma,de senkit nem érdekelt,hogy egy ilyen alak él ott,aki kitudja hányszor tette meg azt, amit megtett.Emberségből:0
Timea Dévaldné Németi
24.09.2023
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
Évről évre egyre rosszabb.A foglaláskor jeleztük, hogy árnyékos parcellát szeretnénk, bejelentkezéskor megmondták melyik a miénk, mi nem választhattunk helyet. Kb 70 fokos volt a sátor, annyira árnyékos parcellát kaptunk...Kisgyerekkel jöttünk, otthon boldogan szedte össze a homokozós játékokat, most már csak azt kérdem: de minek? A gyerekek strandrészét szétbarmolták hogy a gazdagéknak" legyen füves partjuk az új szálloda előtt. Se homokozó se csúszda.Nincs melegvíz! Csak néha... És nem csak este hanem napközben sincs
Anikó Asztalos
14.09.2023
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
8 napot töltöttünk el a kempingben,családommal és öcsémékkel.Sajnos ,sok dolog nem is volt a kempingbe,amibe inkább nem is megyek bele. Ágyneműt hetente cserélnek a nyár közepén ,ami azért durva. Wc papírt és törölközőt sem adtak,csak ha szóltunk. Azért aztgondolom 500ezer forintért amit kifizettem a kis házért ez lett volna a minimum. Arról nem is beszélve,hogy egy 5 tagú családnak a legnagyobb fazék 2 literes volt!. De ezek elhanyagolhatók. Az öcsémék sátrat béreltek és amikor átmentünk hozzájuk beszélgetni,épp kettő roma származású fiatal,egy lány és egy fiú takarítottak kettő sátrat a következő vendégeknek. Ja igen ,nincs semmi bajom a romákkal,de ez a két fiatal amit csináltak az felháborító és gusztustalan volt!Ugyan is a srác nagyon csúnyán beszélt,eltört egy műanyag széjet,majd eldobta,aztán elkezdték köpködni egymást bent a sátorba,amit kint is folytattak!De a legfelháborítobb az volt amikor a nagy medencébe fürödtünk a gyerekekkel és ott lubickolt mellettünk egy ,az egész testét borító bárányhimlős külföldi kis srác .Szóltam az úszómesternek,hogy ezt nem kellenne engedni de leszarta! Az volt a válasza,hogy mit csináljon vele?! Na egy biztos ,mi többet nem megyünk ebbe a kempingbe!
Dóra Bokor
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
A camping jó helyen helyezkedik el,saját strandja van. A parcellák árnyékosak. A camping egyik oldala kutyamentes, ami nagyon jó volt ! Segítőkész személyzet.Darázsfészek volt a parcellánkon ,azonnal intézkedtek, darázsírtót küldtek. Hangulatos koktélbár,minden este programmal.3 napot töltöttünk itt,sajnos egyszer sem volt melegvíz,a zuhanyzók sötétek, és koszosak.A körforgalomnál lévő szemét gyűjtő és környéke nagyon büdös.A campingben lévő étterem nagyon drága! 4000 Ft egy pizza. Érdemes kimenni szembe a Tescoba, ott normál áron lehet ebédelni. Összességében jó lehet a camping ,csak nem főszezonban.
Zsolt Hudanik
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
A part szép, bár főszezonban biztosan nagyon zsúfolt. A személyzet segítőkész a recepción. A kemping használat ára reális.A kempinghelyek ĵók, sok árnyas is van.A vizesblokkok szánalmasak, az egyikben csak hideg víz van, a másikban csak forró (nincs keverő csap), a harmadik, talán a legmodernebb esetén csak akasztó nincs a fürdőben (volt, de letört, nem lett pótolva), de van két csap, és meleg víz is. Itt csak" a takarító személyzet szólt
Otto Deli
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
Többször jártunk a kempingben, de ez a kemping már nem az a kemping!" Sikerült tönkretenni a Balaton legjobb kempingjét. Lássuk miért? Jelentősen csökkent a kemping mérete! Kellett a hely a luxus szállodáknak! Ezzel együtt kisebb lett a parti terület is. Elbontották az éttermeket
András Sebestyén
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
Minden jó volt és a szállás is tiszta, de ráférne egy belső enteriőr csere, mert kicsit retró a hangulat. A lényeg, hogy jól éreztük magunkat, de egy éjszaka szerintem túl vastagon van számolva. (Ingrid apartman)
József Süveg
Balatontourist Füred Kemping és Üdülőfalu
Nagyon jó minőségű kemping, hatalmas terület. Egyetlen de nagy hibája a picike strand a LUA resort építése miatt, a csuszda is megszünt. Város nézős vagy bicós bázisnak jó.