City Taxi Debrecen Debrecen, Sinai Miklós u. 11, 4027

City Taxi Debrecen

City Taxi Debrecen | Rendeljen megbízható és kényelmes taxi szolgáltatást Debrecenben! Válassza a City Taxi-t, ahol repülőtéri transzfer, non-stop fuvarrendelés és bankkártyás fizetés is elérhető. Szolgáltatásaink között szerepel lakossági kiszolgálás, céges megrendelés és online rendelés alkalmazáson keresztül. Legyen része a City Taxi minőségi utazási élményének!

Debrecen, Sinai Miklós u. 11, 4027

Szabolcs Radócz
16.11.2023
City Taxi Debrecen
Az idősebb korú sofőr nem volt hajlandó engem és a barátnőmet elvinni.Mer a barátnőm sántított a bal lábára ( amin egy nyílt seb található)Mert szerinte az illető részeg!Mondom én hol itt az emberiség! Egy rászoruló emberen nem lehet segíteni!Hányinger az egész társaság!(Nem ez az első alkalom amikor így jártunk!
Inci Pető
10.11.2023
City Taxi Debrecen
Csak pozitívat tudok mondani, külföldről hazalátogatva több taxi társaságot is hívtam 50 km-es körzetből kerestünk fuvart a Debreceni reptérre és vissza. Sokan nem vállalták az hely messzesége miatt mire a City taxi hoz is eljutottunk. Telefonhivásunkra egyből válaszoltak, Árajánlatot kaptunk -tól/-ig összegre amit elfogadtunk és az aktuális végösszeg benne volt a megadott keretben. Pontosan érkeztek utasfelvételre. Komfortos modern autóval , kedves és segítőkész, intelligens sofőrrel kellemes volt az utazás annak ellenére hogy visszafelé gépünk éjszakai járat volt. Köszönjük a pontos precíz munkát!
Kamilla Bezzegh
07.11.2023
City Taxi Debrecen
A Hatvan utcán válogatnak, hogy ki szállhat be az autóba, fejről olvassák le ki a szimpatikus és 2000Ft alatt nem vállnak fuvart, mert nekik az nem pénz. Csak azt nem tudom, hogy mielőtt ki se nyitjuk az ajtót honnan tudják milyen messzire fogunk menni?Gusztustalan.
Papp Szilvia
26.10.2023
City Taxi Debrecen
A City taxiról csak annyit,hogy a Campusról 16.000 Ft-ért vitt haza Derecskére. Az összeget előre elkérte a sofőr, közben elindult. Adtunk 20.000 Ft-ot és azt mondta,hogy majd a háznál ad vissza, tekintve, hogy most vezet és nem tudja elővenni a pénzt.. természetesen ez elmaradt (hulla fáradtak voltunk és örültünk, hogy végre itthon vagyunk és kipattantunk. Ő nem szólt, hisz miért lenne a saját maga ellensége?) Másnap és harmadnap a Bolt-tal utaztunk fix díjon 9450 Ft-ért...
Árpád Szent-Andrássy
13.09.2023
City Taxi Debrecen
Évek óta nem használom, végleg betelt a pohár a legutolsó alpári primitív bunkó sofőrrel való találkozás után. Az árakról: kedvezményekkel együtt is drágább mint a konkurrencia, de az se érdekelne ha olcsóbb lenne, nincs az a pénz hogy még egyszer felhívjam ezeket.
József Sütő
City Taxi Debrecen
A város, sajnos legszinvonaltalanabb, legkreténebb, legutasbarátlanabb, legantitaxisabb, legsz....bb, a söfőrök, pedig a 8 általánost be NEM fejezett személyek!!!!!! Nem valók sem városban sem ,pedig falusi környezetbe!!!!Tisztelet a kivételnek!!!!!Sajnos a diszpécser is egy unott miért keltesz fel éjfélkor" hangnem!!!!Kedves Tulajdonos!!!!Cégcsoport!!!!Utas és preztizsvesztésen megy kerezstül!!!Kérjük a szinvonalat!!!!A magán cégek erősödjenek akkor!!Kérem a vezetés visszajelzését a sofőr viselkedéséért és az utazás megszakításáért obszcén kijelentések és káromkodások közepette!!!!!!"
Róbert Dr. Kaszás
City Taxi Debrecen
Pontos, megbizható szolgáltatás. Előzékeny gépkocsi vezetők, tiszta gépkocsikban, kényelmes utazás.
Gizella Hegedűs
City Taxi Debrecen
Átverés. 1650 forint volt az applikációban a taxi ára, amit a Nagyállomás és a Hatvan utca közé rendeltem. A sofőr direkt keringett, előre közölte, hogy hát ez háromezer lesz, célzásokat tett a testalkatomra, direkt nem értette, hogy Hatvan utca és nem Hatvani, hiába mondtam el neki vagy háromszor, aztán mikor ezt szóvá tettem és kértem, hogy húzódjon félre, kiszállok, itt vagyunk, direkt nem ott állt meg, ahol kellett volna. Kritikán aluli. Még az is megvan, hogy a sofőr neve mi volt, mert kártyával fizettem. (Osztolykan J.) Ja, és nem is használt a bácsi GPS-t, így hiába mondtam, hogy buszmegállóba sietek, csatlakozást kell elérnem, nem igazán érdekelte és keringett össze meg vissza, megállva minden második buszmegállónál, hogy ez az-e.
Tünde Szabó
City Taxi Debrecen
Előzetesen rendeltem taxit, másnapi adott időpontra. Pontosan érkezett, minden rendben volt.
Tóth Erika
City Taxi Debrecen
Nekem pozitív tapasztalatom volt velük, a megadott időben érkezett a sofőr. Szép, tiszta autó volt, kedves volt a taxisofőr is. Árban is elfogadható volt a szolgáltatás. Forgalomtól függően aránylag hamar hazaértünk. Máskor is innen fogok taxit hívni!