Flamingó Wellness és Konferencia Hotel Balatonfüred, Széchenyi István u. 16, 8230

Flamingó Wellness és Konferencia Hotel

Flamingó Wellness és Konferencia Hotel**** | Balatonfüred | Négycsillagos vízparti wellness és konferencia szálloda Balatonfüreden, páratlan balatoni panorámával.

Balatonfüred, Széchenyi István u. 16, 8230

• Wi-Fi
  • Csak készpénz

Tibor Szilágyi
07.12.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
Családosoknak ajánlom kis gyermekekkel. Idősebb korosztály számára a nagy nyüzsgés miatt nem igazán alkalmas. Hozza a kötelező balatoni feelinget, de semmi egyedi, semmi extra. Kiemelkedő a nagy gépkocsi parkoló, amiből borsos áron fedett is rendelkezésre áll. A wellness részleg elfogadható, bár pl. a masszázs helységek berendezésére nagyobb odafigyelés javasolt. A rendelkezésre álló külső és belső medencék kapacitása és minősége megfelelő, a parti strand több odafigyelést és nagyobb kiépítettséget igényel. A környezet szép és gondozott. Az éttermek kint és bent jó minőségűek és állják a vendégek rohamát. A svédasztalos reggeli és vacsora bőséges és választékát tekintve is megfelelő. Javasolt valami a ház specialitása" szerű
Marcell Mátyássi
22.11.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
Kb. 6 éve járunk rendszeresen a Flamingó Wellness és Konferencia Hotelbe. Az évek során az ott dolgozók hozzáállása nagyon rossz irányban változott, de mivel szerettük a Hotelt és a szolgáltatásait ezért minden évben visszamentünk ( két nagyobb lakosztályt vettünk ki minden évben, ez idén 5 éjszakára 2,1 millió Ft-ba került fogyasztással együtt- ami már magában is elgondolkodtató). Sajnos ennyi pénzért az ember legalább normális hozzáállást várna, nem kaptuk meg.1. 5 gyermekkel voltunk összesen, az első születésnapját ünnepeltük az egyik kicsinek, amikor a pincér minősíthetetlenül káromkodott, mert nem tudta meggyújtani a gyertyát, amikor szóvá tettük a kést ledobta az 5 gyermek közé az asztalra, hogy vágjuk fel mi magunk. Jeleztük az étteremvezetőnek (2023. aug. 17. este), mondanom sem kell, a többi nap sem lett jobb a kolléga stílusa- fülbevalós fiú Ádám néven2. Egy kancsó vizet kértünk az asztaltársaságnak másnap, másik dolgozótól- válasz: van bent automata
Andrea Molnár
21.11.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
Június közepén töltöttünk ott 5 éjszakát egy 4 és egy 2 éves gyerekkel. Nagyon jól éreztük magunkat, sok szép élménnyel gazdagodtunk.Prémium balkon nélküli szobánk szép tágas és tiszta volt. Az ételek finomak voltak, bőséges választék volt reggelinél és vacsoránál is. A gyerekek is mindig tudtak mit választani. A wellness rész is szuper, kinti benti medence egyaránt, és a közvetlen Balaton parti fekvés csúcs. Lehet sétálni a kikötőben, van lassan mélyülő homokos part, fantasztikus kilátás a tihanyi apátságra. A jatszószoba is kényelmes, sok játékkal felszerelve és a kinti játszótér is nagyon tetszett a gyerekeknek, bár árnyék az nincs, tűző napon csak óvatosan. Szóval minden adott hogy gyerekek és felnőttek egyaránt jól érezzék magukat.Negatívumként a fürdőszoba zuhanykabinját említeném, nem túl kényelmes és az ajtó sem záródott. A recepciós nem volt túl kommunikatív az érkezésünkkor.
Bihari Szilvi
03.11.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
Hosszú-hosszú évek óta visszatérő vendég vagyok, hűségemet semmilyen apró dologgal nem értékelik. 1*Recepciós kolléga 1*, a többiek, legfőképpen a felszolgálók 5*Kicsekkolás után szerettünk volna a szállodában parkolni, nem ingyen, mert azt tudjuk, hogy már nem divat, csak a kisebb szállodák tudnak emberségesebben hozzáállni a vendéghez, szóval pénzért sem tehettük meg egy hétfői napon, a szálloda kihasználtsága láthatóan kb 30%-os volt. Még szerettük volna a pénzünk egy részét parkolódíj formájában ott hagyni, illetve egy másik részét Balatonfüreden. Előtte két nappal 200 km-ről érkező barátaink Tapolca felé tartva megálltak Füreden, kérdeztem, hogy bejöhetnek-e kb fél órára egy kávéra a lobbyba, vagy a parti bárhoz, válasz az volt az 1*os recepcióstól (lehet, hogy csak a munkáját végzi, de akkor sem volt szimpatikus), hogy fél óra után 7 ezer valamennyi, ki kell fizetni a wellnesshasználatot. (na meg persze a parkolást) Hát nem akartam stopperórával mérni a kávézás idejét, így nem éltünk ezzel a ragyogó lehetőséggel. A két esetet egyéb módon nem jellemezném, csak a rugalmasság teljes hiányával, ezért a rugalmasság kap tőlem egy 1*-ot. A étkezések magasan a legjobb színvonalúak, megtartották a régi szintet, nagyon örültünk, 5*. A wellness is kiváló, külön értékeltük, hogy a régi jól bevált dolgokat, mint pl. a hátsó jakuzzinál a kapcsoló, meghagyták, 5*. Felújított szobák 5*. Mindezek ellenére nem jó szájízzel távoztunk, nem éreztük, hogy visszavárnak, pedig alig voltak a szállodában. Olyan érzés volt, mint gazdag szülők gyerekének lenni - mindent megkaptunk mi szem-szájnak ingere, de valami mégis hiányzott.... :( sajnálom, nagyon szeretem a szállodát, és ez így is marad, valószínű, ehhez hozzá kell szokni, hogy a Flamingó ilyen, és így kell szeretni.
Zsóka Veresné
28.10.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
A fürdőszobában a zuhanykabin ajtaja nem ér össze, kifolyik a víz, a zuhanyfej mellett szintén, több helyen is.A szobánk padlószőnyeges volt, rettenetes porszag volt bent.Pozitívum viszont a szoba tágas mérete és a kényelmes ágy.A wellness elfogadható, valamikor biztos szuper volt, ráférne egy kis felújítás.Évente több négycsillagos hotelben is megszállunk, sokkal színvonalasabb, és a kedvességről már nem is szólva. A recepciós nem valami lelkesen fogadott minket, távozáskor meg szinte kellemetlen volt az unottsága. Furcsa volt, de meg sem kérdezték, hogy éreztük magunkat!Vacsorára bőséges a választék, a pincérek udvariasak. Az ételek minősége számomra max.3 csillag. Sok az előre feldolgozott, félig kész mirelit alapanyag, a töltött dagadó rágós volt.Többet vártunk egy négycsillagos hoteltől.
Dr. Makai Gábor
22.10.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
Lehúzás, átverés!!!!!Ritkán szoktam vélemányt írni, de ezt azért teszem, hogy mások ne kerüljenek hasonló helyzetbe.Vigyázat! A premium balkon nélküli szoba FALRA néz, nem vicc, sőt a recepciós úr szerint ez természetes.Nem az a baj, hogy nem panorámás a szoba, hanem a fő probléma, hogy a szálloda megtéveszti az embereket, nem tünteti fel sehol, hogy a nem panorámás szoba jelentése náluk a FAL, mint kilátás az ablakon. Aggályos és inkorrekt.Sőt, megjegyzem, hogy a weboldalon, ha megnézik a képeket, ott is jól látszik, hogy szándékosan úgy fényképezik a szobát (prémium balkon nélküli szoba), hogy ne látszódjon az ablak, amin keresztül a fal láthatóvá válna.Sehol nincs feltüntetve a weboldalukon, hogy ezek a szobák falra néznek, elhallgatják, megtlvesztik az embereket, ami jogilag is aggályos.Amikor elfoglaltam a szobát, visszamentem a recepcióra, ahol udvariasan jeleztem, hogy a szoba falra néz (csak, hogy mindenki elképzelje: a fal szinte karnyújtásnyira van) majd egy flegma, pökhendi férfi, aki managernek titulálta magát közölte, hogy nem panorámás szobát foglaltam. Még mindig udvariasan jeleztem, hogy a nem pamoráma és a fal jelentése nem ugyanaz. Kértem a segítségét, hogy cseréljék ki a szobát, de erre azt a választ kaptam, hogy nem, csak ha még többet fizetek.Pitiáner, felháborító stílus a recepciós részéről, kritikátlan stílus, döbbenet....Ezt követően mondtam neki, hogy látom nem érti a problémámat, mert láthatólag nem is akarja.... de ő csak mosolygott, és jelezte, hogy fizessek többet.Nem szeretném minősíteni se a szállodát, se a problémamegoldó készségüket, de valljuk meg lenne mit tanulniuk.Jobb helyen nem, hogy segítőkészen, a problémát megoldva, a vendég kedvébe járnak, de automatikusan 1 kategóriával magasabb szintű szobát is felajánlanak kérés nélkül. Jelzem nem az volt a célom, hogy balkonos vagy panorámás szobát kapjak, hanem egy olyan szobát, ami nem egy falra néz.Egyébként az étteremben a személyzet extrán kedves és az ételek minősége is a szálloda besorolásának megfelelő, kiváló.
Zsanett Szabó-Barta
19.10.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
4 éjszakát töltöttünk a szállodába. Vegyes élményekkel távoztunk. A szoba rendben volt. Az ágy kényelmes! Úgy gondolom egy pàr részére kielégítő. A portàs bácsi és személyzet (kifejezetten az èttermi részen!) kedves és figyelmes! Az ételek választékosak, de meg kell jegyeznem, hogy zöld, éretlen banánt kitenni az emberek elé, amit nem lehet bontani és megenni ez figyelmetlenség. A strand és wellness rendben van, de nemdohányzó vendégkènt nagyon zavaró, hogy sokan figyelmen kívül hagyják a kijelölt helyeket és az ember pofájába fújjàk a füstöt. Ugyanez a szobákkal kapcsolatban is elmondható. Szellőztetni alig alig tudtunk, mert a szomszéd szobàban egy meggazdagodott dohányboltos vevői szálltak meg és óránkènt 10-12 szál cigarettàt elfüstöltek. Kellemetlen, hogy nem lehet kérni nemdohànyzós részleget vagy egy olyan emeletet kialakítani, ahol az erkélyek nemdohányzók. Megjegyezném még, hogy a szoba tiszta volt, de a folyosókon rengeteg hatalmas pókháló lógott. A reggelinél szerencsére tudtam növényi tejjel kávèzni, viszont a kinti bárban nem tudtak adni, ami számomra érthetetlen?! Egy doboz növènyi tejet kivinni nem megterhelő és a vendég igénye szerint ihat délután is kàvèt!Mindentől függetlenül tudtuk élvezni a szállodàt és számunkra ez nem fog - csillagokat jelenteni, csak egy véleményt fogalmaztam a sok vendèg közül! Köszönjük!
Timour Douangsiththy
14.10.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
Azzal kezdeném az értékelést, hogy egy 4 csillagos szállodáról beszélünk. Nos, ebben a “4 csillagos” létesítményben töltöttünk el 5 napot és 4 éjszakát, főszezonban, júliusban. Nézzük, mit kaptunk ez idő alatt a pénzünkért. Sajnos voltak rossz, de szerencsére jó tapasztalataink is. Kezdjük a rosszakkal. 5 napból 3 napig nem működött a lift. A mi szobánk a 3. emeleten volt. Igazi “4 csillagos” élmény volt cipelni a babakocsit és a gyereket fel és le, minden alkalommal. Nem beszélve arról hogy rajtunk kívül voltak más babakocsis családok és idős emberek is az emeleten. Na és kaptunk bármilyen kompenzációt a szálloda részéről? Persze hogy nem, “nálunk sajnos ilyen nincsen” címszóval lerendeztek minket.A fürdőszobában levő egyetlen akasztón, amelynek az lett volna a célja hogy törölközőket akasszunk rá száradni, egy olyan ruhaszárító lógót, amelyet finoman fogalmazva megzabált a rozsda. Ezen természetesen így nem hogy a törölközőket, de a család strand felszerelését sem tudtuk szárítani.A szálloda part része egész jó volt addig, amíg az ember nem a homokos partszakaszon találja magát, ami szerintem elvileg a gyerekeknek lett kialakítva. Nos, ez a rész telis-tele volt madárürülékkel, gyakorlatilag fél méterenként lehetett egyet látni. És akkor itt pancsoljon a gyerek? Köszi…Még megemlítenék pár apróságot, mint például, hogy a takarító személyzet véletlenül kidobta a gyerek kedvenc műanyag etető kanalát, mert azt szemétnek vélték. (Minek nyúlnak hozzá egyáltalán?) Majd én kidobom ha nem kell…A szálloda területén ki vannak jelölve dohányzásra kijelölt helyek. Ez nagyon jó, csak sajnos a dohányzó nyaralók többsége ezt figyelmen kívül hagyta és a napozóágyak között dohányzott. Minket ez a gyerek miatt kifejezetten zavart, esetleg erre érdemes lenne jobban odafigyelni.Voltak természetesen pozitívumok is. Az étterem és a bár személyzete mindig kedves volt, az ételek is nagyon finomak voltak, rengeteg féle étel közül lehetett választani reggel is és este is.A belső és külső medencék is tiszták voltak, bár néhány vízre helyezett játék működésképtelen volt, ezt nagyon sajnáltuk.A szoba tiszta volt és rendezett, leszámítva a korábban említett második világháború kori ruhaszárítót.Munkám során volt részem sok 4 és 5 csillagos szállodához. Nos, ez a szint és a problémamegoldó képesség maximum 2 csillagot érdemel és még akkor is jószívű voltam.Frissítés: Mivel a szálloda hozzáállása kritikán aluli ezért az értékelést levittem 1 csillagra (bár ennyit sem érdemelnek meg).
Zsolt Nyeste
03.10.2023
Flamingó Wellness és Konferencia Hotel
Az egyik szomszédos hotelből jöttünk át a Flamingóba, így van összehasonlítási alapunk. Röviden: Ég és föld. :) Bővebben: Ahogy beléptünk a hotelbe már lehetett érezni, hogy ez nem az a futószalagos turista hotel, prémium a berendezés, a szoba tágas, kényelmes az ágy. Több kinti és benti medence is van, közvetlen Balaton parti strand része is kiváló, családiasabb, csendesebb hotel, de mégis gyerekbarát. A reggelinél és vacsoránál is látszik, hogy minőségi alapanyagokat használnak, reggelinél több féle tojásos étel, minőségi pékáruk, gyümölcsök, felvágottak, pudingok, krémtúrók, édes pékáruk, Alpro növényi tej - amit kérésre fel is habosítottak.:) Vacsoránál is többféle húsos/húsmentes étel, halfélék is minden este voltak, nagyon finom házi sütik, leginkább magyaros jellegű ételek, de pl.ráksaláta vagy rántott garnéla, lazac is volt, szóval mindenki megtalálja a saját ízlésének megfelelőt. Ebédelni a medencéknél lévő beach bárnál lehet, itt a hekk-et ettünk, de van hamburger, gyros, saláta, stb. Összességében biztos, hogy legközelebb is visszatértünk ide. :)