Múzeumkert Vendéglő és Panzió Sátoraljaújhely, Kazinczy u. 275, 3988

Gábor Deák
06.12.2023
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
Átlagos ízű ételek,amire nagyon sokat kellett várni... Bár szerintem a konyha személyzete kevés mint a legtöbb helyen. Kiszolgálás igazán figyelmes.
Petra Kozák
09.10.2023
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
Először voltunk itt,de az biztos,hogy nem utoljára!A kiszolgálás kedves ,gyors volt.Az ételek egyenesen tökéletesek,nem tudok olyat mondani,ami nem volt finom!!!Az adagok óriásiak,ízesek,a tálalás is nagyon mutatós volt!Köszönjük a személyzetnek!!Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!
Gabi V.
02.10.2023
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
Sziasztok! Ez is bekövetkezett: életemben először nem adtam borravalót a pincérnek! Leültünk 35 fokban a teraszon, két és fél éves kisfiunkkal. Gyanús volt, mikor beléptem és kérdeztem, van-e etetőszék egy pincér odabökött az ajtóhoz. Ekkor azt gondoltam, hogy ez egy önkiszolgáló hely lehet, máshol felkapja, kihozza, letisztítja az ott dolgozó,nem én... Mindegy, megcsináljuk, szülők vagyunk, ez a dolgunk Italt választunk, étlapot olvasunk. Kihozzák az italt, finom al limonádé. Mondom faarcú pincérnek, hogy milyen kétszemélyes tálat kérünk, de a legsürgősebb egy adag sültkrumpli lenne a kisfiamnak külön. Na, ez nálunk fél óra, ha idegesen rájukszólok! Fél óra alatt megveszem a vetőkrumplit, elültetem bakhátra, locsolom, permetezem, kiásom, megpucolom felvágom és kisütöm. Főleg,ha egy kisgyereknek kell, aki hangosan éhes már:) Mondtam unottképűnek a végén, életemben először nincs jatt. Nézett, mint a nagyfajta nyúl, meg kente a felelösséget a kollégájára. Jó vastag volt a számla, 10% szervízdíj benne, de ez a szolgáltatás semmi volt. Majdnem másfél órát voltunk ott, nem volt zavaró a pincér jelenléte. 35 fokban tán illene figyelni, hogy ki lehet a potenciális limonádéfogyasztó, mert azt baromi nagy haszonnal lehet eladni. Tipikusan az a hely, ahová sosem fogsz betérni legközelebb. Mondjuk, határ közelében így is megél a balekokból, például belőlünk. Ahogy látom, ez évek óta fennállló probléma, a vezetést sem érdekli, mert akkor nem lenne ennyi negatív vélemény. Akik mrg nem valók vendéglátásba, azok minek erőltetik? Egy csillag, ne itt étkezz!
Barbara Nagy
28.09.2023
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
A kiszolgálás olyan semmilyen volt. Se nem kedves se nem bunkó. Lehet csak rossz napja volt. Az étel nem volt kiemelkedő de azért finom volt. A csülök se pácolt se füstölt nem volt. A palacsintába a lekvár nagyon rossz volt. A nutellás finom volt. 4-en ettünk. A két gyerek 1 adagot evett ketté szedve. Szerintem drága hely. 3 főétel 3 palacsinta és 2 kancsó limonádé.Összesen 25.000-et fizettünk amibe beleszámolták a szerviz díjat is(ez ki is van írva).
Babi Riczu
16.09.2023
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
A finom és bőséges ételek élvezetét rombolja a pincérek unott udvariatlan, rugalmatlan kiszolgálása. Ezzel kapcsolatban több negatív értékelés is megfogalmazódott már az értékeléseknél. Nagy kár, hogy az étterem vezetése nem figyel erre oda, s nem teszi helyre ezeket a dolgokat. Így a vendégek a finom ételek ellenére nem viszik jó hírét az étteremnek.
István Bíró
12.09.2023
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
A kiszolgálás teljesen rendben volt. Gyors , kedves. Az ételek íze sajnos megkopott az elmúlt 20 év alatt, amióta megfordulok itt, ha erre járok. Szerintem pont az ízletesség volt ami sokakat ide vonz vagy vonzott. Lehet érdemes lenne leporolni azokat a régi szakácskönyveket/ étlapokat.
Orsolya Riczu
11.09.2023
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
Vasarnap dèlutàn tèrtünk be egy 13 fős csalàdi tàrsasàggal,2 asztalhoz osztòdott a tàrsasàg.Pincèr unottan felvette a rendelèsünket.Èdesapàm kèrt egy üveg hideg szòdàt,pincèr 5x elszambàzott az asztalunknàl mire eszebe jutott,hogy elfelejtette az üveg szòdàt,kèsőbb kèrtünk egy kòlàt...több,mint fèl òràval kèsőbb szòltunk az elhaladò nyegle pincèr sràcnak,hogy ne haragudjon,de lenne szìves hozni a kòlàt amire màr jò ideje vàrunk.elhaladva a vàlla mögül odaböffenti:Màris"...ezt màr nem igazàn lehetett szò nèlkül hagyni.tàrsasàgunk màsik fele jòval kèsőbb kapta meg a rendelèsèt
sandor radvanyi
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
Családommal ebédeltem itt. Nem volt közel sem teltház! Miután elfoglaltuk asztalunkat 10 percig ránk sem néztek! Szóltunk, felvették flegmán az italrendelést. Majd 10 percre rá az italokkal hozták az étlapot. Gyorsan rendeltünk. Majd vártunk 45 percet az étel kihozására. Már szinte elment az étvágyunk is, de megérkezett. A túrós sztrapacska teljesen hideg volt, a rántott sajt mirelit, a gyros tál nem gyros hússal, hanem grillhússal volt tálalva és a frissen sült velős karaj is 2 perc alatt kihűlt, valószínűleg csak melegítve volt. A sztrapacskát kérésre megmelegítették. Az ételek egyébként ízletesek voltak.A maradékot becsomagoltattuk, 1000 forintot számoltak fel érte. A szervízdíj 10%volt, érthető így a felszolgáló hozzáállása. Fizetésre 15 percet kellett várnom! Senkinek nem ajánlom!
Lászlóné Kovács
Múzeumkert Vendéglő és Panzió
A pincérek lekezelő viselkedése, miatt feálltunk és távoztunk! Négy kisgyerekkel mentünk be, láttuk, hogy sokan vannak, figyelmeztettek is minket, hogy sokat kell várni, a rendelést szerettük volna leadni amikor azt mondták majd, ha valamelyikőük ráér akkor jön! Jobb helyeken, ha sokat kell várni, addig kihozzák az italt! Átmentünk Sátoraljaújhelyre és ott nagyon kedves kiszolgálásban volt részünk!