HR Apartmanház Eger, Jókai Mór u. 2, 3300

• szerda0:00-24:00
  • csütörtök0:00-24:00

HR Apartmanház Eger, Jókai Mór u. 2, 3300

HR Apartmanház Eger - HR Apartmanház | Eger belvárosában várja Vendégeit, a teljeskörűen felújított, modernizált és különleges arculatát tekintve a városban egyedülálló HR Apartmanház.

Eger, Jókai Mór u. 2, 3300

Orsolya Tallodi
07.12.2023
HR Apartmanház
Nagyon kedves volt a recepciós hölgy, segített abban, hogy a reggelimet gluténmentes változatban elfogyaszthassam. Mindenben segítőkész volt. A szoba kifogásolatlan, tiszta és letisztult volt. A kilátás szuper volt, közel a karácsonyi vásár, de mégis csendes. A Kávésdoboz reggeliző étterem pedig ISTENI :) az adagok brutál nagyok és valami mennyeiek! Nagyon ajánlom mindenkinek a helyet. Amint tehetjük még visszatérünk! Köszönjük az élményt.
Renáta Szabó
20.11.2023
HR Apartmanház
Az Apartmanház nemcsak megfelelően felszerelt jó elhelyezkedéssel rendelkezik,minden könnyen megközelíthető de megfelelően odafigyeltek a tisztaságra is.1,5 évessel érkeztünk picit hamarabb és nagyon rugalmasak voltak előbb elis foglalhattuk a szobánkat, hogy tudjon a pici aludni. Segítőkészek és Nagyon Kedvesek voltak!Az alattuk levő kávézóval csak negatív tapasztalataink voltak , de ez az apartmanház elégedettségi értékelésünkön nem változtat.Nekünk maximálisan 5 csillagot ért. Köszönjük!
Ildikó Tóthné Hoffmann
02.10.2023
HR Apartmanház
Nagyon meg voltunk elégedve. Gyönyörű tiszta, modern, jól felszerelt. Minden a közelben van. Külön köszönet Nikolettnek, kedves, és segítőkész. Biztosan visszatértünk még!
Bánki János - Original Dublor
01.10.2023
HR Apartmanház
Ketten töltöttünk 2 éjszakát a házban, 2021 őszén.Nagyon tiszta és jó minőségű szállás. A kéréseinket megpróbálták a legmesszebbmenőkig figyelembe venni, udvariasak.A reggeli az ugyanabban az épületben található kis kávézóban volt, ami nagyon színvonalas. Finomak az ételek, és vásárolni is lehet.A szoba kellemes, tiszta, hangulatos és modern. Mi a Párizs I szobában voltunk, az első emeleten, az utcafronton (sétáló utca), de egyáltalán nem volt hangos.Az elhelyezkedés is ideális, minden turista látványosság a központban gyalogtávolságra van, de pl. a Török fürdő is.Egyetlen dolgon lehetne fejleszteni: a bérelt parkoló egy pár lépésnyire lévő parkolóházban van (talán a piachoz tartozik), ahol nagyon kicsik a helyek, mind a parkolásnál, mind a közlekedésnél. De ez a minimálisnál is kisebb kellemetlenség"
Edit Edit
23.09.2023
HR Apartmanház
3 éjszakát töltöttünk itt. Az appartmann nagyon szép, tiszta. Kedves fogadtattás, az appartman lakmreszbe előre bekapcsolták a klímát. A ház alatti reggelizőben nagyon bőséges és fimom reggelit kaptunk(foglalásnál lehet jelezni az igényt rá!). A belváros közepén van, minden egy helyen , minde látnivaló könnyen megközelíthető. A panelrengeteg után felüdülés volt a sok kicsi zeg-zugos macskaköves utca. Az emberek kedvesek, segitőkészek. Ajanlani tudom!
Szabolcs Kosztik
18.09.2023
HR Apartmanház
Holnapig tudnám sorolni a pozitívumokat! Attól félek valami kimarad. Első házassági évfordulót ünnepelni jöttünk Egerbe, és az együttműködésüknek hála, sikerült meglepni a páromat, a bekészítés első rangú volt! Maga a környék csodálatos, tényleg hangulatos a környezet. A szállás szerintem jól megközelíthető. Rendkívül segítőkész és barátságos a személyzet. A felújított szobák stílusosan modernek, jól felszereltek, tiszták. Mindenképp javaslom a reggelit, amit a lent található Coffe Box varázsol, ahol superior kávékülönlegességek kóstolhatóak szakértőtől!Mindent egybevetve: 10/10Mégegyszer nagyon szépen köszönünk mindent!Nagyon nagyon szeretnénk majd visszatérni!
Károly Berzsenyi
11.09.2023
HR Apartmanház
Nagyon szép szállás lehetőség, tiszta korszerü szobák!
Gabriella Vida
HR Apartmanház
Minden tökéletes volt. Nagyon kedves volt a recepciós hölgy. Minden tökéletesen tiszta. Jól felszerelt, jó elosztasú nagyon igényes szállás. Mi a London" apartmanban voltunk. 2 felnőtt egy gyerek. Nagyon kényelmesen elfértünk."
Éva Borosné
HR Apartmanház
Kényelmes, igényesen kialakított apartmanok vannak.Nagyon jó helyen van, minden könnyen, gyorsan megközelíthető.A recepciós hölgy udvarias, kedves, és nagyon szimpatikus.