Vadása Camping és Faházak Hegyhátszentjakab, Vadása u. 21, 9934

Vadása Camping és Faházak

Vadása Camping és Faházak - Olcsó kempingezés az Őrségben! | Az Őrség titokzatos dombjai rejtik a Hegyhátszentjakab mellett található, kellemes kikapcsolódást nyújtó kempingünket, mely kiválóan alkalmas családok, diákcsoportok fogadására, különböző táborok, találkozók és baráti összejövetelek lebonyolítására egyaránt.

Hegyhátszentjakab, Vadása u. 21, 9934

Anna L-Sasvári
01.12.2023
Vadása Camping és Faházak
Sátorral érkeztünk a kempingbe. Nyugodt,csendes,fás környezet fogadott. A vízes blokkok elérhető közelségben,rendszeresen takarítva,wc papír bekészítve. A házi gazdák kedvesek,segítőkészek.A kemping közelében mindenféle büfé található,mindenki talál ízlésének megfelelőt.
Péter Kassai
30.11.2023
Vadása Camping és Faházak
Nagyon hangulatos retro kempingVégtelen csend és nyugalomA személyzet külön dicséretet érdemel!Kutyabarát szállásKényelemes faház, minden igényt kielégítő felszereltséggel
Szira Éva
19.11.2023
Vadása Camping és Faházak
Csodálatos napokat töltöttünk a Vadása Camping egyik faházában! Bátran ajánlom minden kirándulónak a szállást! Köszönjük, hogy ott lehettünk!
Benedek Csaba
17.11.2023
Vadása Camping és Faházak
Kellemes, hangulatos Camping, szuper helyen. Mi faházban voltunk, akár 6 főnek is kényelmes. Jó kis büfé a bejáratnál, kellemes árakkal. Nagyon kedvesek és segítőkészek, csak a lejobbakat mondhatom róluk, jó szívvel ajánlom.
Szandra Tóth
06.11.2023
Vadása Camping és Faházak
Gyönyörű zöld,nyugodt környezet.Élmény volt itt campingezni.A tulajok imádnivalóak,kedvesek,segítőkészek.Biztos megyünk még vissza.
Adél Szabó
28.10.2023
Vadása Camping és Faházak
Campinghez méltó faházak , jól felszerelve, tisztaság nagyon jó, az ágyak nem az igaziak de ne is várjuk ezt egy campingen. Környezet szépen gondozott, gyerekeknek van játszótér.
József Karancsi
25.10.2023
Vadása Camping és Faházak
Csendes, árnyas kemping, remek felszereltséggel. Az üzemeltetők igen barátságos és segítőkész emberek. A közelben van egy tó amiben lehet fürödni, túristaútvonalak és néhány jó büfé és étterem. Szuper!
Szabo Zsolt
14.10.2023
Vadása Camping és Faházak
Sátrazni voltunk október elején egy túra után. Maga a hely szépen meg van csinálva. Az viszont nem tetszett, hogy a zuhanyzóban egyáltalán nem volt melegvíz, pedig mi az elsők között zuhanyoztunk akik vissza értek a túráról, úgyhogy nem az volt, hogy kifogyott. Szerintem azért az elvárható dolog lett volna, mivel azért több túrázó is ott aludt azon az éjszakán. A sátrazáshoz a hely jól ki van alakítva, bár eléggé túl van árazva. Ilyen drágán még sehol nem sátraztunk.
Bea Golovanova
01.10.2023
Vadása Camping és Faházak
Nagyon kellemes szálláshely, a vendéglátók fantasztikusan kedvesek és segítőkészek.
Pető Attila Péter - Bal1 Autósiskola
Vadása Camping és Faházak
Gyönyörű környezetben, ápolt, tiszta, nyugodt területen, kedves, segítőkész házigazdák. Sok éve járunk ide, mindig csak pozitív élményekkel, kipihenten távoztunk. Jövőre is itt a helyünk!