Publo Étterem és Pizzéria Csákvár, Szent Mihály tér 12, 8083

Zsolt Reé
07.12.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Isteni finom volt a hagymás rostélyos!!!
Gabor Sugar
06.11.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Két személyes grilltálra esett a választás. Nagy csalódás volt. A cigánypecsenye nem volt megsütve, fokhagymát nyomokban sem tartalmazott, a kakastaréj szalonna nyers volt. Cserébe a bélszínt úgy megsütötték, mintha cipőtalpat ettünk volna. Hogy lehet egy bélszínt így elszúrni, nem is értem! És mindez 12ezer + 10% szervízdíj.
Zoltán Horváth
03.11.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Kitűnő kiszolgálás! Étel finom és ízletes!Ajánlom akár betéve is út közben!
András Székely
26.10.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Első, de nem utolsó alkalommal voltunk itt.Elfelejtettem már, hogy egy hamburger lehet ennyire jól fűszeres és ízes. :) Minden falatot imádtam.A hely tágas és hangulatos, a kiszolgálás kedves.
Adam K
25.10.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Sokféle és egész különleges pizza receptjeik vannak. A személyzet hozzáértő és kedves. A pizza ízre rendben volt, de a 32 cm-es pizzán kb. 25 cm-ig volt feltét, a többi csak a szósszal volt összemaszatolva, illetve üres volt. A kültéri részen ültünk le, de az asztalterítők olyan állapotban voltak, hogy keresni kellett kevésbé foltosat és lestrapáltat. A számomra elfogadhatatlan kötelező borravaló" (=extra szervízdíj) intézménye miatt nálam 1 csillagról indult a hely
Bonnie M. Miller
17.10.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Eső miatt túrázás közben álltunk meg és ettünk. Nagyon király a hely, bár kívülről nem úgy tűnik, bent nagyon szép, hangulatos. A szervíz kiváló, az ételek finomak, mi ettünk előételt meg pizzát is.Amiért nem lett 5 csillag:Alapból az ételek nem drágák, de egy zöldség pluszba a pizzára az 300 forint, ami kb 15% a pizza ára. Szerintem az sok. Meg a végén a kedves meglepetés, hogy van szervizdíj... Nagyon szívesen adtam volna, lehet többet is, de akkor azért mert megérdemelték és nem azért, mert már írták a számlára.
Katalin Juhàsz
16.10.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Először egy túráról tévedtünk be ide 2021 környékén. Olyan kellemes volt, hogy azóta többször is betértünk ide. Professzionális, gyors és barátságos kiszolgálás, nagyon kellemes családias hangulat, nagyon jó hangulatos vilgítással és beülős boxokkal, házakkal. Az ételek kiválóak, nagyon finomak, az adagok nagyok. Sokáig fogunk idejárni, csak ajánlani tudom!
KL
Publo Étterem és Pizzéria
Tökèletes, barátságos,hangulatos,jópofa!A pizzájuk ès a bèlszín is isteni volt :)
Zsolt Takács
01.09.2023
Publo Étterem és Pizzéria
Születésnapot tartottunk, nem bántuk meg, hogy a Publo-t választottuk. Kedves, korrekt kiszolgálás, finom, ízletes ételek! Köszönjük!