Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás Szeghalom, Tildy Zoltán u. 7, 5520

herczeg Milán
28.11.2023
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
A hely hangulatos a ki szolgálás kedves és ha szeretne egy nagyon jó ételt máshonnan nem rendelmeg
Röné V.
17.11.2023
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
- az ételek, egyike amit rendeltünk rágós volt (pulyka létére), a másik viszont Csülök pékné módra néven futott, de csak vmi összevagdosott húsdarabokat kaptunk. Két egyforma szalvétát nem sikerült találniuk számunkra. A tisztaságról csak annyit, hogy a szomszéd asztalról sem sikerült kiüríteni a hamuzót egész ott tartózkodásunk alatt, de valószínűleg egész nap sem, mert fullra tele volt. A kiszolgáló hölgy borzasztóan amatőr (pincérnek nem nevezném, mert utcai ruhában volt). Éppen kiejtettük a szánkon, hogy kólát kérünk, azt sem kérdezte, hogy mégis milyet, csak elrohant. Mikor kihozta letette elénk és sarkon fordult... Se ki nem öntötte, se semmi. Mikor fizetni szerettünk volna hiába vártuk, senki arra sem nézett. Aztán, hogy azt a pultnál kell. Bementünk fizetni, akkor láttuk, hogy roppant elfoglalt volt...a sarokülőn feküdt.+ árban jó, de nem mennék ide mégegyszer
Gábor Hajdú
23.10.2023
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
5 csillagot adok, mert jól éreztük magunkat, illetve a kiszolgálással is maximálisan elégedett vagyok. Az ételek minőségén azért még van mit csiszolni, pl a pizzán lehetett volna házi pizzaszósz, mert így nagyon bolti íze volt.
Zoltán Labadi
23.10.2023
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
Kedves személyzet, finom ételek!
Tamás Kiss
04.10.2023
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
Sokkal elő kelőbb hely, mint amire számítottam.A terasz rész kutyával is látogatható, ami hatalmas plusz.A pincér kedves volt. Nem sokan voltak rajtunk kívül, mégis fél órát várunk a megrendelt ételre.Viszont az adag kárpótolta a várakozási időt.A wc-t használni szerettem volna, de nem találtam meg.Tábla van, hogy merre található.De béna voltam.Én hibám.Mellékeltem a blokkot, viszonyítási alapnak.Máskor is meglátogatnám.És bátran ajánlom másnak is.
Ildiko Kelemen
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
Ott mindenki kedves barátságos emberek és a kiszolgálás gyors és finom amit rendeltünk csak ajánlani tudom.
Gabriella Gál
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
Szeretjük a nagy, tágas teraszt. Az ételre 15 percet kellett várni, finom volt, de egészen azt kaptam, amit rendeltem: a mediterrán szeletből hiányzott a gyümölcs... hacsak a díszítésként használt citromszeletet nem számítom annak. A mosdó tisztasága még fokozható lenne. A parkolási lehetőség jó.
Károly Kiss
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
Pizzát ettünk. Sokat kellett rá várni ez tény, viszont nagyon rég ettem ilyen finom pizzát.
Bernáth Tamás
Szeghalom,Leonardo Ételbár, Szállás
Munkám során járom az országot, sok étterembe megfordultam már, de rég ettem ilyen finomat. Precíz, finom ételek.