Sástó Hotel Gyöngyös, Farkas út 4, 3200

Péter Mórocz
06.12.2023
Sástó Hotel
Céges rendezvényen voltunk 1 éjszakát. Kicsit retros a feeling a teremben, a 2. emeleti szobákban nincs szúnyogháló a tetőtéri ablakokon, ágyak elég kicsik. Étél rendben, eléggé sablonos, ahogy más is írta, üdítök melegen kikészítve...Érkezés előtti napon jeleztek, hogy első nap nem víz, így mosdók sem 16 óráig, amit 1-1 mobil wc-vel oldottak meg...A játékterem megfelelő, dartsnal egyiknél biztos van kontakt hiba a számlálás kapcsán...Bizti őr jófej, bár fontosnak érzi magát, aki éjjel még a folyosóról is beküld a szobádba... :-) tiszta középsulis kolesz feeling...A táj cserében szép és nyugodt.
Tilla Kárpáti
13.11.2023
Sástó Hotel
Köszönjük az itt töltött 4 napot és a szuper ellátást. Mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, finom és kényelmes volt minden. Külön köszönjük Kriszta, Szilvi, Gabi és Barnabás és minden éttermi dolgozó munkáját, amit azért tettek hogy gyerekek-felnőttek remekül érezzék magukat!
Bálint Horváth
04.11.2023
Sástó Hotel
Először a pozitív, tisztaság van, wellness részlege a szállodához mérten jó, bár az élmény medence nem melegebb egy úszómedencénél. A hely szép környéken van, rendezett a szálloda területe is. Kempingnek kiváló, de hotelnek borzasztó, pihenni akartunk és lazítani, de pénzkidobás volt. Katasztrófa az étterem, amiről itt azt olvastam, hogy jó. Engem nem zavart, hogy át kell sétálni, az se hogy a reggeli ugyanaz volt, az kicsit, hogy magunknak sepertük le az asztalt, hogy legyen hova ülni, ami durva viszont, hogy a legyek hemzsegtek bent és kint a teraszon is, bent természetesen az ételeken is, erre rájött még, hogy egy idős házaspár a hobbi kutyájukkal ült be az étterembe, szóval több szempontból állatbarát hely, szerencsére nem a Nébih olvassa majd ezt. Az étterem délután 5-kor zár pincér szerint, recepció szerint 6-kor, 5 előtt volt vettünk ebédet érkezés napján mirelit volt a hagymakarika, sajt, szervízdíj nem volt feltűntetve, hogy számlázva lesz kp.-nál is, ígyis adtunk azért még, csak illene jelezni. Az ágy olyan szinten púpos, hogy ilyen rossz ágyon a kollégiumi éveim alatt se aludtam, mondjuk a gyereknek kialakított pótágy legalább kényelmes volt. Van játszótér, csak volt játék ahova felmászott a gyerek és ott hiányzott a padló amire érkezni kellene (a hajó kedves üzemeltető, mert fogod olvasni). A 40 centis monitoron, ami be van rakva TV-nek nem jönnek be csak 3 csatorna kb és innentől nem sorolom a többi apróságot. Nem ajánlom senkinek aki kempingnél többet keres.
Rózsa Farkas
16.10.2023
Sástó Hotel
Tombola nyeremények nyertük a wellness belépőket. A sóbarlang az nagyon tetszett. Oda megérte elmenni. A wellness részlegen volt bio szauna, finn szauna, infra szauna, gőzkabin. Egy jakuzzi, egy gyerek medence, és egy élmény medence, ami annyira nem is volt élmény. Senki nem volt az egész wellness részlegen csak mi ketten. Az a legnagyobb negatív élmény hogy ha el akartunk menni ebédelni, fel kellett öltözni rendes ruhába és 500m séta után volt étterem, majd utána visszahuzni a vizes ruhát és úgy lehetett fürödni. Az ebéd egyáltalán nem volt jó. Tálat kértünk de a sajt kifolyó csak a bunda volt, az helyett kaptam másikat. De a natúr csirkemell száraz volt, a gordon blue rágós volt
Adrián Aczél
28.09.2023
Sástó Hotel
Nagyon szép helyen, egy hangulatos kemping, színvonalas 3*-os szállodával. Felújított bungalókkal, nagyon finom étteremmel.
László Soós
27.09.2023
Sástó Hotel
Kisbabával voltunk 2 éjszakát, gyerekbarát, kedves-segítőkész személyzet, igènyes hely, szezonban tele lehetőségekkel. Az ételek sajnos válság jellegűek - igaz nagyon kevesen voltak a vendégek.
Gábor Tari
15.09.2023
Sástó Hotel
Először is kezdeném a pozitívumokkal. Gyönyörű helyen van, igényesen kialakított kemping, tökéletes megközelítéssel, akár autóval, akár tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető. A Pestről induló távolsági busz is kb. a bejáratnál áll meg. Ideális kiindulópontja a túrázásnak. Környéken rengeted látnivaló, sok túraútvonal. Mátraháza, Mátrafüred, Kékes hosszabb, rövidebb túrával elérhetőek. Maga a kemping és sz új hotel épület is szépen fel van újítva. Sok szabadtéri program elérhető. Bográcsozóhely, stb. A wellnesst sajnos idő hiányában nem tudtuk kipróbálni. Valószínűleg a tökéletes lokáció és az elfogadható szolgáltatások miatt vissza fogunk még térni. Voltunk a felújítás előtti kempingben is, szóval van összehasonlítási alapunk. Ami nem volt éppen tökéletes, de együtt tudunk vele élni, pl. a személyzet hozzáállása. Tudom hogy Sástó azért kívül esik a frekventált helyeken és személyzetet is nehéz találni, de hogy egy idegenforgalommal foglalkozó helyen gyakorlatilag egy kedves, segítőkész, mosolygós vagy érdeklődő sem találkoztunk az azért elgondolkodtató. A recepción hűvösen, kimérten végezték a feladatukat. Azt sem tudtam hova tenni, hogy bár fel van tüntetve, hogy mikortól lehet a szobákat elfoglalni, mi korábban érkeztünk. Majd a recepción közölték, hogy ez fix, nem tudnak minkent beengedni. Ilyennel eddig még soha, sehol nem találkoztam. Általában kedvesen felhívják az ember figyelmét, hogy még nincs itt a becsekkolás ideje, de amennyiben a szoba készen áll, ki van takarítva, be szokták engedni az embereket. Ennek itt az lett az eredménye, hogy a fogadóépület környékén szépen nőtt a várakozó száma, hogy átvehessük a kulcsokat. Kijelentkezésnél ugyan ez volt, valami nem volt flott. Valamiért ezeket a régi kempinges attitűdöket még nem tudták levetkőzni, ez nem vendégközpontúság. Ami viszont elfogadhatatlan, és a két csillagot okozta, hogy érkezésünkkor a szobában jéghideg volt. Ez már valószínűleg az energiaválság jele, hogy a használaton kívüli szobákat nem fűtik, de hogy egy két hónapos csecsemővel érkezvén egy kb. 10 fokos szobában kell megetetni és tisztába tenni, az azért elég visszás. Kár hogy nem volt nálam hőmérő, szívesen megírnám a pontos hőmérséklet. Csak nagyságrendileg tudtam megbecsülni, de hőérzetre hidegebb volt, mint kint a szabadban. Hogy a szoba gyorsabban felmelegedjen a folyosóról próbáltunk beengedni egy kicsit melegebb levegőt. A folyosón és a közösségi terekben kellemes meleg volt. A szobában csak légbefúvós hűtő-fűtő rendszer működött, illetve plusz elektromos radiátort találtunk, amit beüzemeltünk. Ezekkel sajnos igen hosszadalmas és kevésbé hatékony volt a szoba felmelegítése. Amelyek persze csak ott létünkkor működtek, így este kezdhettük az egészet elölről. Amivel viszont szintén nem lenne probléma, ha nem egy kettő hónapos csecsemővel lettünk volna, illetve nem direkt azért vettük igénybe a szállodai szolgáltatást, mert ott kellemes meleget ígértek, illetve megfelelő téliesítést. Természetszeretőként nincsen problémánk a kempingekkel, szeretjük a faházakat is, de itt teljes felesleges volt a szállodai felárat kifizetni. Ha ezt tudjuk mehettünk volna a faházba is, ott sem lehetett hűvösebb. Szóval összességében még visszatérünk, de várhatóan csak jó időben, és a legalapvetőbb kempingi funkciókat igénybe véve.
Fanni Katona Kincses
Sástó Hotel
Én csak ajánlani tudom a helyet. Nagyon szép környezet, jól frekventált helyen. A hotel tiszta, szép, rendezett. Az ételek szuperek voltak és a személyzet is nagyon kedves volt. Egy éves kisgyermekkel mentünk, nagyszerű volt a gyerek játszószoba és a gyermek medence is, a személyzet külön figyelt rá, hogy mindenünk meglegyen. Az előző véleményeket vissza olvasva, nekünk pont, hogy már szinte kicsit túl meleg volt a szobában, de ez nem volt probléma, mert bent vékonyabban öltöztünk, vagy ablakot nyitottunk.
Andrea Bajuszné Galgóczi
Sástó Hotel
Csodálatosan tiszta, jó levegőjű csendes környezet. Szuper kiránduló helyek. Remek lehetőség pihenésre, családi kikapcsolódásra, gyerekeknek. A wellness részleg szuper. Igaz csak kettő féle szauna volt üzemben. Olvastam értékeléseket. Láttam sok negatív értékelést. Szerintem sokat változhatott a hely, mert a személyzet maximálisan rendben volt. A medence lehetne kicsit melegebb.