Hotel Kálvária Győr, Kálvária u. 22/D, 9024

Hotel Kálvária



667 Értékelések


Hotel Kálvária Győr, Kálvária u. 22/D, 9024


Az üzletről

Hotel Kálvária **** | Hotel Kálvária Győr: Győri szálloda négy- és háromcsillagos szállással a belváros közelében, wellness szolgáltatásokkal, rendezvényhelyszínekkel, zárt parkolóval. Kedvezményes csomagajánlatok.

Kapcsolatok

Hívjon minket
0696510800
Győr, Kálvária u. 22/D, 9024

Nyitvatartási idő

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Betéti kártyák
  • NFC-mobilfizetés
  • Hitelkártyák
  • Mosdó
  • Akadálymentesített ülőhely
  • Kisgyermekeknek megfelelő
  • Szabadtéri asztalok
  • Helyben fogyasztás
  • Alkohol
  • Kávé
  • Sör
  • Ebéd
  • Catering szolgáltatás
  • Desszert
  • Asztalok
  • Barátságos
  • Hétköznapi
  • Csoportok
  • Kifőzde
  • Kis mennyiségek
  • Vegán lehetőségek
  • Vegetáriánus ételek


Ajánlott értékelések

Anna Kardos
26.11.2023
Hotel Kálvária
Ízléses, nem hivalkodó, egyszerű, de elegáns berendezés. Segítőkész személyzet. Étterem, felszolgálás, ízléses tálalás, ételek íze teljesen rendben volt.Szaunák, pezsgőfürdőzési lehetőség.Gyerekbarát, a hotellel szemben szuperjó játszótér. Biztonságos parkolás. Elfogadható árak.
Éva Baloghné Fodor
25.11.2023
Hotel Kálvária
45 fős csoporttal voltunk a hotelben, 3 napig.A szobák tiszták, tágasak, a félpanziós ellátás tökéletes, az ételek frissek és finomak voltak.Minden ott dolgozót nagyt dícséret illet az udvarias, figyelmes viselkedésért, ahogy a vendégekkel bántak.Ha valakinek Győrbe vezet az útja, csak itt szálljon meg, mindenkinek szívből ajánlom a hotelt!
Alex Solo
31.10.2023
Hotel Kálvária
Very nice and helpful staff, quiet hotel, private parking, gym leaves a lot to desire for. Would recommend to couples or families.
Sárközi Tamás
31.10.2023
Hotel Kálvária
NEM TARTJA BE A HOTEL, AMIBEN MEGEGYEZTÜNK- 11 hónapos gyermekemmel és feleségemmel foglaltunk szállást 3 hétre előre- telefonon egyeztettünk: lesz babaágy és babakád is, mert csak zuhanykabin van a szobákban – ezt vissza is igazolták írásban- csütörtök este 8-kor a szoba átvételekor már azzal várt a recepciós, hogy sajnálja, de nincs babakád – az egész hotelben összesen 1 van és azt már használja egy másik család – tenni semmit nem tudnak, de pénteken megkapjuk a kádat, ha ők már elmentek.- autóval 5 percre a hoteltől van egy Brendon bababolt, csütörtökön este 7-ig nyitva. Nagyjából fél óra és 10.000 Ft kellett volna, hogy valaki beszerezzen egy babakádat. Ennek ellenére senki nem tett semmit, hogy megoldja a helyzetet.- szomorú belegondolni, hogy vagy odaadták a babakádat egy éppen csak beeső vendég családnak annak ellenére, hogy mi jó előre megegyeztünk, hogy biztosítják azt számunkra vagy mindenki csak várt és úgy volt vele, hogy 1 napot majd csak kibírunk anélkül (végülis így lett)KISZOLGÁLÁS MINŐSÉGE ELÉGTELEN- 3-ból 2 reggeli alkalmával a babaetetők tálcáit nem takarították le, nekünk kellett magunknak. A középső napon volt egyedül megfelelő a kiszolgálás, a fiatalember segített a feleségemnek a széket felállítani és azonnal elvitte a tálcát áttisztítani- a másik két napon szolgálatot teljesítő úriember gyakorlatilag semmilyen segítséget nem nyújott, cserébe mindkét napon a vendégtérben egyeztette le az aznapi feladatokat a kollégákkal, személyes kommentekkel tűzdelve, ami elég zavaró volt reggelizés közben. Ugyanez az úr a kért reggeli latte-t sem tudta elkészíteni, az őt segítő kedves kolléganő segített ezt megugrani neki.- a három éjszakás ott tartózkodásunk alatt egyszer sem takarítottak vagy ürítették ki a szemetest – ami tele lett a gyermek pelenkáivalA HOTEL ESZKÖZEI NINCSENEK KARBAN TARTVA- a zuhany csöve eresztette a vizet- a légkondícionáló alig működött – ezt csak utolsó reggel vettük észre, mert 10-kor még a szobában voltunk és mivel a szoba keletre nézett, hamar felforrósodott, a légkondícionáló érdemben nem javított a helyzeten- a babaetetők a tálcákat nem számítva is koszosak voltakA MENEDZSMENT HOZZÁÁLLÁSA/RENDELKEZÉSRE ÁLLÁSA ELFOGADHATATLAN- a kijelentkezéskor, augusztus 20-án délelőtt a fentieket összegeztem a recepciós hölgynek és kértem, hogy hívja oda a hotel vezetőjét, hogy neki is visszajelezhessek- augusztus 20-án, a turisztikai szezon csúcsán nem volt elérhető vezető a hotelben, a kifogásaimra a recepciós hölgy érdemi intézkedést, kompenzációt nem tudott felajánlani - ezért a panaszkönyvbe írtam, megadva címem és telefonszámom- 5 nappal később a recepciós hívott, hogy elkérje az email címem. A szállodavezető küldött egy személytelen, kétsoros, sablon e-mailt, 15% visszatérítésről.Szomorú, hogy a hotelben valószínűleg előre tudták, hogy az egy kád nem lesz elég, mégsem tett senki semmit – lényegtelen, hogy ez felhatalmazás hiánya miatt vagy más miatt következett be. A szolgáltatás színvonala több tekintetben elégtelen volt. A menedzsment nem volt elérhető, munkájuk színvonala pedig a hotelét is alulmúlta – legalábbis ahogy a mi helyzetünket kezelték – nem kerestek meg személyesen, arra vonatkozóan pedig semmilyen visszajelzést nem kaptunk, hogy a jövőben változtatnának bármin is.Senkinek nem tudom jó szívvel ajánlani a hotelt, kisgyerekesek kimondottan kerüljék.A hotelt arra kértem, hogy a számomra felajánlott 15 ezer forintos visszatérítésből vásároljanak még egy babakádat.
Andrea Gruber
02.10.2023
Hotel Kálvária
A szoba jó volt. A szobai telefon tök süket volt, így minden kérés miatt le kellett menni a recepcióra.A személyzet kedves, a reggeli finom volt.A wellness részleget kérésre beüzemelték.Jó lenne a wellness részlegen kiírni és a házirendbe bevenni, hogy a jacuzzi nem játszótér. Egy gyerekes család a jacuzziban szórakoztatta magát. A gyerekek ugráltak, vízipisztolyoztak, a szülők sem szóltak rájuk, sőt a vízipisztolyozásban még ők is részt vettek. Az ember azért megy a wellnessbe, hogy pihenjen, nem azért hogy neveletlen gyerekeket kelljen elviselnie.
Jakob Varming
28.09.2023
Hotel Kálvária
Nice smaller hotel with a very good restaurant. Free and safe parking space behind the hotel, inside automatic gates.Nice little safe haven on my road trip!
Aliz Jánosi
26.09.2023
Hotel Kálvária
A három csillagos épületben volt a szobánk,ami egy forgalmas kereszteződésre nézett,nagyon hangos volt.Ezt leszámítva remek két éjszakát töltöttünk el.Tisztaság van,a konyha remek,a személyzet kedves,és segítőkész.És Győr gyönyörű!
Michaela Garajová
22.09.2023
Hotel Kálvária
Quiet baby-friendly hotel, clean rooms, friendly and helpful staff. The food was definitely delicious. We spend and enjoyed 3 nights here and once we will come back for sure.
Adrienn Kiss
15.09.2023
Hotel Kálvária
101 es szoba, egy alagsori családi szoba, előtte fenyőfák, ami miatt nem süt be a nap és még hidegebb van.központilag" vezérelt fűtés sem egy pozitívum
Ferenc Csiza
05.09.2023
Hotel Kálvária
A reggeli bőséges. A szobák tiszták, rendezettek. Családi szobánk volt, a gyerekek és mi is élveztük. A nap végén jó volt pihenni a pezsgőfürdőben. A személyzet rendkívül kedves volt, ritkán látni ilyet manapság.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Győr, Kálvária u. 22/D, 9024
Hotel Kálvária