Abacus Hotel Herceghalom, Gesztenyés út 3, 2053

Abacus Hotel

Abacus Hotel – Business, Wellness & SPA Abacus Hotel – Business, Wellness & SPA Abacus Hotel – Business, Wellness & SPA |

Herceghalom, Gesztenyés út 3, 2053

• Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás
  • Utcai átvétel
  • Elektronika

Gabriella Deákné
01.12.2023
Abacus Hotel
2023 augusztus végén 3 csodálatos napot töltöttünk el az Abacus hotelben, a hotel munkatársai nagyon kedvesek, segítőkészek. Az ételek választékosak, finomak. A szoba tágas, kényelmes, a wellness részleg nagyon tetszett.
János István Donka
27.11.2023
Abacus Hotel
Átutazóban szálltunk meg a szálloda komplexumban.Azért választottuk, mert már korábban is jártunk itt, és hogy kutyabarát a létesítmény!Az alkalmazottak kedvesek figyelmesek és illemtudóak, viszont a kiszolgálás többi része hagy kifogásolni valót!!!A vacsoránál a két fajat leves volt, mely érkezésünkkor elfogyott, így csak az alján lévő maradékból sikerült enni a gulyásleves levesből, gulyás léből! (ami amúgy nagyon izletes volt)A főétel szintén csekély mennyíségben ált rendelkezésre, mire sorra kerültem mind a gombás marhapörkölt, mind pedig a köret elfogyott és kb. húsz percet kellett várni a pótlására. (Tehát jobban jártunk volna, ha bemegyünk Budapestre és azért a szűk 30.000 ft-ért tényleg egy 4 csilagos kiszolgálást kaptunk volna)A SPA rész korábban este tízig volt látogatható, most ezt sem tudtuk kihasználni, mivel a vacsora időnk jóval kitolódott, és a welnes rész este nyolcig állt csak rendelkezésünkre!A vezetőségnek el kellene gondolkodnia, hogy ezt a létesítmény ha 4 csillagosként hírdetik, akkor illene egy ilyen kiszolgálást is nyújtania.Az ott-létünkkor velünk együtt sok egyszerű átlag család volt elszállásolva, akik általában egy ilyen kiruccanásért egy évet spórolnak, és a pénzükért amit nehezen megkerestek, még ha szép-kártyás fizetés is nem kapják az elvárt 4 csillagos kiszolgálást!
Eszter Stojcsics
20.11.2023
Abacus Hotel
Nekünk,csalódás volt.Igaz a már emlitett esti csoport miatti bosszúsagot,apro figyelmességgel a szalloda probálta jóvá tenni".De
János Mészáros
02.11.2023
Abacus Hotel
3 napot töltöttünk itt, és az eddígi legjobb hely volt. A szoba tiszta és szépen berendezett, a Wifi használható, a müsor kínálat jó. A belső wellness részleg szegényes, egy hatalmas úszó medence ,,csak úszóknak,, és egy pezsgő fürdő ami 16 személyes. Hála istennek jó idő volt és a szabadtéri medencében jól elvoltunk. A személyzet nagyon kedves és segítökész. Az étterem bőséges és finom. A második nap volt egy kellemetlen élményünk a személyzet egyik ,,túlbuzgó,, tagjával amit a menedzser nagyon kerrektül kezelt és megoldott. Ezt leszámítva szerintem még vendégei leszünk a szállodának!!
Mónika Graf
06.10.2023
Abacus Hotel
Nekem puha volt az ágy, de leginkább az zavart, hogy párnak összetolt heverő a franciaágy. A szobai italhűtő nem hűtött, a zuhanyzóbók kifolyt a víz a hiányos szigetelés miatt. Zuhanyozás, wellness után nincs hova letenni a fürdőlepedőket, ha nem erkélyes szobát kapunk. A wellnes törölköző büdös volt.
Pálné Uhljár
05.10.2023
Abacus Hotel
Végtelenül kedves alkalmazottak kiváló szálloda. Félreértés miatt nem olyan szobát kaptunk amit szerettünk volna, de pillanatokon belül intézkedtek a probléma megoldásán pedig teltházas volt a szálloda, ezáltal nagyszerű élményben volt részünk, mindenki csodásan érezte magát. Egy pici észrevétel a desszert kínálat lehetne változatosabb, de a kedves pincérek ezt apró trükkökkel megoldották.
Richárd Bósz
04.10.2023
Abacus Hotel
Rövid hétvégi kiruccanást töltöttünk itt, de nagyon jól éreztük magunkat.A rossz idő ellenére a wellness és a szuper kaják kárpótoltak. Egyedül a tészta ebéd volt gyengébb de estig ki lehet vele bírni. Összességében mindent rendben találtunk.
Orsolya Vigh-Krupla
30.09.2023
Abacus Hotel
Már többször voltunk itt. Nagyon szeretjük a wellness-részleget, nekünk fontos, hogy van nagy, mélyvízű úszómedence. Az egész hotel nagyon tiszta és illatos. Kamasz gyerekkel kiváló, mert van edzőterem, lehet bowlingozni, biliárdozni, csocsózni a játékteremben. Kicsi gyerekkel viszont annyira nem ajánlom, mert nincs gyerekpancsoló, illetve olyan medence, ami kifejezetten nekik lenne jó.Biztosan jövünk még!