Hotel Helikon Keszthely, Mikus Gyula sétány 5, 8360

Hotel Helikon

Hotel Helikon, Keszthely | Exkluzív Wellness a Balaton-partján | A keszthelyi Hotel Helikon 176 teljeskörűen felújított szobával, hatalmas wellness részleggel, fitneszteremmel, családbarát programokkal köszöntjük az idei nyári szezont.

Keszthely, Mikus Gyula sétány 5, 8360

Nikoletta Szalma
29.11.2023
Hotel Helikon
Szép új szálloda, saját balatoni stranddal (ingyenes nyugágyakkal, matracokkal), nagyon kedves személyzettel, kitűnő szokgáltatásokkal. Ételválaszték széleskörű, vacsora nagyon finom és különleges (muflon, bélszín, szürkemarha), reggeli kínálata mindig ugyanaz, de mindenki talál magánakvalót. Gyerekbarát szálloda : játszóház, pancsoló, programok.Kilencedik emeleten kettő superior szobában töltöttünk 3 éjszakát. Kicsit szűkös, erkély is. Szúnyogháló nagyon hiányzik. Az egyik szoba a szomszédos szállodára nézett, nem balatoni panorámás volt, a klímaegység pont felettünk volt a tetőn, ami elég zajos volt reggel. Másik a mólóra, onnan gyönyörű volt a kilátás. Minden nap takarítottak, tisztaság volt.Tökéletes hely a pihenésre. Ár-érték arányban a legjobb a Balatonon.
Viki Fekete
26.11.2023
Hotel Helikon
400.000 Ft-ot fizettünk 4 napra, 3 főre egy erkélyes lakosztályért.Első nap után el kellett jönnünk, mivel reggel arra ébredtem, hogy pókok másztak rajtam, tele volt az ágy bogarakkal, sok helyen megcsíptek.Jobban megnézve a szobát a plafon, függöny, lámpák és a kisasztal pókhálós volt, mindenhol másztak a kicsi rovarok.Lementünk szólni a takarítónőnek, 4 óra elteltével nem történt semmi. Szóltunk a recepción, nem történt semmi. 45 perccel később megint szóltunk a takarítónőnek, akkor már jöttek. Viszont ki akar ilyen szobában aludni ennyi pénzért? Kértünk másik szobát, tele volt pókokkal.Pénzt vissza nem kaptuk, de menekülve jöttünk el.Mindenki kerülje el!!
Andrea Haris
23.11.2023
Hotel Helikon
Ami fantasztikus: a környezet, a szobák, az ételek, a személyzet. Könnyen megközelíthető, jó parkolási lehetőség. A szálloda szép, a szoba is jó, bár mienk a legkisebb volt, de szerintem az elrendezése jó, a kilátás gyönyörű. Az ágy, a székek kényelmesek, és az erkélyre is jó kimenni, kint lenni. A tv az egyedüli, ami a közlekedőúton van, és esetleg el lehet benne akadni. A reggeli, és vacsora szerintem szuper. A személyzet nagyon kedves, és segítőkész volt. A szoba csendes, pedig a lift mellett volt, mégsem volt semmi beszűrődő zaj. A légkondi is csendes, nem zavaró a zúgása. A kis sziget is szép, és a wellness részleg is ok.Ami nem az: a szauna részleg fürdőruha-mentes. Ezt jó lett volna előre tudni, fel kéne tüntetni a szálloda oldalán, mert szinte kidobták azokat a vendégeket, akik ezzel ott szembesültek. A szaunamester így finoman fogalmazva nem túl kedves. Ő az egyetlen kivétel.A wifi elég gyenge volt, többször újra kellett csatlakozni. Nem, vagy lassan töltött be egy oldal.
Dénes László
18.11.2023
Hotel Helikon
Kicsinyes, nem profi, futószalag-szerű kiszolgálásSajnos ennyi pénzért sokkal jobbra számítottam, mindössze 4 éjszakát töltöttünk Deluxe szobában, ez alapján a következő problémákat tapasztaltuk:A fürdőszobában nincs szappan, a tusfürdő olyan kicsi kiszerelésben van kirakva, hogy ketten 1-1 zuhanyzás alatt elhasználjuk, így nincs mit használni kézmosásnál. A fürdőszobában nagyon kevés pakolófelület van.A reggelinél az egyik nap a rántottában tojáshéjat találtunk.A SPA bárban az étlap árai elavultak, 10%-kal alacsonyabb ár szerepel még az étlapon, mint amennyit ténylegesen kell fizetni érte (a pincér megköszönte h jeleztük).A csomagban kifizetett vacsorához bizonyos pincérek nem hoznak ki szűrt vizet csak ásványvizet (1200 Ft), más pincérek hoznak szűrt vizet is, szerencsésnek kell lenni. Recepciós manager nem érti hogy ez hogy lehet, éttermi managert hidegen hagyja. A blokkot az egyik pincér szisztematikusan nem adta oda két külön napon sem, külön el kellett kérni tőle.A személyzet 95%-a nem kedves, mogorva, unott és esetenként kicsit bunkó is, 1-2 ember volt csak képes mosolygásra (a medencénél nagyon jókedélyű és aranyos volt a törölközőt adogató úriember).Szúnyogháló nincs az ablakokon, estére megtelik a szoba rovarokkal és szúnyogokkal.A wifi nem védett.3 db kicsi lift van az egész hotelre, reggelinél, vacsoránál sokat kellett várni, vagy lépcsőzni 7 emeletet.A 4 éjszakából az egyik után nem kaptunk szobatakarítást 11-ig, ekkor külön kértünk cseretörölközőket, egy-két fajtát elfelejtettek adni, mondták h a takarítás során felviszik. Délután egy körül szóltunk hogy csinálják meg a napi takarítást, megtették, de a hiányzó törölköző fajtát nem tették ki, wc papírt nem pótolták.A hotel szépen és igényesen van felépítve, a wellness részleg jól felszerelt, a szaunavilág igazán kellemes volt (törölközők, lepedők kirakva, finn/infra szaunák, gőzkabin, merülő medencék, ivóvíz kirakva, stb..), a szobából gyönyörű a kilátás a Balatonra.
David Takacs
01.11.2023
Hotel Helikon
7 éjszakát voltam és a szobát nem takarították egyszer sem. A végére a szőnyeg és a padló a fürdőben nagyon koszos volt. A Spa bárban a kiszolgálás felháborító. 2 kis sörre 20 percet vártam úgy, hogy 1 asztal volt még rajtunk kívül. A melegszendvicsre több mint egy órát kellet várni és amikor végre megjött nem volt evőeszköz.
Tibi Vigh
27.10.2023
Hotel Helikon
Gyönyörűen felújított hotel, saját stranddal, wellness résszel, 0-24-ig nyitvatartó konditeremmel, az egyik szaunából balatoni panorámával. Óriási választékú folyamatosan feltöltött és nagyon finom ételeket kínáló svédasztallal. Nagyon kedves, de egyáltalán nem tolakodó személyzettel.
Barbara Kovács
13.10.2023
Hotel Helikon
Csodálatos 5 napot töltöttünk el a hotelben. A Helikon hotel az elmúlt években teljesen megújult, minden szegletét felújították. Az igényes új dizájn megjelenik a szobákban, az összes belső térben. A wellnes részleg minden igényt kielégít, kicsik és nagyok is megtalálják a számításukat itt. Az emeleti napozóterasz és kinti medence igazán luxus érzést ébreszt az emberben, a szauna park bár nem túl nagy, mégis megtalálható minden olyan kabin, amire szüksége lehet az embernek. Élménymedence, pezsgőfürdő es sok sok nyugágy biztosítja a pihenést. A szálloda Balaton partját egy saját kis “sziget” biztosítja, amire csak a szálló vendégek tudnak kimenni, igazán varázslatos és modern kialakítás. A szobák között nagyon változatos felhozatalt lehet találni. Mi standard szobában voltunk, ami kompakt méretű, kényelmes ággyal, szép fürdőszobával és egy pici erkéllyel rendelkezik. A félpanziós ellátástól egyszerűen el voltunk képedve. Reggelinél 8-10 féle meleg reggeli közül, és sok hideg étel közül lehetett választani. A tükörtojást frissen készítik, nagyon sok péksütemény közül lehet választani. Széles gyümölcsfelhozatal reggelinél és vacsoránál is megtalálható. A vacsoránál minden este 3 féle leves közül választhatunk, vadhús, hal, vegetáriánus ételek szintén minden este voltak. Minden étkezésnél bőséges felhozatal volt. Maximálisan elégedettek voltunk mindennel, aki akar biztosan tud kötekedni, de mi nem akarunk. Szívesen térünk majd vissza a jövőben.
Edina Petővári
24.09.2023
Hotel Helikon
Szuper négy napot töltöttünk itt. Igényes, szépen felújított szálloda és gyerekbarát. Olyan minden mint a képeken. A szoba is tiszta volt, kényelmes ággyal, nagy zuhanyzóval. Az ott dolgozók kedvesek, segítőkészek voltak. Az ételek bőségesek, változatosak és finomak. Esős időben nagyon jól jött, hogy van wellness részleg. Szuper, hogy van saját strand a parton, így el se kellett hagyni a szállodát, csak lesétaltunk a csigalépcsőn. Fürdésre, kirándulásra, művelődésre, borozásra remek hely Keszthely. Mivel mindennel meg voltunk elégedve, mi biztosan visszatérő vendégek leszünk.