Hotel Experience Dédestapolcsány, Hunyadi János u. 66, 3643

Hotel Experience

Hotel Experience Wellness Élményhotel: Szállás, wellness, hotel, rendezvényhelyszín | A Hotel Experience Wellness Hotel *** Superior, a Bükk-hegység legszebb részén, Szilvásvárad közelében, Dédestapolcsány községben található.

+36204916477
Dédestapolcsány, Hunyadi János u. 66, 3643

Dávid Jármi
27.11.2023
Hotel Experience
Szép környezetben egy kiábrándító szálláshely. Valószínűleg a legrosszabb szobát kaptuk meg... légkondi nem volt, ablakot kinyitni szúnyogháló hiányában nem érte meg, a berendezések egyáltalan nem korszerűek. A svédasztalos reggelink nullával egyenlő kínálatot takart. Első éjszaka után eljöttünk. :)"
Szimonetta Baksi
17.11.2023
Hotel Experience
Maga a kilátás, és a közel eső kiránduló helyek, látnivalók , csodásak.A hotel szobája összességében igényes, de egy kis portalanítás ráférne.Nem vagyunk egy fifikás személyek, de a hotel ott dolgozói közül, egy fiatalember és egy szemüveges hölgy volt akiben rejlett egy kis kedvesség, a személyzet többi hölgy tagja, orr felhúzós, cinikus, szemét forgató, kedvességtől mentes emberek voltak. Se egy mosoly, se egy kedves szó nem hagyta el a szájukat.Az étel jó volt, és a wellness is. De egyszer elég volt ide jönni.Reméljük sikerül pozitív szemléletű embereket is felvenniük a csapatukba.:)
FR 0314
01.11.2023
Hotel Experience
A kaja jó, a személyzet kedves. Minden más szörnyű. A végtelen emelkedők, a jakuzzi vagy túl forró, vagy jéghideg.Nem ajánlom senkinek aki sok időt akar a szálláson tölteni (És mivel szinte semmi sincs a közvetlen közelében, ezért gondolom kevesen fognak kimenni a hotel területéről)
Tímea Dobos
21.10.2023
Hotel Experience
“Egyszer biztosan jó hely volt, de ennek mára nyoma sincs.”Ez a hotel (vagy mi) iskolapéldája annak, hogy egy nagyszerű adottságokkal rendelkező helyet, hogy lehet tönkretenni. Iskolapéldája annak, hogy hogyan nem szabad szállodát vezetni. Koszos, lelakott, büdös. A napozó ágyak, napernyők töröttek. A három ágyas szoba az bizony két ágy, plusz egy dikó, amin egy felnőttnek kellett négy éjszakán át kucorognia, ugyanazért az árért, mint egy rendes ágy. A vacsora kritikán aluli volt mind a négy este, ahogy a reggeli is. A fél 10-kor érkezőknek (10-ig van reggeli) szinte könyörögni kellett a rántottáért, vagy a virsliért, a gyümölcsről már nem is beszélek. De talán mindez feledhető is lehetett volna, ha nincs Pálné Judit, aki a vacsoráknál jelent meg általában. Egy kancsó vizet kértünk, mire ő elhúzta a száját és közölte jó hangosan, hogy ezt itt nem illik (...) és elvonult. Kedves utazók. Dédestapolcsány szép hely, de ne itt szálljon meg az, aki felhőtlen kikapcsolódásra vágyik. Inkább egy sátor, mint ez a fertelmes hely. A vezetőknek pedig javaslom, vagy zárják be, vagy takarítsanak ki és kicsit pofozzák helyre ezt a csodás helyen lévő hotelt, vagy ha ez nem megy, legalább legyenek kedvesek, rugalmasak, az sok hibát, hiányosságot képes elfedni. És persze az utolsó napra is jutott még egy kis meglepi számunkra. A szobát kipakoltuk a megadott időre, de még maradtunk (volna ) egy kicsit a kinti medencénél. Ekkor jöttek és közölték, hogy fejenként fizessünk még 2500 forintot, különben nem maradhatunk. Ilyen helyen én még életemben nem jártam. Mondjuk itt sem fogok soha többé. Ezt javaslom másoknak is.
Zoltán Kapás
07.10.2023
Hotel Experience
Régóta járunk nyáron 2-3 napokra pihenni. Ez volt a 13. szálloda. A szallas.hu oldalán lévő vélemények és ár/érték arány miatt választottuk, bár annyira nem volt olcsó sem. Megközelíthetőség elég vicces: egy rozoga fahídon kell átmenni kocsival a Bán-patakon, majd derékig érő gaz mellett vezet az út". Parkoló végülis van. A szállás a "wellness" feletti tetőtérben volt. 14-es szoba (12-es van
Dzsasztin
Hotel Experience
A rengeteg negatív vélemény ellenére meg mertük kockáztatni, hogy elmegyünk ide. Pozitív csalódás volt.Nem tudom, hogy egyes véleményezők milyen bánásmódban részesültek, de úgy gondolom csak azt kapták vissza ahogy ők bántak a dolgozókkal. Mi maximálisan elégedettek voltunk a kiszolgálással, a hozzáállással. Kedvesek, készségesek voltak velünk első pillanattól kezdve.Az ételre sem volt panasz. A reggelinél volt választék, a vacsora is kiadós volt, normálisan tálalva. Ízekre sem panaszkodhatunk, sem az ételek minőségére.A szoba az egyetlen ami valóban nem tökéletes, mi a wellness felett kaptunk egy szobát, ami ugyan kissé penészes volt, de gondolom a főépületben is meg lehet szállni valamivel több pénzért.Aki szeretne ide menni ezek tudatában menjen, de amiket az eddigi véleményezők leírtak túlzásnak érzem. Az az alapvető probléma, hogy egyesek fillérekért várják el a maximális 5 csillagos kiszolgálást és szállást. Mi 4 csillagot adunk!
Csenge
Hotel Experience
Egyáltalán nem vagyunk vele megelégedve. A szobában egyáltalán nincsen hangszigetelés. A konyhában összesen volt 3 lapos tányér és 2 pohár 4 főre. A reggelinél a zsemlék meg voltak keményedve,kalácsból volt 2 szelet, és egy darab virsli. Ezen a helyen ez lenne a svédasztal. Miközben te ettél az asztalnál melletted egy büdös kukába turták bele a maradékot, aztán meg ott hagyták az asztal mellett bűzölögni. Gusztosos mi? :) Miután a megadott időpontban elhagytuk a szobát az alkalmazott hölgy mondta,hogy még nyugodtan maradjunk és fürödjünk a medencénél. Ezek után 2 órával a hölgy közölte velünk hogy hagyjuk el az egész szállodát, vagy hosszabbìtsuk meg a szobát, mert a főnöke észrevette hogy még itt vagyunk. (Észrevette a Volvot,aztán hosszabbítsunk szobát. Nem ironikus?:)) Mi voltunk egyedül az egész szállodában. Vajon miért? :) A medencét egyáltalán nem fűtik, a 23 °C-os medence 18 °C-os. Törött napozóágyak vannak az egész szállodában, ezek és a műanyag székek is tiszta koszosak, nincsenek takarítva.
Téglási Zsófial
Hotel Experience
Ma jöttünk haza, 5 napig voltunk a szálloda vendégei.Mindenki nagyon kedves és közvetlen.Az étel kifejezetten finom és számunkra bőséges volt.Ez egy 3 csillagos hotel erre kell számítani, ennek maradéktalanul meg is felel.Valóban sok a lépcső, babakocsival nem túl ideális.A kilátás meseszép, a medencék tiszták, a víz hőmérséklete is ideális volt.Nem utoljára voltunk itt.
Lajos Kovács
Hotel Experience
Előnyök: - Finom volt az ételHátrányok: - Kértünk volna babaágyat ami az ajánlataik között szerepelt, de nem rendelkeznek babaágyakkal. Helyette szerettünk volna pótágyat, de minősíthetetlen camping ággyal rendelkeztek csak. Nem, hogy a gyereket nem mertem ráfektetni felnőttként sem mertem rajta feküdni.- gyerek etetőszék limitált ( 2db ) ezért verseny megy a gyerekesek között ki ér le hamarabb a reggelire/ vacsorára, hogy megtudja etetni a gyerekét.- 1,5 év környéki gyereket nem lehet nagyon kiengedni sehova. Korlát nélküli járdák és terek vannak.- Szoba takarítás nincs. Ha sok a pelenka vagy bármi nemű szemét akkor ki kell vinni a nagy kukához és kérni kukás zsákot. Wc papír is csak kérésre kapható.- ital kínálat és felkészültség minimális, nem vagyunk nagy fogyasztók, de 3. Sört kérve a már csak meleg van választ kaptuk.Voltak még apróságok amik benne voltak az ajánlatban de nem tudták teljesíteni.Gyerekeknek, várandósoknak és időseknek nem nagyon ajánlott sok a lépcső vagy a meredek emelkedő.