Thermal Étterem Sárvár, Rákóczi Ferenc u. 65, 9600

Péter Kovács
04.12.2023
Thermal Étterem
Sokféle ételből lehet választani gyerekeknek fél adag is van. Hideg üdítők, desszertek. Árak elfogadhatóak. A hangulatból a műanyag tányér vesz el egy kicsit, de ez a biztonsági szempontokat fogyelembe véve abszolút elfogadható.
Zsolt Szabó
24.11.2023
Thermal Étterem
A strand legjobb étterme, végigpróbáltunk párat.Gyerekmenű 3 dinós husi + krumpli, több mint elég, Kebab ( gyros) tál fűszerezése nagyon ízlet, jó nagy adag volt. Sült kolbász nagyon fini volt.Az üdítő, sőr , víz elég húzós, de összeségében rendben van
hunlaprovo
26.10.2023
Thermal Étterem
Pisztràng salival körettel sörrel vízzel 4000 , kiszolgàlàs udvarias gyors. levest nem tudtam enni sajnos hasznàlnak ízfokozót, de őszintén megmondtàk így nem vesztünk össze. Egy osztràk hatàrmenti menő helyen nem voltak őszinték ez ügyben , de aki màr 10 éve nem eszi az adalékokat az megérzi... Itt szerintem most 2023 januàr minden rendben.
Sándor Daróczi
25.10.2023
Thermal Étterem
Menüt szerettünk volna enni de pultnál szembesültünk, hogy elfogyott az a menü amit szerettünk volna elfogyasztani, de a tábla kivolt rakva bejárat előtt hogy minden menü kapható! Négyen voltunk baráti társasággal, hárman már kértek, én az B menüt szerettem volna fogyasztani de az nem volt így gondoltam eszem egy marhapörköltet,. innen indult meg a lavina nokedli hideg, marhapörkölt hideg, egy fel kávéskanál Erős Pistát raktam a pörköltre és 200 Ft-ba ezt is felszámolták holott ezt más éttermekben ingyen adják az ebédhez! Visszavittem mikróba meg melegítették nonszensz!!Éhes voltam még azzal is megpróbálkoztam hogy nem rágom csak nyelem így sem bírtam elfogyasztani!! A marhapörköltet az asztal sarkán hagytam ehetetlen minősíthetetlenül rossz ebéd volt soha többet nem fogunk ebbe az étterembe ellátogatni! Történt mindez az Oázis étteremben a fürdő területén a pénztár mellett!
Nóra Lili Müller
23.10.2023
Thermal Étterem
Termálfürdőben található az étterem, de az utca felől is megközelíthető.Bőséges választék.Ár/érték arányban vannak az ételek.
Noémi Kiss
30.09.2023
Thermal Étterem
A húsleves nagyon zsíros volt. A sertés pörkölt finom, a milánói spagetti menzás jellegű volt. Az árak magasak a minőséghez képest.
Balint Lackner
20.09.2023
Thermal Étterem
4. Éve eszem. Itt. Kiszolgálás. Ételek. Figyelmes.. Ízletes. Így tovább. Gratulálok. Ár érték arányban. Kiváló. Menza jellegű. Minden ételt megtaláltam. Sztem. A gyógyvíz. És a kiváló ebéd. Jó kikapcsolódást nyújt. Csúcs időben. 5 perc várakozás. Gyorsak. Precízen. Csináljak. Köszönöm.
Gyula Vajda
Thermal Étterem
Az ételek ehetetlenek,a kiszolgálás kritikán aluli.Az árak az egekben a minőség inkább minusz mint nulla.Először és uloljára ettünk ott a családdal.Nem ajánlom senkinek az éttermet.
Péter Tuboly
Thermal Étterem
Ha finoman fogalmazok, akkor azt mondom gyenge menzás kaja, magas áron! Ha őszintén fogalmazok, akkor azt mondom íztelen, semmitérő adagok, pofátlan áron! Sót, borsot szerezni, esélytelen! A kiszolgálás: az 5-6 alkalmazottból találtam egy kedves, segítőkészet, a többi, mint a lópokróc! Árakról kicsit: Két (inkább fél) rántott szelet, maroknyi hasábbal 3200Ft, 1 adag uborka saláta 800Ft, 1db 0.5-ös Cola 760, 0.5-ös ásványvíz 620, Doboz sör 1100! 2darab mirelitből sütött Dino, hasábbal gyerekadagként árulva 3000Ft!Nyilván ilyen helyen egyszer eszik az ember és legközelebb messzire elkerüli!