Toldi Étterem és Panzió Kozármisleny, Toldi u. 53, 7761

Gergő Erdősi
23.11.2023
Toldi Étterem és Panzió
Tavaly rendeltünk Szent Este napjára két egyforma tálat, kértem őket, hogy a rántott sajtotokat egy tálra tegyék, mert a kislányom tejérzékeny és ne legyen tejtermék az egyik tálon. Azt volt a reakció, hogy annyi megrendelésük van, hogy egyedi igényeket ilyenkor nem teljesítenek a keveresések miatt. Megértettem, elfogadam, csináltunk neki külön mást.Idén kértünk egy olyan tálat amin van sajtos étel és egy olyat amin nincs egyáltalán. A két tálon darabra megvoltak a sültek, csak a cordon bleu-t rátették a mentes tálra.Idegbaj, fagyasztóbol valamit elő valami, boldog karácsonyt....
Péter Zsille
07.11.2023
Toldi Étterem és Panzió
Nagyon régen nem voltam olyan étteremben, ahol azon kellett aggódnom, hogy friss volt-e a felszolgált étel. A levesben lévő csirkén pl. biztosan éreztem, hogy több napos, jellegzetes állott ízű volt. Az adagok hatalmasak voltak, de innentől sajnos elment a bizodalmam. Jobban belegondolva minden úgy volt elkészítve, hogy ne lehessen megáĺapítani, hogy újrahasznosított maradék volt-e, vagy sem. Natúr csirkeszelet Èdes Annával megkenve, minden nyers zöldségre szárított petrezselyem szórva, az egész hússzeletet vastagon betakaró sajt stb. A közönség is erősen feszélyezett, ők láthatóan szerettek ott lenni, de sajnálom, mi biztosan nem megyünk ide többet. Egy szerencsére letűnt korszak rossz emléke ugrott be: ilyen helyen szigorúan csak frissensültet szabad rendelni.
Lászlóné Deák
05.11.2023
Toldi Étterem és Panzió
Kellemes környezet finom ételek böséges adagok finom hűtött italok kedves felszolgálók .
Reginald McFreeze
20.10.2023
Toldi Étterem és Panzió
Többször ebédeltünk az étteremben. A kiszolgálás udvarias és kedves! Az ételek minőségével semmi probléma nem volt! Bőséges adagokat kaptunk. A Toldi kedvence lett a favoritom, ha erre járok legközelebb, ismét ezt fogom választani. Az elvitelre kért cigánypecsenye akkora adag volt, hogy 3 személyes habtálcán fért el! :)
Kati Mama
22.09.2023
Toldi Étterem és Panzió
Hideg leves, hideg második.A levest kértük újra melegíteni, a második fogás ugyanúgy hideg volt, ehetetlen.A kiszolgálás is kívánni valót hagyott.Először és utoljára voltunk ott
Emese Éva Rékási
20.09.2023
Toldi Étterem és Panzió
A romlott kajától nemrég emberek kerültek kórházba. Inkább menj máshova, ha nem szeretnél így járni...
Tibor MLadáncsics
15.09.2023
Toldi Étterem és Panzió
Hatalmas adagok, emberséges hozzáállás, jó hangulat, aki arra jár ugorjon be!
Alexandra Csomai
Toldi Étterem és Panzió
Nagyon finom ételek, jó nagy adagok megfizethető áron. A személyzet kedves, közvetlen. Kétszer ettünk itt, egyszer sem csalódtunk.Ha erre járunk biztos benézünk majd.
Beatrix Lantos
Toldi Étterem és Panzió
Ebédelni jöttünk ide. Az italok rendelését vették fel először. Mivel nagy meleg volt nagyon vártuk, hiába. A forró leves előbb jött. Szóltunk hogy kérjük a vízet, mert az unokánk már nagyon szomjas. Már a levest is megettük, sőt a második ételt is kihozták, s csak azután kaptuk meg a vizet. Kértünk elvitelre is egy menüt, mert a lányunk nem tudott velünk jönni a másik unokánk miatt. Bár ne kértük volna, mert a rántott csirke nyers volt.