Dabas Deli ∙ Bistro Dabas, Szent István tér 1/c, 2370

Annamária Kovács
04.12.2023
Dabas Deli ∙ Bistro
Nagyon finomat ettünk. A kiszolgálás nagyon kedves volt. Szuper, hogy van terasz, ahová ki lehet ülni.
SZILVIA ÉVA MOLNÁR
11.11.2023
Az Étterem Hét" alkalmából volt szerencsénk itt vacsorázni. Az már biztos
Péter Knoll
29.10.2023
Dabas Deli ∙ Bistro
Ízlésesen berendezett hely,kényelmes székek, megfelelő hőmérséklet, hangulatos.Szerda estére foglaltunk asztalt 6 után, rajtunk kívül 3 asztal volt, az egyik ebből utánunk érkezett.Felszolgalas figyelmes, udvarias.Két főételt rendeltünk, egy salátát pisztránggal, és egy barna sörös porchettát.30 percet biztos vártunk, talán pár perccel többet is, az utánunk érkező asztal, meg előttünk kapott ételt.Picit soknak tűnt, mi lehet ha telt ház van?A porchetta finom omlós volt, a köret is, a tányér viszont csorba.Az idenysalata jellegtelen és kis adag volt dressing nélkül, száraz, a pisztráng jó volt de így ezzel a salátával nem a legjobb választás.Desszertből elég sok van az étlapon, de sajnos majdnem a fele nem volt elérhető, mert épp olvad"Pici zserbó méretű "vett" sütik voltak 1.500 Ft-ért
Kati Bánkeszi
21.10.2023
Dabas Deli ∙ Bistro
Csinos, hangulatos hely, kedves kiszolgálás, finom kávé és sütik - hangulatos zene mellett. A Spájz"-ban csupa különleges finomság található."
Hunor Deák
23.09.2023
Dabas Deli ∙ Bistro
Vissza fogunk menni. Minden étel izgalmas volt. A rozé kacsamell kissé sós és a bőre nem volt tökéletes.
Balázs DRABIK
21.09.2023
Dabas Deli ∙ Bistro
2022.06.04: Egészen kitűnő hely! Nagyon jó, hogy egyre több modern, minőségi vendéglátást komolyan gondoló hely nyílik. Így van ez itt Dabason is, a budapesti agglomeráció második legnagyobb városában.A hely csodálatos, nagyon ízlésesen van berendezve. A kis delikát sarkok egy igazi ékszerdoboz.A felszolgálók kedvesek, figyelmesek és a konyhával együtt szépen dolgoznak. Csak reggelizni mentünk, de kifogástalan volt. Kellemes a terasz és az étterem belső tere is.(Míg mi ellünk, a teraszon épp a faszenes grillt készítették elő a napközbeni ínyencségekhez).Csak ajánlani tudom. Még azoknak is, akik messzebbről jönnének.—-Update 2022.06.26.Szintén reggelizni mentünk, mint előzőleg, de most bátran vittük barátainkat. ha fel nem is sültünk, de a második alkalom komoly csalódás volt. (Hozzáteszem: a személyzet is kompletten más volt, mint első alkalommal). Ugyan azt a bőséges reggeli tálat kértem, mint előzőleg (lásd a fotó között), de most lényegesen kisebbre sikeredett az adag, mind kolbász, mint császár ügyében. Hiányzott a körözött, a savanyított zöldségek is más formát öltöttek. (Lehet, hogy 3 hét drágulásait ezzel “kompenzálták”? Nyilván nem, vagy azt így nem szabad). A legrosszabb, hogy - miután kedvesen ezt jeleztem is - a felszolgáló láthatóan nem is tudott / akart ezzel mit kezdeni, megnyugtatni a vendéget, kitalálni valamit, …A csalódás miatt a korábban tervezett vacsora látogatástól el is ment a kedvem. Követem a vendégek további tapasztalatait, szeretnék majd később újabb esélyt adni, mert az adottságok jók.Öt helyett már csak négy csillag nekem. :-/
Péter Simon
Dabas Deli ∙ Bistro
Étterem hét alkalmából volt foglalásunk 7 felnőtt, és 1 gyerek részére. Kellemes családias vendéglátó egység, kedves, udvarias személyzettel. Azért csak 4 csillagos az értékelés, mert a három fogásos kínálat elfogyasztásához három órára volt szükségünk. A fájdalom díjként kapott makaron, sem tudta feledtetni azt a tényt, hogy nagyon lassan érkeztek meg a fogások. Hogy minek tudható be ez a sok várakozás azt, nem tudom,de a felszolgált ételek mutatósak és nagyon finomak voltak. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki erre jár.
Sándor Dávid
Dabas Deli ∙ Bistro
Nagyon szuper volt az étel és a kiszolgàlàs. Régen nem ettünk ennyire finomat. És a làtvàny pàrjàt ritkítja. Svédorszàgból érkeztünk minden asztaluk foglalt volt de kérésünkre megoldottàk hogy egy nagyszerű vacsoràt elfogyaszthassunk nàluk. Nagyon nagyon szépen köszönjük.