Kartago Tours Zrt. Budapest, Thököly út 21-23, 1076

T V
02.12.2023
Kartago Tours Zrt.
Éjjel 1 órakor az 1 órás transzfert megtoldották egy fél órás megállóval a Mettur Arrival nevű turista lehúzó helyen. Nevetséges hogy évek óta ez megy, nem két forintba kerül a nyaralás, ne nézzenek már ennyire hülyének mindenkit. Szerencsétlen sofőrt szidják az utasok miközben gondolom ki van adva a feladat neki.
Mercédesz Dohányos
07.11.2023
Kartago Tours Zrt.
Párommal első nyaralásunk volt Hurghadában. Rokoni ösztönzésre a Kartagot választottuk és a Thököly úti irodájukban foglaltuk az utat. Sajnos egy kevésbé tapasztalt 22 év körüli lányt sikerült kifognunk, akiből harapófogóval kellett mindent kihúzni és nem mutatott, illetve mondott el magától semmit az útról. A szerencsénk az volt, hogy már megvolt a szálloda, ahova foglalni szerettünk volna, de ha nem jelenik meg az irodavezető egyik pillanatról a másikra, akkor a kislány 2 nappal későbbre foglal a megbeszélt dátumhoz képest. Ezzel indult a Kartagoval való rossz tapasztalatunk.1 héttel az utazás előtt megkaptuk a vouchert, ez rendben volt. A repjegy foglalás, szállodai szoba foglalása és a transzfer is oké. A helyi képviselet egy nagy nulla, ha nem beszélünk idegen nyelvet, foglalmunk nem lett volna, hogy jutunk ki a reptérről a transzferünkig. A helyi képviselet a parkolónál várt minket, miután kivergődtünk a reptérről a csomagjainkkal. Fruzsina volt a helyi képviselő, a buszon átnyújtotta a programlehetőségeket és az időpontot, amikor jön a szállodába beszámolót tartani. Jeleztük felé ott helyben, hogy mi más programszervezővel intéztük a programokat és a másnapi beszámolón nem tudunk részt venni, mert városlátogatáson leszünk.Mindezek után megsértődött, hogy nem az ő zsebébe jutott a programok után a jutalék és semmire nem reagált nekünk, semmit nem tudtunk meg abból, ami elhangzott a tájékoztatón, de a legszomorúbb az volt, hogy arra nem volt méltó, ami a munkája, amiért kapja a pénzt, hogy megküldje a transzfer időpontját hazafelé. Egy fiatal párral véletlen összebarátkoztunk, ők tájékoztattak az időpontról és miattuk jutottunk haza. Bele sem merünk gondolni, mi lett volna, ha komolyabb gondunk van egy nem európai, idegen, fejletlen országban egy ilyen hanyag helyi képviselettel. Szégyen ez a nő és ez az utazási irodai is. SOHA TÖBBET NEM FOGLALUNK NÁLUK ÉS SENKINEK NEM AJÁNLJUK.Csak a kedves és segítőkész szállodai személyzet, illetve egy másik, helyi programszervező iroda kedves vendégszeretete miatt éreztük csodálatosan magunkat.
Évi Kovács
06.11.2023
Kartago Tours Zrt.
Más utazási irodán keresztül foglaltam az általuk szervezett utat.Így a kommunikáció nehézkes volt és mindenről utólag értesültem vagy egyáltalán nem. A gép késésről semmilyen tájékoztatást nem kaptam senkitől, csak a Kartagonál közvetlenül foglaló utasoktól. Ők valójában minden tájékoztatást megkaptak, mert közvetlenül ennél az utazási irodánál foglaltak. Erre jobban oda kellene figyelni a jövőben. Az nem válasz a Kartago tourstól, mikor felhívom őket, hogy beszéljek azokkal, akiknél foglaltam az utat, mert ők csak Kartago utasokkal foglalkoznak. Én is az voltam, mert az általuk szervezett utat foglaltam le és az utazási szerződést velük írtam alá. Ez a fajta diszkrimináció nekem nagyon nem tetszett és a jövőben minden utasnak ugyanazt a tájékoztatást kellene nyújtani, azonos feltételekkel. Részemről soha többé nem utazok velük.
Éva Kránitz
01.11.2023
Kartago Tours Zrt.
Nagyon sok hiányosság merült fel a szállodában, amit a Kartago Tours biztosított Tunéziában, az egész csoport felháborodott és panaszt tett. Az utazást követően nem reagáltak a panaszra, amit telefonon is megerősítettünk. Az ügy hónapok óta húzódik. Nem igyekeznek mielőbb rendezni, következésképpen nem tartják fontosnak a vendégeiket. Azt ajánlották, hogy adnak kedvezményt egy jövőbeli utazásra. Csakhogy, mi nem kívánunk a Kartago Tourssal utazni, és másnak sem ajánljuk jó szívvel.
Palika Ken
14.10.2023
Kartago Tours Zrt.
Mucska Petra idegenvezetőnő kissé flegma tipusu lett,tiz évvel ezelőtt is itt jártunk,itt volt érkezésünkkor sürgött forgott,nem győzött jótanácsokkal ellátni minden Karthagós vendéget,ezzel szemben most fogadóórája van heti egyszer mint valami országgyűlési képviselőnek,nem volt jelen érkezésünkkor,a vendégek tanácstalanul néztek maguk elé nyelvtudás hiányában,mert az idegenvezető csak másnap 9 re jelezte érkezését!!!Ez milyen gondoskodás a vendégekről?Ez cserbenhagyás !Azonban,ha direktben fordul hozzáaz ember,akkor mosolygós és szolgálatkész.További eredményes munkát !
Sarolta Pribolyszki
20.09.2023
Kartago Tours Zrt.
Pocsék nyaralás volt!!!! Ne menjetek oda!!!! Két napja érkeztünk betegen a Djerba Dar Narjess 4*-os szállodából, ami még 2*-ot sem érdemel.Szörnyű volt a szállás! 4 órát vártunk a szobánk takarítására, majd egy mocskos szobába léptünk be.Egy bőröndszoba gusztustalan polcai között öltöztünk át, hogy tudjunk addig fürdeni.Az étel borzasztó, 20-30 percet álltunk a frissen készített ételekért. Tányérokért , evőeszközökért cikáztunk. Mocskos pultok, véres húsok, koszos, gusztustalan asztalok. Háromszor költöztünk másik szobába. Eldugult kád, wc, mosdó...
Gergő Bányai
Kartago Tours Zrt.
Minden rendben volt. Utazás előtt 1 héttel megkaptuk a vouchert. Az ki- és hazautazás rendben zajlott, a szállás szuper volt.
Georgina Levai
Kartago Tours Zrt.
Többet nem utazunk általuk. Szervezés katasztrófa, emberség nulla. Semmiről nem értesítenek. Utazás előtt 2 nappal hajlandóak voltak végre közölni a repülő indulásának a pontos idejét, amikor a repjegyet megkaptuk. A magyar idegenvezető nő tiszta hülyének nézi az embert, valótlan dolgokat állít.A foglalás és az utazás közötti időben férjhez mentem, így a nevem megváltozott, kértük az irodát, hogy majd amikor elkészítik a jegyeinket akkor már az új nevem szerepeljen rajta, mert minden okmányomat megújítottam, nem szeretnék bonyodalmat egyik repülőtéren sem. Közölték, hogy ugyan nem tettek még az égvilágon semmit, de 5000 Ft-ért tudomásul veszik. Igyekeztünk mindenről tájékozódni, már ami az oldalukon rendelkezésre áll. A felmerülő kérdéseket többszöri kérésre sem válaszolták meg hiánytalanul. Telefonon nem lehet elérni őket. A stílusuk hagy némi kívánnivalót maga után.
Patrícia Kucsera
Kartago Tours Zrt.
Több mint 12 éve utazunk a Kartagoval Egyiptomba.Ilyen rossz utazásunk még soha nem volt!!!Még Bp-en a reptéren kezdődött,amikor a Wizzair gépre nem akarták felengedni a kézipoggyászunkat,csak ha fizettünk érte.Természetesen erről az irodában tévesen tájékoztatott minket a kis fiatalka lány.Soha nem repültünk még Egyiptomba Wizzair-el.Kérdésünkre elmondta,hogy a feladható poggyász 20kg a kézi 10kg lehet,1 táblázatban megmutatta ennek a méretét de nem mondta,hogy ez fizetős!!!A 3óra 45perces út alatt nem kaptunk ingyenes ellátást(ahogy eddig).Semmivel nem volt olcsóbb így az út a szokásosnál,legalábbis az UTASOKNAK NEM!A szállodánk minősége végképp elrontotta a pihenésünket!Jelzem,hogy a STEIGENBERGER AQUA MAGIC nem felelel meg 5*-os szállodának!!Eddig csak 5*-os szállodákban voltunk Egyiptomban,de EZ a nyomukba sem ér!Iszonyat nagy kosz,káosz,bunkó személyzet.Nem részletezem itt,majd a szálloda oldalán,ahol érdekes módon túl sok a jó értékelés!A problémáinkat jeleztük a Kartago helyi képviselőjének,de mivel Ő 1 helyi férfi nem tetszett neki,hogy 3 európai nő meg meri mondani a véleményét!Az álltaluk szervezett programokon nem akartunk részt venni ezért nemis igazán akart velünk és a problémáinkkal foglalkozni!A haza út sem volt kellemes,3-szor változtatták meg a repülő indulását kb. 4óra késéssel érkeztünk haza!Köszönöm Kartago tours,veletek többet sehova!!!