Cayman Étterem és Pizzéria Budapest, Lehel u 70, 1135

$$

Cayman Étterem és Pizzéria Budapest, Lehel u 70, 1135

Cayman Restaurant Budapest – Étterem, pizzéria, grill, tészták és rendezvények. |

Budapest, Lehel u 70, 1135

• Helyszíni bár
  • Érintkezés nélküli kiszállítás
  • Nagyszerű koktélok
  • Gyors kiszolgálás

anita szentesi
04.12.2023
Cayman Étterem és Pizzéria
A csirkesteak ki volt szárítva, a szörp rettentően édes volt, de a tálalás csodás, a pincér kedves és a zene is szuper volt. Kicsit furcsa, hogy a szomszédos házak teraszáról néznek
Erzsébet Kovács
27.11.2023
Cayman Étterem és Pizzéria
Finom volt az étel, figyelmes, udvarias a kiszolgálás. A hely hangulatos, mosdó patika tisztaságú. A belvárostól messze esik, szóval belebotlani nem nagyon lehet. Hátrány, hogy parkolni csak több utcával arrébb van lehetőség. Az adagok mérsékeltek, az árak belvárosiak.
Richárd Maroshegyi
18.11.2023
Cayman Étterem és Pizzéria
Egy éve költöztünk a környékre, azóta a törzshelyünk lett az étterem .Az ételek mindig finomak a kiszolgálás pedig kifogástalan .Zsolt nevű felszolgáló a kedvencünk. Mindig kedves és profi. Családi rendezvényeket is itt tartjuk, mindenki megelégedésére.
Virág Bársony
04.11.2023
Cayman Étterem és Pizzéria
Majdnem minden héten járok hozzájuk,az ételek mindig kifogástalanok és változatosak. A kiszolgálás mindig tökéletes, mindenki nagyon kedves és nagyon barátságos. Nagyon szeretünk ide járni!
László Csernóczki
03.11.2023
Cayman Étterem és Pizzéria
Vélemények alapján választottuk az éttermet. Első tapasztalatunk, hogy igényes belső berendezés, kedves és figyelmes kiszolgálás fogadott minket, jól elkészített és ízletes fogásokat kaptunk! Nagyon jól éreztük magunkat! Megyünk máskor is!
Mia Szigeti
06.10.2023
Cayman Étterem és Pizzéria
Korábban voltam már az étteremben,de akkor az étel annyira nem fogott meg. Mivel a közelben van és láttam,hogy az étlap megváltozott , gondoltam adok még egy esélyt. Nem is bántam meg, mert minden rendelt étel finom volt, nem tudok kifogásolni semmit. A kiszolgálás figyelmes és gyors. Vissza fogunk menni máskor is.
Rita Földesiné Éliás
02.10.2023
Cayman Étterem és Pizzéria
Édesapám 70. születesnapját szerettük volna a családdal itt tartani, ezért elmentünk szabadság alatt a 2 éves kislányunkkal és a kutyánkkal megnézni, mert nagyon rég jártunk bent. 10.35 körül érkeztünk brunch-olni. Besétáltunk a nyitott ajtón, a pulttól, teli szájjal kiabált ki egy fiatalember, hogy 11-kor nyitunk
Árpád Baláti
Cayman Étterem és Pizzéria
Az étterem átlagos , az ételek finomak voltak, a felszolgálás kulturált , kézséges, az árak nem olcsók , de az ételek íze miatt elfogadhatóak. Jó hely ajánlom mindenkinek.