Muskátli Motel és Étterem Újhartyán, 405 főút 12 km, 2367

Erika Papné
02.12.2023
Muskátli Motel és Étterem
Csak ebédelni álltunk meg itt a nyaralásra menet és jövet. Ízlett a családnak az étel, a kamasz gyerekeink is jól laktak. Ami kifejezetten pozitív volt nekem, hogy kérésemre gluténmentesen oldották meg az én ebédemet, így betegen is aggodalomtól mentesen ebédelhettem. Biztos nem került glutén az ételembe, mert azt hamar jelezte volna a szervezetem. Biztos, hogy eljövünk még ide!
Hajnalka Mihálkáné
01.11.2023
Muskátli Motel és Étterem
Egy 15 fős családi csoporttal érkeztünk az 50.házassági évfordulónkat megünnepelni.Előre lefoglaltuk az asztalt,és néhány ételt is előre rendeltünk.Egy kirándulás után hamarabb érkeztünk,de nagyon rugalmasan megoldották,szép teríték,gyors,kedves,profi kiszolgálás ,ízletes és mennyiségileg is megfelelő ételek.Csak jót tudok mondani,köszönjük szépen!
Dorottya Panthera Kitka
06.10.2023
Muskátli Motel és Étterem
Rendelni szoktam tőlük ételt. A pizza, a sültes tál, a thai tészta, amit eddig kóstoltam, kifogástalan, a kiszallitas is teljesen rendben van, sajnos a hamburger nem az erősségük. Ezt ellensúlyozzandó, a többi étel finom
József Mészáros
25.09.2023
Muskátli Motel és Étterem
Kedves, gyors kiszolgálás, nagyon hangulatos körülmények. Ideális választás az esküvőkre is. A kedvező árai mellett ez a hely maga a nyugalom szigete.
Anita Benko
10.09.2023
Muskátli Motel és Étterem
Finom etel, nagy adag, kedves kiszolgalas.Great food, large portions, lovely service.
Nicole Albert
Muskátli Motel és Étterem
Minden nagyon finom volt! Köszönjük a ledves vendéglátást! Biztosan visszajövünk máskor is ☺️
Judit Galambos-Ozsvald
Muskátli Motel és Étterem
Meglepően korrekt és nagyon kedves személyzet, tiszta, egyszerű szoba, és olyan finom Cordon Bleu, és olyan hatalmas mennyiség, hogy nem lehet együltében megenni. Jó szívvel ajánlom. ❤️
Anasztázia Bánnfy
Muskátli Motel és Étterem
Visszajáró vendégek vagyunk. Nagyon jó az étterme, a kiszolgálás gyors és kifogástalan.
Mihály Lukács
Muskátli Motel és Étterem
Üdv .mi tartottunk ott egy céges bulit a rehau jóvoltából karácsony elött .a du 5 töl 10 ig amikor legjobban éreztük magunkat akkor zavartak ki bennünket a tulajdonos úriember aki egy munkásruhába mindt egy hajléktalan állandó jellegel.zaklatott bennünket pedig kivolt fizetve minden és kulturáltan viselkedtünk egy raszista ember .soha többet nem mennénk abba a muskátli panzióba undorványok ahànyan vannak
Gabi Czucz
Muskátli Motel és Étterem
Ebédelni voltunk az étterembe. Kedves kiszolgálás, finom ételek, nagy adagok. Gyerekeknek egy kis játék sarok is van. Lehet máskor is még beülünk ide enni.