Malomkert Sörház Veszprém, Fenyves u. 15, 8200

Malomkert Sörház Veszprém, Fenyves u. 15, 8200

Malomkert Sörház | Veszprém | A'la carte étterem házi sörökkel, hetente frissülő napi menüvel, akár kiszállítással is. Csoportoknak, rendezvényekhez egyedi menüajánlat ételallergiásoknak is.

Veszprém, Fenyves u. 15, 8200

Gellért
01.12.2023
Malomkert Sörház
Még a pandémia előtt, egy nagyon meleg napon ebédeltünk itt és ittunk a csapolt meggy sörből❤️ (meg a többiből is). Az akkor egy 5/5 látogatás volt.Ez a mai csak az emlékek miatt 3 csillag.A napi menüről csak utólag szereztünk tudomást a véleményeket olvasva, a pincér nem említette, sőt nem is tudtta, hogy mi a mai menü.A sör (sörök: lager, pilsner) rendesen volt csapolva, de inkább egy nevenincs"
Ádám Szabó
29.11.2023
Malomkert Sörház
Színvonalas ételek és profi kiszolgálás egy gyönyörű környezetben. Különleges sörök egészítették ki a tökéletes ebédünket.
Gábor Csapó
10.11.2023
Malomkert Sörház
Nagyon hangulatos hely. Mi csak az étteremben voltunk, de szállás is igénybe vehető. Egy kisebb parkoló az utcán és egy hatalmas az épület mögött ami a kis utcából nyílik. Igényes étterem, nagy rendezvényterem, udvarias kiszolgálás. Csapolt sörkülönlegességek.
Bende Zsolt
09.11.2023
Malomkert Sörház
Ez valami mennyei. Ha erre jársz és nem jössz be akkor egy életre bánni fogod!
Nikoletta Harasta
19.10.2023
Malomkert Sörház
Minden tökéletes volt. Az étterem hét keretében voltunk itt,de vissza kell jönnünk máskor is. Hibátlan menüsor,kedves kiszolgálás és a mustfroccs kötelező ☺️!
Gergely Kapcsos
11.10.2023
Malomkert Sörház
Veszprémi látogatásunk alkalmával épp a parkban sétáltunk, amikor megláttunk egy kicsit játszóteret ami a helyhez tartozik. A gyerekek persze be akartak menni.. Amíg játszottak persze megéheztek, hát eldöntöttük, hogy itt ebédelünk. Meglepődésemre napi menü is van itt, ami egész kedvező árú, hát ezt kértünk. Épp milánói makaróni volt, hát mondom egyszerű kaja, de a gyerekek szeretik, jó lesz. Hát én ilyen milánóit még nem ettem!! Gusztusos tálalás, emberes adag, nem abból a vastag ehetetlen tésztából, hanem finom, vékony tésztából, bőséges szósszal, legalább 3 féle hússal és 2 féle (!) sajttal a tetején! Nem akartam elhinni, hogy ez a menü. Mindezek mellett a felszolgálás kedves, barátságos, jófej. Ha Veszprémben járunk egészen biztosan visszatérünk ide!
szokeandras79
03.10.2023
Malomkert Sörház
Bejelentkezés nélkül érkeztünk, több mint egy órát vártunk a rendelésre. Ketten ettek levest, mely elfogyasztása után közöltek, hogy nincs az egyik rendelt ételből. Az ír bordó sör sajnos savanyú volt, az ételek ízletesnek mondhatóak. A hely hangulata remek, szép a környezet.
István Papp
14.09.2023
Malomkert Sörház
Asztalfoglalással érkeztünk a feleségemmel, minden rendben zajlott. Az ételek finomak voltak. A főpincér külön dicséretet érdemel, ajánlásai segítettek a választásban és sokat ért számunkra a figyelmessége. Ilyen egy vérbeli vendéglátós, aki a vendégekkel törődik. Jövünk még és ajánljuk a helyet.
Dóra Szegő
Malomkert Sörház
Osztálytalálkozót tartottunk itt a közelmúltban, és teljesen elégedett vagyok az étteremmel. A rendezvényszervezők, Márton és Dóra mindvégig nagyon készségesek voltak a szervezés alatt (pedig nem voltunk egy egyszerű eset, aki szervezett már osztálytalálkozót, tudja, milyen). Az éttermi csapat szintén profi volt, az ételek és a kiszolgálás minősége is remek. Jó szívvel ajánlom mindenkinek!
Barbara Andrási
Malomkert Sörház
Egy értékelhető kedves munkatársat leszámítva botràny az egész hely. Az étel olyan mennyiségű olajtól tocsogott amit egy normál ember egy hónap alatt sem eszik meg.