KNYKK Zrt. Székesfehérvár, Börgöndi út 14, 8000

KNYKK Zrt.



66 Értékelések


KNYKK Zrt. Székesfehérvár, Börgöndi út 14, 8000


Az üzletről

Terelés a KK-k weblapjairól |

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3622538700
Székesfehérvár, Börgöndi út 14, 8000

Nyitvatartási idő

Funkciók

  • Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló
  • Betéti kártyák
  • NFC-mobilfizetés
  • Hitelkártyák
  • Érintkezés nélküli kiszállítás
  • Készételek
  • Akkumulátorok
  • Villanykörték
  • Fémdobozok
  • Műanyag zacskók
  • Műanyagpalackok
  • Üvegpalackok
  • Ruhanemű


Ajánlott értékelések

Károly Farkas
11.11.2023
KNYKK Zrt.
T.Cím!A tervezett buszjáratok város néző járatok lesznek!A dolgozó embereknekne játszanak a szabad idejükkel.Hosszabb lesz a menetidő,ráakarják kényszeríteni az emberekre a sokkal rosszabb és hosszabb utazást!A járatokon tömeg nyomor várható, és a munkából fáradtan haza utazódolgozó embereknek nem hiányzik a plusz menetidő!Régebben márpróbálták ezt bevezetni,de nagy volt az ellenállás.Kinek az agyament ötlete volt ezt újra előhozni?Ha mégis bevezetik a buszjegyek és a bérleteknek az ára is csökkenjen,mivel kevesebb lesz a járat, csökkenni fog a szolgáltatás!
András Horváth
31.10.2023
KNYKK Zrt.
Menetrend vajon mi??? Én elhiszem, hogy forgalom van, de azt, hogy hamarabb jön a busz 4,5 perccel azért lehetne szabályozni!!! A másik járat meg 12 percet késik!!! Inkább írják ki, hogy jön
Dávid Cseszneki
14.10.2023
KNYKK Zrt.
Használhatatlan. Vagy késik a busz, vagy nem is jön és ez rendszeres. Bárhova indulsz velük egy órával előbb menj akkor talán időbe odaérsz.
Miroszláv
11.10.2023
KNYKK Zrt.
2017 augusztusában utaztam rajta akkor egy ellenőr majdnem rendőrt hívott rám mert úgy látta hogy filmezek a buszon (ami közterület) majd meg kellett mutatnom a telefonom tartalmát hogy ugyan de ne hívjon rám rendőrt mert sietek! 2017 októberében pedig Érd buszpályaudvaról Százhalombattára szerettem volna eljutni megvettem a pénztárban a jegyet majd a buszsofőr nem engedett felszállni a buszra mert nem látott még ilyen jegyet.... de ad másikat..... visszamentem a pénztárba reklamálni hogy mi történt ahol újabb bunkóságot tapasztaltam csak. A panaszkönyvet nem voltak hajlandóak kiadni és a jegyemet is csak 20%-os kezelési költséggel voltak hajlandóak visszaváltani. Ez undorító és tarthatatlan!
Margit Tőgl
17.09.2023
KNYKK Zrt.
11. O6-án a 22-es busszal 10.05-ös járattal Kisfaludról induló busszal mentem a városba.A sofőr minősíthetetlen hangon szidott egy idős nénit ,mert nem szállt le amikor megnyomta a leszállásjelző gombot. Nyilván eltévesztette. A következő utas állítólag későn nyomta meg,ezért nem állt meg a megállóban. Hosszas vita után nagy nehezen kinyitotta neki a piros lámpánál. A stílusa szörnyű volt. Mikor leszálltam a Halesz megállónál,egy idős bácsi szeretett volna a 17-es buszról erre. A sofőr becsukta az ajtót.Nem hiszem hogy nem vette észre,a busz nem volt késésben. Nem tudom mi a véleményük az esetről? Én felháborodva szálltam le a buszról. Talán megérne egy beszélgetést a sofőrrel az esetről!
Dávid Füleki
08.09.2023
KNYKK Zrt.
A koszos sofőreitek másodszor sz.patnak le a héten. Abból éltek, hogy mi fizetünk. Mi adjuk a szátokba a kenyeret. Mi vagyunk értetek, nem ti értünk. Ha egy szaros monopol szolgáltatást akartok nyújtani akkor nyújtsátok is tisztességesen és válogassátok meg jobban, hogy kit vesztek fel dolgozni, mert Fehérváron lassan le kéne szedni az összes buszost! ( Tisztelet a kivételnek ) Lassan már csak jogsi kell oszt' jó lesző' gyere! Csillag alattiak vagytok. Kár, hogy csak egyszer enged értékelni.
Gábor Graf
08.09.2023
KNYKK Zrt.
Miért maradnak ki rendszeresen járatok az Öreghegyről ? Iskolás gyerekek állnak a megállóban az esőben, reggeli hidegben, lekésve a csatlakozást, elkésve az iskolából. A 24-es járat akkor közlekedik amikor éppen akar ? Egyébként miért nincs közvetlen járat a vasútra, buszpályaudvarra, mikor jelentős igény lenne rá ???
Patrik Vogel
06.09.2023
KNYKK Zrt.
Lehúzó, aljas cég. Menetidőt nem tartják be, sokan panaszkodnak a BKK miatt, de ott legalább időben érkeznek a buszok, villamosok. Ha tehetném lecserélném az egész bagázst.
Simon Zsuzsa
02.09.2023
KNYKK Zrt.
Tisztelt Illetékesek!2016. december 5-én reggel 6.40- kor a Székesfehérvárról Sárbogárdra tartó KNYKK autóbusszal utaztam. A megállóba beálló kocsi teljesen lefagyott állapotban érkezett, s az egész úton fűtés nélkül, kabátban, sapkában dideregtünk a műbőr üléseken. Meglátszott a leheletünk.Közel 11 éve utazom naponta, ezen a vonalon, nem kevés pénzt fizetve utastársaimmal együtt jegyre, bérletre. A szolgáltatás messze nem egyezik a volán által ígért minőségi utaskiszolgálással.Sajnos egyre többször megkérdőjelezhető a gépkocsik műszaki állapota, s csak reménykedem abban, hogy ez nem egyfajta megkülönböztetés a KNYKK részéről, hogy ezen az útvonalon egyre több probléma adódik.Méltánytalannak ítélem meg utasként a körülményt, de kénytelen voltam munkába menni, nem várhattam a később induló, sokkal jobb állapotú autóbuszra. Miért van az, hogy Sárbogárdra egyre rosszabb állapotú autóbuszok kerülnek?Méltánytalannak ítélem meg az autóbuszvezető helyzetét is, hiszen sapkában, kabátban dideregve próbálta munkáját végezni kb. 40 embert biztonságosan az adott helyre szállítani.Kérem a problémák mielőbbi kiküszöbölését, a vonalra a 21. századnak megfelelő utazási körülményeket biztosító autóbuszok beállítását.A mellékelt képek a jégvirágos ablakokról telefonnal készültek.Simon Zsuzsa
Földeák Ildikó
02.09.2023
KNYKK Zrt.
Csillag alati a szolgáltatás.Késik,hamarabb jön.A menetidő smafu.Undoritó gusztustalan koszos buszok stb.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Székesfehérvár, Börgöndi út 14, 8000
KNYKK Zrt.