Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem Bonnya, Kossuth Lajos u. 82/a, 7281

István Szilva
01.11.2023
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
Csak ebédelni voltunk.Kedves kiszolgálás.Finom és nagy adag ételek.Biztosan megyünk máskor is!És újra eljottunk!Ismerősként fogadtak.Napokig jártunk ebédelni es mindig finom és friss volt minden.A kiszolgálás családias!Szeptemberben újra jövünk!
Gábor Szabó
28.10.2023
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
2021. Augusztusában jártunk itt párommal, ajándék kupon felhaszálásával foglaltunk. Már az is furcsa volt, hogy a foglalás napját megelőző napon kaptunk egy emailt amiben az egyéb költségek kifizetésére hívták fel a figyelmünket, méghozzá sajátos modorban -amikor foglaltunk, ezzel kapcsolatban nem tájékoztattak minket. Mint a levélváltásból kiderült, nekünk kellett volna megtalálni a weboldalon a plusz díjak listáját (kuponos foglalásnál ez nem életszerű). Érkezésünkkor (tehát nem akkor amikor foglaltunk) tájékoztattak minket a recepción, hogy másnap esküvő lesz és aznap este figyeljünk majd, mert nem lesz lehetőség a főépületben vacsorázni -az étkezést másnap átszervezték egy másik épületbe ahová a vendégeknek át kellett sétálni. Többször felhívták figyelmünket, hogy a vacsorára korán kell érkezni különben előfordulhat, hogy nem marad elég étel. Chef Kálmán" különleges desszert ajánlata egy választható jégkrém lett volna a hűtőládából. A vacsora és reggeli minősége középszerű
László Oroszlány
13.10.2023
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
November első hétvégéjén voltunk. A teljes szállóban három csalàd volt. A szoba tiszta, rendes volt, sajnos kis hűtőszekrény hiányzott, a bejárati ajtót nem lehetett bezárni, hiába szóltunk,hogy kéne vele valamit csinálni. Vacsoránál, és reggelinél hideg hodályban, jabátban kellett ülni, mivel a fűtés mint kiderült rossz volt, és a gázmelegítőket csak külön kérésre kapcsolták be. A beigért üdvözlő ital, ami más szállodákban egy pohár pezsgő,vagy bőr, esetleg egy kupica pálinka, itt két deci bodza szörp. Az ételek kritikán aluliak, ami ilyen hatalmas vendéglétszámnál nem meglepő, vagy ilyen a szakács. Egy tanulság utószezeonban ne jöjjöj ide senki.
I F
04.10.2023
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
Csendes, békés hely, finom ételek, jó borok
Ildikó Szilágyiné Nagy
03.10.2023
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
Nagyon szép hely. Minden évszakban élvezhető. Igazából vadregényes,ha az eredőben levőszaunát említem. Sajnos amikor mi voltunk esett az eső, de így is feltaláltuk magunkat.
Marietta Oberst
01.10.2023
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
December elején voltunk,mi volt a szezon utolsó vendégei...a szobánk egy új épületben volt,nagyon szép, meleg,otthonos. Több épületben van lehetőség szállásra, a főépületben pedig étkezésre,edzése,játékra van lehetőség. Az ételek finomak voltak,a kiszolgálás igen kedves, segítőkész! Kitűnő elhelyezkedése miatt tökéletes választás egy Somogy megyei barangolás idején. Bonnya egy pici zsákfalu,aki nem szereti a csendet,a nyugalmat,az semmiképp ne válassza!
István Szebenyi
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
Kellemes három napot töltöttünk el itt, ebben a csendes környezetben. Kedves személyzet, finom ételek, tiszta szoba.
Dorottya Blum-Papp
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
2022 nyarán tartottuk itt a lakodalmunkat. Mindennel megvoltunk elégedve, kedves személyzet, finom ételek nagyszerű környezet. Biztosan ajánlom másoknak is.
Tünde Barnóczki
Somogy Kertje Üdülőfalu és Étterem
Három napos hosszú hétvégét töltöttünk el Bonnyán, a Somogy Kertje Üdülőfaluban. Szállásunk egy régi parasztház vastagfalu, tiszta, rendesen felszerelt háza volt. A házban nincs légkondi, de szükség sem volt rá, jól tartotta a hűvöset. Szauna, függőágy (ebbe szerelmes lettem ott az erdő szélén, hajszálon múlt, hogy ne ott szenderedjek el este!), csodálatos és főképp csendes környezet! Félpanziós ellátásunk volt, változatos és finom ételeket kaptunk, az ott dolgozók kivétel nélkül kedvesek és segítőkészek! Az emelet vannak kondigépek, biliárd, gyerekkuckó. A környéken számos egyéb kikapcsolódási lehetőség van, például az Igal-i strand (nagyon tetszett!), a Kerek-i madárpark, a Deseda erdős-tavas része (nagyon szép!) és a Balaton sincsen messze. Csendes kikapcsolódásra vágyóknak ajánlom, de a gyermekes családok is jól fogják érezni magukat!