Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark Mór, Dózsa György u. 111, 8060

Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark

Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark - Mór - Hétkúti Wellness Hotel | A Möllmann Ház 8 szobával indult, 1992 tavaszán, amikor Möllmanné Erzsébet és Möllmann Günter megálmodták a Fogadót Mór szívében. A mára már 32 szobás Fogadó

Mór, Dózsa György u. 111, 8060

Éva Janus
06.12.2023
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
13 főre foglaltam tálat illetve levest (2 héttel előre). Mikor megérkeztünk láttuk, hogy mélytányér nincs a terítéken. Gondoltuk biztos hoznak majd. Nem így lett sajnos, kihozták a gőzölgő levest de mélytányér sehol. Nekem kellett szólnom, hogy hozzanak mélytányért. Mikor megjegyeztem távozáskor építő jellegű kritikaként, én lettem kioktatva, hogy pesti elvárásain vannak. ( na most komolyan egy mélytányér ilyen nagy elvárás?) Nincs alkoholmentes pezsgő és rendeléskor meg sem kérdezik milyen pezsgőt kérünk (száraz vagy édes). A nem kérdezés után is 20 perccelkihozzák az ő általuk elképzelt italt. Itallapot nem kaptunk és a pincér nem tudta elmondani milyen pálinkák vannak. Biztos nekem magas az elvárásom a mélytányér és a kínálat iránt. Sajnálom hogy ezt a helyet választottuk. Ár-értek arányban egyáltalán nem érte meg. Legfőképp az bánt, mikor építő jelleggel mond valamit az ember kioktatásra lel. Vendéglátásban dolgoztam 5 évig, soha az életben nem engedtem meg magamnak ilyen bánásmódot. Tudom hogy fárasztó lehet és nagy az esélye a kiégésnek, minden tiszteletem a vendegltasban dolgozóknak! Az ételek finomak a kiszolgálás kritikán aluli! Bízom benne, hogy a véleményemet építő jelleggel fogadják.
Krisztina Mecsériné Feld
21.10.2023
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
2 éjszakát töltöttünk itt. A szoba nagyon tágas volt és kényelmes. A szálloda nagyon szép, a személyzet pedig nagyon kedves és segítőkész.A szobát hűvösnek éreztük 2 éves kisfiúnk esti fürdetéséhez, kértünk egy hősugarzót, mire hazaértünk a kirándulásból be volt készítve a szobánkba.A gyerekekre is gondolnak, rengeteg kerti játék(nem a leharcolt, már alig lehet használni típusú), játszótér is található a szálloda udvarán, az étteremben is külön játszósarkot rendeztek be a gyermekek számára.A wellnessrészleg mellett található egy játszószoba is, jól felszerelt,figyeltek a biztonságra is, a konnektorok be voltak dugva.Az étterem minden volt ami egy gyerekes családnak fontos, bébiétel, etetőszék, műanyag étkeszlet, evőeszközök, előke, gyerek menü.A vacsora nem svédasztalos volt hanem menüválasztós, a választék nagy volt, az ételek isteni finomak voltak és hatalmas adagok!!Amit külön szeretnék kiemelni az a tisztaság, a szobában és a jatszóház részben a fehér zokni bizony nem lett koszos! Gyönyörűen rendben és tisztán tartottak mindent!Az egyetlen negatív dolog amit írni tudok,hogy sajnos a medencek vize(főleg a gyermekpancsolóé) nagyon hideg volt, sajnos a 30 fokot amit kiírtak biztosan nem érte el. Így a gyerekek és a felnőttek is a pezsgőfürdőben voltak.
Csilla Cserkuti
05.10.2023
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
Csak az éttermet látogattuk meg,nem szállóvendégek voltunk,de szuper volt.Hatalmas adag ételeket kaptunk,ízletesek és finomak voltak gusutusosan tálalva,csak ajánlani tudom mindenkinek
Krisztina Horváth
03.10.2023
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
FANTASZTIKUSnem tudom hogy köszönjük meg azt a sok támogatást segítséget ,meglepetést külön lehetőséget a férjem számára amit kaptunk .nem tudtunk unatkozni .minden tökéletes volt .Nem hallottam még a férjemtől hogy ide jöjjünk vissza .itt igen .akartunk is azonnal foglalni .de szomorúan hallottuk hogy a hotel hibáján kívül kénytelenek bezárni .Ez abnormális egy csoda hely isteni finom pékárù reggeli .borok ,különleges italok ,kényelmes wellness ,elérhető bármilyen szolgáltatás ,fodrász kozmetikai pedikűr manikűr ,hidromasszázs .a társ Hotelben Dézsa fürdő .FIGYELEMLOVAGLÁS CSAK 18 ÉV FELETTmár nem szabadidős lovaglás folyik a lovardában .tehát etetni hozzájuk érni .illetve velük lovagolni nem lehet ,cserébe káprázatos látvány minden egyes verseny ló .Viszont kínálnak lehetőséget lovaskocsi túrára egy külső vállalkozó álltal .van itt hatalmas park sétálni ,élmény labirintus ,masszázs kisbolt .szóval minden .gyermek barát .így gyermek zsivaj garantált .udvaron is megannyi játék és jármű a kicsik számára ,.romantikus belső udvar pergola .lift .légkondicionálás stb .szeretnénk vissza menni .Krisztina és Zoltán .
Fehér György János
28.09.2023
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
Csodálatos hely, remek kiszolgálás, csodás étkezések.Mindenkinek ajánljuk!
Késmárki Mátyás
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
Kezdjük a negatívumokkal: sajnos a tulajdonos úgy döntött, hogy nem nyitja ki a hotel egyetlen bárját, így aki napközben meginna egy kávét (bármit), az szépen otthagyja a wellnesst, felöltözik, átmegy az étterembe, és ott kap kávét. Egészen hihetetlen, hogy egy viszonylag színvonalas wellness hotelben az uszoda bárjába csak leülni lehet, de a pult üres.Pozitívum: kedves recepciós, szép és tiszta szobák, jó reggeli, kiváló vacsora, igényes wellness, beleértve egy jó szaunát is. A kilátás is szép a szobákból. A városközpont és a borospincék nincsenek messze, gyalog is fél óra alatt ott lehet lenni.Kár ezért a bár bezárásért.
Éva Sáfián
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
Tiszta, karbantartott épület, de a szobák pont olyanok, mint 17 évvel ezelőtti látogatásunk alkalmával. Bőséges választékú kontinentális reggelit kaptunk. A főút felé néző szobában nem lehet nyitott ablaknál aludni.
Róbert Oláh
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
Csak az ^éttermet^ látogattuk meg.Egy vicc az egész. 3 személyes tálat kóstoltunk. Minden ízetlen fűszertelen. Mikróban felmelegítve. Gumi cigánypecsenye , mirelit vizes gomba, sótlan összefobált, menza minőség. Természetesen nem kifőzde áron. A pincér felvette a rendelést, kínozta és többet nem láttuk.... további kérdésekkel a pulthoz kellet mennem no meg fizetni is. Sajna sz üres étteremben (csak mi voltunk) a tércselés fontosabb volt a kiszolgálónak.
Kápolnai Nagy Ágnes
Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark
Régi kedvencünk Mór, a Möllmann család tulajdonában lévő Öregprés Butikhotel mellett másik egységük a Hétkúti Wellness Hotel és Lovaspark. Tágas és kényelmes szobák, szokásos 4 csillagnál sokkal nagyobbak, tágas fürdőszoba, piperecikkek bekészítve. A wellness tökéletes a májusi (őszies időjárású) napokon, az aroma kabin sajátos hangulata nagyon kellemes volt. A reggeli bőséges és választékos. A személyzet mint mindig kedves, segítőkész. A szállodában is számos apróság idézi meg a múltat, egyszóval Mór mindig jó választás! Akik az éttermet minősítik itt, azoknak felhívom a figyelmét, hogy a Lovas vendéglőt nem a család üzemelteti, így az esetleges negatív véleményeket nem itt kell megfogalmazni. Családilag a félpanziós vacsora megfelelő volt, az a la' carte választás is finom és bőséges. És itt valóban sváb specialitások kóstolhatók.