Mátra Túraközpont - Parádsasvár Parádsasvár, II. Rákóczi Ferenc út 54, 3242

Krisztina Fülöpné Lőrinczy
01.12.2023
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Gyönyörű helyen, szépen felújított épületben kényelmes szobák, hangulatos közös helyiségek. Kiváló, barátságos, figyelmes kiszolgálás. Csak ajánlani tudom azoknak akik szeretik a csendet, friss tiszta levegőt, a természetet a túrázást.
Lídia Váczi-Pataki
13.11.2023
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Nagyon jól éreztük itt magunkat! A személyzet segítőkészek,rendesek,a szálláshely tiszta,,békés környezet,minden szobához külön mosdó,melegvizes zuhanyzó tartozik,van nagy közös konyha,ebédlőhelyiséggel,hűtőszekrény. Szuper és az ár megfizethető,még nagycsaládosoknak is!!!
Imre Dohor
01.11.2023
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Nekem sajnos már nem jutott szoba, így a helyszínen csak étkeztem. De a hölgy ott sertepertélt a megszállt vendégei kozött . Csak dícsérni tudom !!
zita Jakucsne Taborosi
07.10.2023
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Gyönyörű kis község a Mátrában Parádsasvár. A Panzió frissen felújítva, gyönyörű, tiszta szobák. Az árban benne volt egy kiadós reggeli is!! Az üzemeltetö Hölgy (Köszi: Böbe!) rettentő kedves, és rugalmas!! A Panzió aljában üzemel meg egy kis Bisztró, ahol nagyon jókat ettünk!! Egy kellemetlenség volt, hogy hallani lehet a szobánkban, hogy húzgálják a székeket a Bisztróban. Amúgy szuper hely!! Biztos, hogy visszatérünk!!
Diána Molnár-Kovács
22.09.2023
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
A tisztaság kritikán aluli. A szoba érkezésünkkor nem volt felsöpörve és felmosva. A fürdőszobában mindenfelé hajszál és szőrszál, csatornaszag. A zuhanytálca és a wc koszos, penészes, a lefolyóból egy konkrét parókát össze lehetne rakni. A szoba egyébként rendben van, az ágy tiszta és kényelmes. Szép kártyával nem lehetett fizetni, és a bográcsozó és grillezőhely is kamu. Az udvar betonos és lepusztult, a kijelölt bográcsozó helyen derékig érő gaz, és veszélyes szintkülönbségek, nem véletlenül nincs kép feltöltve. Kültéren gyakorlatilag semmit nem lehet csinálni. A hely egyáltalán nem gyerekbarát. WiFi nincs. A +1 pontot a kellemes fogadtatásra kapják.
Katalin
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Mi 3 napra voltunk hétvégén a kistestű kutyusunkkal. Fantasztikusan jól éreztük magunkat, nagyon jól kikapcsolódtunk. Reggeli is volt az árban és nagyon finomakat kaptunk, nagyon jól laktunk. A szobával is nagyon elégedettek voltunk, külön fürdőnk is volt. A szállásadó Böbe, igazán emberszerető, mosolygós, jó lelkű, barátságos, rugalmas, segítőkész, és türelmes. Nagyon örülünk, hogy megismerhettük és hogy ő volt a szállásadónk. A kutyuskája is egy tünemény =). A gyönyörű erdő nagyon közel van a szálláshoz. Az utca végén mintha egy másik világba lépnénk. Nagyon jókat túráztunk, gyönyörű környezetben. Parádsasvár valóban egy különlegesen nyugodt, csöndes, szép tiszta község, tele aranyos kis erdőszéli házikókkal. Tényleg egy igazi gyöngyszem. Az ott lakók is nagyon barátságosak. Mindenképp megyünk még !!! =)
Kubánka Tamás - Kupcsik
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Kedves segítőkész szállásadó. Tiszta igényes szobák. Közel a kékeshez. Sajnos a kilátás nem tökéletes. :/
Jozef Orsos
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
A hármas osztályzat : vérszegény hármas,gyenge hármas,izmos hármas,stb..hármas alá..tényleg nem volt rossz,de a 4-es ,az messze van.Reggelinél a harmadik poharat vettem el,ami tisztának látszott. Tusolás nehézkes volt,egyrészt a nyomás miatt, ( de ez ok.-lehet.) nem volt tusfürdő -vagy egyéb kirakva.Wc papÍr volt,de inkább ne lett volna,2-tekerés,ami ugye hamar elfogyott.A reggelinél és úgy általában nagyon hiányzott egy jó kapucsÍnó.A kávé sajnos gyenge volt,nem igazán Ízlett. Szeretek korán kelni,általában, és ilyenkor kávézni.Végül is kaptam kávét,de ahogy azt emlÍtettem gyenge volt.A kedvesség-figyelmesség egy erős hármast adnék,tisztaság vérszegény hármas,Így alakult a jóindulatú hármas értékelés összességében.
László Molnár
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Nagyon kedves, intelligens a tulajdonos hölgy. Rengeteg empátiát és energiát áldoz a vendégeire. Az ételek, italok teljesen korrekt ár/érték arányban vannak, a szállást most nem vettük igénybe. Én nem vagyok burgeres, de amit itt kaptam... :) A hőség miatt a csülkös sztrapacskát most ki kellett hagynunk. Visszajövünk, és másnak is szívesen ajánljuk.Köszönjük, Böbe !
Szende Kovács
Mátra Túraközpont - Parádsasvár
Csendes, tiszta szobák, fenséges reggelivel. A háziasszony igazi, vérbeli vendéglátós, tünemény hölgy.Csak ajánlani tudom mindenkinek.Köszönjük szépen, Böbe❤️