Gyulai Kisvonat (piros vonat) Gyula, Kossuth Lajos u. 24, 5700

Gyulai Kisvonat (piros vonat) Gyula, Kossuth Lajos u. 24, 5700

Gyulai Kisvonat - Ismerje meg városunkat a Gyulai Városnéző Kisvonattal! | Ismerje meg Békés megye, turisták által legkedveltebb városát! Sok parkjával, műemlékével, valamint hangulatos központjával, utcáival és nem utolsó sorban fürdőváros jellegével igazi turisztikai élményt kínál kicsiknek és nagyoknak egyaránt…

Gyula, Kossuth Lajos u. 24, 5700

Sándor Csávás
15.11.2023
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
Szanazugi hajókirándulással egybekötöttet választottunk. Nem volt rossz, de a hajózás része elég rövidre sikeredett, nem volt annyi idő mint amennyit weboldalon írtak. Visszafele hogy mindenki fogyasszon a kikötőben 20 perccel később indultunk el.
Roland Vass
14.11.2023
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
Mi a Szanazug-i hajókázásos útváltozatot választottuk. Ami nem tetszett, hogy meg kellett várni a városnéző vonatot, mert páran át akartak erre is szállni. 10.45-re mentünk, mert ugye 11.00-kor indul 11.15 után sikerült is elindulni, mert persze a másik késett, meg mire átszenvedték magukat, stb. Gyorsan kiértünk Szanazugba, útközben egy rakat élőlényről meghallgathattuk, hogy ott él. A hajókázás kellemes volt. Sikerült látnunk 1 jégmadarat, 1 szürkegémet, 2 kacsát, és 3 libát a strandon. A késés miatt a visszaindulásig kaptunk 5 percet az ottani kiszolgáló létesítményben (kb. vagy mosdó, vagy kávé). Visszarobogás, és ennyi. 2 főre 8.200 Ft-ért hiányérzetem maradt.
Szabó Gabriella (Gabi)
24.10.2023
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
Mi a hajókirándulással egybekötött vonatozást választottuk, nagyon szuper volt. Elvittek a kivonattal Szanazugba, ott átszálltunk a sétahajóra, egy fél órát hajókáztunk a Körösön, majd visszahoztak a belvárosba. A városnéző útvonalat nem próbáltuk.
Eva Drienyovszki
14.10.2023
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
Két éves kisfiammal voltunk. Nagyon élvezte a körmenetet. Kényelmesen le is tudott ülni és nézelődni. Tiszta volt. A vonat vezető kedves, szimpatikus. Az automata idegenvezetés elég unalmas és szerintem hangos. Annak fejlesztésébe lehet még energiát tenni. Egyébként jó élmény, másnak is ajánlom kipróbálni.
Kata Rózsa
03.10.2023
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
A vonat oda és vissza is rendben volt, a hajózás nagyon szép, kellemes, a hajó vezetőjét érdemes kérdezni, mert szívesen mesél a helyről, amit öröm hallgatni!A kifogásolni való, az az ember, aki a hajóra adja a jegyeket. Elég mogorva és bunkó, készpénzben fizettünk 3 főre 5400 forintot. Apróban adtuk oda a 400 forintot, amit eleve nyers és egyáltalán nem kedves módon fogadott. Oké.. Számolás nélkül beszórta a táskájába. Mikor kiszálltunk a hajóból azzal fogadott, hogy hiányzott belőle, de csak úgy odaszúrta, a többi utas előtt “vádolt meg”. Nem az, hogy hiányzott belőle valamennyi, tudnánk-e pótolni X forintot - amit kérdésünkre sem mondott meg pontosan, hanem elsétált. Adtunk 400 forintot ismételten (ezúttal a hajós férfinak), nem egy összeg.. éppen ezért a másik ember modora komolyan elkeserítő, rossz emlékkel távozik az ember.
Viktor Fülöp
28.09.2023
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
A városnézés már az újjabb szerelvénnyel történik. Nem ráz, nem pattog az úton mint a régebbi. Az ismertető is érthetően szól a hangszórókból. Kellemes program, ajánlom a kipróbálását!
Attila Palkovics
15.09.2023
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
Ár- érték arányban nem a legjobb. 20-25 perc a menetidő, ezalatt gyakorlatilag háromszor bejártuk ugyanazt az útvonalat. Sajnos Gyulán a várat, kastélyt és fürdőt leszámítva nem sok látnivaló van, de fejenként 1600 forint drága azért, hogy meghallgassuk, melyik téren milyen szobor áll.
Mária Román
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
A 3.5 éves lányom imádta, èlvezte! Volt tájékoztató is a látványosságokhoz.
benedek Bencze
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
A Gyulai kivonattal félórás Városnéző körjáratot tettünk.Megismerhettük a város tereit,műemlékeit,hangulatos belvárosát,miközben történelmi áttekintést nyújtott!Nagyon emlékezetes élményt nyújtott a turistáknak,ide látogatóknak!Nagyon jó döntés volt felülni rá!Másoknak is szívesen ajánlani tudom!
Gyuláné Páricsi
Gyulai Kisvonat (piros vonat)
Kedves vonat"vezető. Megéri kipróbálni mindkét járatot."