Invitel - Pont
144 Értékelések
- péntek8:00–16:00
- szombatZárva
- vasárnapZárva
- hétfő8:00–16:00
- kedd9:00–17:00
- szerda8:00–16:00
- csütörtök9:00–17:00
Az üzletről
Invitel |
Kapcsolatok
Hívjon minket
+3628524003
Gödöllő, Dózsa György út 1-3, 2100
Nyitvatartási idő
- péntek8:00–16:00
- szombatZárva
- vasárnapZárva
- hétfő8:00–16:00
- kedd9:00–17:00
- szerda8:00–16:00
- csütörtök9:00–17:00
Funkciók
- Akadálymentesített parkoló
Ajánlott értékelések
Anikó Toppán
30.10.2023
Invitel - Pont
Ez az Üzlet igaz invitel de DIGI pontként is működik. Ez a megadott telefonszám ami itt van, egy központi szám, és ha DIGI szolgáltatással kapcsolatban akarsz érdeklődni, mert pl itt kötöttél szerződést és kíváncsi vagy mikor kötik be a szolgáltatást, nos felejtsd el. Ez a szám semmire nem lesz jó neked. Menj be inkább személyesen, talán többre mész vele. Továbbá ha Digi szolgáltatással kapcsolatban akarsz érdeklődni a 1272-es számot emlegetik vagy ajánlják, amit maradjunk annyiban legalább annyi esélyed van elérni, mint Leonardo Dicaprio-t!....
Jozsefné Vajda
22.10.2023
Invitel - Pont
Tökéletes még Gödöllőn nem csalódtam,kedvesek-segítő készek!
Éva Juhos
17.10.2023
Invitel - Pont
Mióta átvette Gödöllőn a Digi az Invitelt a Net sokat akadozik, a TV adások kimaradnak és a telefon szolgáltatás sem folyamatos. Napokig nincs vonal, (süket) hiba bejelentést nem tudok ez miatt jelenteni.
Zsuzsa Galánfy
11.10.2023
Invitel - Pont
Köszönöm a hölgynek aki gyorsan és hatékonyan elintézte a problémámat.Ritkasag a mai világban .Örülök hogy át igazoltam DIGI hez.
Rita Juhász
03.10.2023
Invitel - Pont
Nem működött az ügyfélhívó rendszer. Erre semmi nem figyelmeztetett. A környezet szedett-vedettnek tűnt. Nem tetszett. Az ügyintéző ugyanakkor profi, határozott. Gyorsan és gördülékeny ügyintézés. Erre öt csillagot adtam volna.
Gyuricza Tibor
02.10.2023
Invitel - Pont
9 hónapja várok egy net bekötésre Mogyoródon. (2019.08.01 óta)Hogyan tudnám elérni,hogy ez meg is történjen? Nem feltétlenül ezt a pontot kritizálom, hanem magát az Invitelt. Hitegetés az van,de ennyi csúszás után lehetne annyi a cégben, hogy soron kívül" kirohannak megcsinálni.Update: Nemsokára jubilálunk. Pár nap és belépünk az egy évbe! A 21. században! Az invitel már lepasszolta valami másik cégnek
Attila Csiszár
20.09.2023
Invitel - Pont
Korrekt, gyors ügyintézés.
Robert Patruna
09.09.2023
Invitel - Pont
Azert adtam csak harom csillagot mert nem tudtak segiteni. Nem tudtak hogy hol tudnek erdeklodni! Ez a digi invitel atallas nem tesz jot a brandnek. Ezt jobban is meg lehetett volna szervezni!
Ibolya Kun
02.09.2023
Invitel - Pont
Pokoli társaság. Május 21-én bontottunk szerződést, zárták le a szolgáltatást és azóta is kapjuk a számlákat, valamint az arra kötelező felszólítást. Ilyen dilettáns és inkompetens társaságot az életben nem láttam még. Ráadásul a routert, stb amit bekötéskor oly nyájasan szereltek be, a szerződés megszüntetését követően az ügyfél önköltségen köteles visszaküldeni. A végső túlfizetéses számlám a mai napig nincsen visszatérítve, 7 hónap alatt nem sikerült nekik. Aki teheti messze kerülje az Invitelt és válasszon másik szolgáltatót.
Péter Agócs
02.09.2023
Invitel - Pont
Digi mobil sim-et igényeltem volna, 1 óra várakozás után közölték, hogy nem tudnak adni, menjek el, majd felhívnak. Órákkal később még semmi, telefonon nem elérhető az üzlet...