. Budapest, Teréz krt. 24, 1066

.



148 Értékelések
  • péntek10:00–16:30
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–18:30
  • kedd10:00–16:30
  • szerda10:00–16:30
  • csütörtök10:00–16:30


. Budapest, Teréz krt. 24, 1066


Az üzletről

One moment, please... |

Kapcsolatok

Hívjon minket
Budapest, Teréz krt. 24, 1066

Nyitvatartási idő

  • péntek10:00–16:30
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–18:30
  • kedd10:00–16:30
  • szerda10:00–16:30
  • csütörtök10:00–16:30

Funkciók

  • Akadálymentesített ülőhely
  • Kisgyermekeknek megfelelő
  • Helyben fogyasztás
  • Kávé
  • Ebéd
  • Desszert
  • Barátságos
  • Hétköznapi
  • Kifőzde
  • Kis mennyiségek
  • Vacsora


Ajánlott értékelések

Fehér László
04.12.2023
.
Szerintem a hely messziről kerülendő! Majd eldönti aki akarja melyik hiba kire vonatkozik, Samsung vagy a szerviz.Telefon leadásakor, 3-4 napot ígértek garanciális S9+ akkumulátor cserére. Hétfőn adtam le, gondoltam pénteken felhívom őket vagy 10-szer telefonáltam 1-szer sem vették fel. Hétfőn bementem, mondták, hogy a készülék kész van, de nem készültek el a papírjai nem tudják odaadni.Kedden délután telefon, először vették fel 3 nap alatt vagy 20 hívásból, tájékoztattak, hogy telefon nincs kész, majd jelentkeznek, „ha idén nem jövőre”. Elmondtam, hogy tegnap mást mondtak, akkor várjak az sms-re. Végül is 7 munkanap lett a javítás amire nincs garancia! Nincs mert garanciális időben javították. Ez szerintem a vicc kategória, semmilyen garanciát nem vállalnak a munkájukra meg az akkumulátorra amit beépítettek! De legalább megtudtam a dolgozótól, hogy ne pattogjak, örüljek neki, hogy vásárolhattam a cég remek termékéből, amit ők most ingyen megjavítottak. ☹
Péter Őze
25.11.2023
.
Elfelejtettek értesíteni, hogy készen van a javítás (amúgy nem csináltak semmit csak ráírták a porszívóra mossam ki a szűrőt). Mikor betelefonáltam, hogy mi a helyzet még én lettem le..... HÁT MÁR EGY HETE KÉSZ VAN! Mondom jó de én semmi értesítést nem kaptam. Mindegy jöjjön be akkor érte.Az előttem szólókkal egyet értek szinte elérhetetlenek telefonon. Aki szeretne beszélni velük hívogassa csak őket előbb utóbb valaki majd felveszi.
Norbert Lakatos
10.11.2023
.
Nagyon sok rossz kommentet lehet itt olvasni és engem is alaposan megijesztettek mikor olvastam őket. A kép (mint általában) most is árnyaltabb. A telefon központjuk egyetlen egy kolléga aki egész nap vonalban van, nekem sem volt egyszerű többször kellett próbálkozni, de amikor beszéltünk kedvesek voltak és korrekt tájékoztatást adtak a javítás állapotáról.Az órámra kicsit több mint két hetet kellett várni teljes alaplapot cseréltek. Az eredeti hiba hangszóró hiba volt, amikor visszakaptam jó volt a hangszóró, de nem működött a rezgőmotor. Visszavittük. Tisztelettel és korrektül kezeltek minket és azonnal (értsd 10 perc alatt) javították.
Máté Bányai
27.10.2023
.
Hivatalos márkaszervízként 2 hétre vállalták egy telefon bevizsgálását (galaxy s6 edge ) amelynek a két érintő kijelzős gombja elromlott, de ettől eltekintve tökéletesen működött. 2 hét múlva egy sms-t küldtek, hogy telefonon lehet érdeklődni a szervízről. A telefonos ügyfélszolgálat csaknem elérhetetlen, de amikor sikerült elérni őket a hibáról nem voltak hajlandóak tájékoztatást adni, mindössze annyit mondtak, hogy teljes érintőképernyő cserét ajánlanak. Árat nem tudtak rá mondani.Mivel 2 éve még garancia fejében javították ugyanezt a hibát egy micro usb szalagkábel cserével, ezért nem kértem a teljes képernyő cseréjét.Bementem az szervízbe a telefonért ahol a telefont visszaadták egy üres munkalappal. 3000 HUF volt a bevizsgálás. Az általuk megállapított hibáról iamét nem kaptam tájékoztatást, azt csak újabb 3000 HUF fejében közölték volna. Azt is csak írásban, másnap, személyes átvétellel a szervízben.A visszaadott telefont be sem tudtam kapcsolni, ezért kértem egy töltőt hátha csak lemerült az akkumlátora. A szervízbem ledöbbentek ezen, hogy ugyan miért adnának töltőt. Elmondtam, hogy egy alapvetően működő telefont adtam be, rosszabb állapotban nem akarom visszakapni. Erre mondták, hogy a bevizsgálás során a készülék sérülhet és mivel nem kértem az általuk javasolt javítást így akár rosszabb állapotban is visszaadhatják a telefont.Szerencsére a készülék csak lemerült és ugyanolyan állapotban működött mint amikor beadtam.Hogy miért lenne joguk egyéb jellegű károkat okozni egy rajuk bízott készülékben mint amit javítanának azt nem sikerült kideríteni.Hogy a 2 éve még (ugyan garancia fejében) egy 3000 forintos alkatrész cseréjevel orvosolt probléma miatt most miért lenne szükség egy 60000 forintos komplett kijelző cserére az nehezen érthető.Hogy a bevizsgálas eredményét miért a bevizsgálas díján felüli összegért hajnaldóak csak elmondani felhaborító!A telefont végül egy másik szervízben ( nem márkaszervíz ) 2 óra alatt megjavították egy micro usb szalagkábel cseréjével összesen 10000 forintért.Nálam mélységesen leszerepelt a szervíz. Sajnálom, hogy ők a hivatalos márkaszervíz.
Norbert Béresi
10.10.2023
.
Senkinek nem javaslom a helyet. Másodjára kellet hangszórót cserélni a telefonba, mert az első javítás után három hét múlva újra tönkrement. Ígéretük szerint egy hét alatt elkészülő javítás, egy hónapig tartott. Telefonon nem lehetett elérni őket, tájékoztatást nem küldtek az elhúzódó javításról.
Dániel Egri
09.10.2023
.
Inkorrektek. Igérgetnek össze-vissza. Egyik hivatkozik a másik kollégára. Azt mondták,hogy 5 napon belül küldik az sms-t ,hogy kész a telefon. Nem kaptam sms-t, bementem ,hogy mi van a telefonnal, senki nem tud semmit, várjak az sms-re, egyszer valamikor majd kész lesz. Úgy gondolom, hogy egy prémium telefonnál főleg nem így működik a dolog.
Kata Csizmadia
27.09.2023
.
Siralmas. Az sms nem érkezett meg, telefonon elérhetetlenek, a weboldalon lévő lehetőség pedig, ahol meg tudnád nézni, hol tartanak a készülék javításával nem a valóságot mutatja. A felelősséget hárítják, ezt pedig nem okoz gondot nekik közel szó szerint megmondani annak, aki kérdezi. Nem tartják problémának. O igen, és még arra is lusták voltak, hogy visszaragasszák a telefon hátlapját. Persze semmi sem az ő hibájuk. A szervíz és a márka is leszerepelt.
Attila Szabó
26.09.2023
.
Törölték az előző értékelésemet, ami szintén 1* mivel 0* nincs. A lényeg, telefonon elérhetetlenek, a termék beüzemelését kérésre sem végzik el (igény megvolt visszahívtak adtak időpontot is h mikor jönnnek, majd adott napon telefonban közölték: egyszerű dugjam a konnektorba nem jönnek ki; gondolom a Samsungnak meg küldi a számlát(35km oda 35km vissza+beüzemelés) holott nem is találkoztunk) pedig elvileg a garancia úgy él, reméljük nem tudjuk meg... Nem tudom, hogy a Samsung miért adja a nevét ilyen szervizhez... vicc... biztos rokon v koma és le lett zsírozva"... Egyébként a Samsunggal nincs bajom
Imre Takacs
05.09.2023
.
Állítólagos bevizsgálás után azt az ajánlatot tették tabletünkre, hogy 25.000,- Ft. költségvonzattal alaplapcserét kell eszközölni. Ezt nem kértem, mert a készülék korát és értékét tekintve nem ítéltem reálisnak.Mindenesetre elvittem közvetlenül az átvételt követően egy másik jó nevű szervizbe, ahol előttem feltették töltőre ami mérte az áramfelvételt és azt tapasztaltuk, a töltés rendben megkezdődött, megfelelő mért áramfelvétel mellett. Megállapítást nyert, hogy csak kritikus szint alá merült az akkumulátor és a fent említett készüléknek semmi más hibája nincs, azóta is rendben működik. Térítésmentesen visszakaptam a készüléket.Felháborítónak tartom a felületes bevizsgálásukat 3.000,- Ft. összegért és a kiadott ajánlatukat indokolatlan javításra!
Gàbor B.
05.09.2023
.
Prémium kategóriás tv" kijelzője felhősödött elég rendesen. Felvettem a kapcsolatot

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Teréz krt. 24, 1066
.