Martfű Termál Spa Martfű, Strand u., 5430

Beáta Tászler
19.11.2023
Martfű Termál Spa
Sok fürdő közül a termálvíz és a szauna részleg miatt választottuk most a martfűit egy hideg augusztusi hétfői napon. A sok negatív vélemény után kicsit féltünk, de nem gyerekkel mentünk és nem is szeretünk úszni, hogy zavarjon az úszómedence edzésekre való foglaltsága. Kezdeti kis öltözős, ruhatári bilétás" rendszeren túl csak pozitívan értékelhető minden szolgáltatásuk.Az étteremben két fő 5300 Ftból jóllakott (két menü
Zoltánné Vitoris
16.11.2023
Martfű Termál Spa
Családomal mentünk,de nem neveznèm hát semminek.Idősek otthona strand max.A kicsi nállunk 10 ès semmi lehetősége nincs mert a baba medence neki már kicsi ami amugy is hideg volt.Egy óa hosszat sem tudtunk eltölteni mert ott sírt a medence szèlèn .csak 50 èves kor fölött ajanlom ès gyermekek nèlkül akkor azoknak èlvezhető max.
Melinda Molnár
09.11.2023
Martfű Termál Spa
Nagyon szerethető kis uszoda! A büféből hangosan bömbölő rádió viszont abszolút nem a kikapcsolódást szolgálja.Nem értjük ezt miért kell..NAGYON ZAVARJA A VENDÉGEKET!!!! A csend miatt is jöttünk eddig.. Akinek kell a zene az megoldja fülhallgatóval.
Roni King
24.10.2023
Martfű Termál Spa
Május utolsó hétvégéjén töltöttünk egy hosszú hétvégét a párommal a szálláson. A szoba felszereltsége megfelelő volt, viszont az első nap nem működött a televízió, de ezt a problémát a következő nap orvosolták is. A wellness is a 2 kinti és 2 benti termál medencéjével kiváló volt a kikapcsolódásra. Az éttermi dolgozók nagyon készségesek voltak és kedvesek, az étel minősége és mennyisége is elegendő és finom volt. A pünkösdi vasárnapon elég zsúfolt volt a reggeli és sajnos nem volt elegendő kolléga a folyamatos töltésre. Összességében elégedettek voltunk a hotel szolgáltatásaival. 10/7 pontot adnánk rá.
Kállai Ferenc
21.10.2023
Martfű Termál Spa
Inkább nevezném uszodának, mint wellness fürdőnek. Szerettem volna a családommal kikapcsolódni egy kicsit, de ez csak a gyerekeknek sikerült valamennyire. Ugyan van két gyermekmedence, de abba felnőtt nem mehet bele csak felügyeleti jelleggel. Ezzel még nem is lenne baj, de az úszó- és a tanmedencét csak az úszók használhatják, a többi medence pedig gyógyvizes amibe a gyerekek nem mehetnek be. Nincs egy olyan medence sem ahol együtt tudott volna lenni a család, így a közös, önfeledt szórakozásból semmi nem lett. Voltam már jópár fürdőben, de még sohasem történt meg velem az ami itt, úgy mentem haza, hogy még csak vizes sem lettem. És még így sem lenne egy szavam se, ha ezt a weboldaukon kommunikálnák...Aki nem egy zsúfolt uszodában szeretne úszni annak ideális, de családi kikapcsolódásra alkalmatlan.
Bogi Kozma
14.09.2023
Martfű Termál Spa
Feldobox ajándékkártyával szerettüönk volna pihenni itt. Email-ben időpont egyeztetésnél emílitettük a feldoboxot, rögtön nem voltak olyan készségesek, mint amikor nem említettem. feldoboxal 30napnál hamarabb lehet csak foglalni (szóval kevés esélye van, hogy szabad mert 2-3 apartmanház van amire lehet használni a kártyát)Sikerült foglalni, recepciónál kiderült hogy elromlott a légkondi, és semmi engesztelés, ventillátort nem tudtak biztosítani. A kártyán is 1 órát dilemmáztak, hogy elfogadják e.Maga a szállás egy pusztán van a semmi közepén egy bánya tó és a susnyás között, semmi kerítés. Szállodától 1-2km re találhatóak az apartmanházak. A konyha felszereltsége BORZALMAS 300éves rezsó, se mikro, se serpenyő semmi. Nomád életforma. Az apartman egyik oldala full ablak amit süti a nap. 2000 fok. Millió bogár és szúnyog.Senkinek NEM ajánlom.
Zsuzsanna Tótok-Nagy
10.09.2023
Martfű Termál Spa
Sokszor jártunk már itt, eddig nem volt okunk panaszra. A megszorítások után most voltunk először, de nagy csalódás volt.Április, kint melegebb van mint bent. A legkisebb gyermekem csak a baba medencébe mehetett be, ahova mi felnőttek nem. A tanmedencéből talán nem zavarták volna ki, de ott nagyon fázott, ezért hogy felmelegedjen bementünk az egyik termál medencébe. Innen kb. 3 perc után kizavartak minket, miután egy 'kedves vendég' emiatt szólt az úszómesternek. Ettől kezdve, a párommal felváltva ültünk a babamedence szélén, hogy legalább a két nagyobb be tudjon menni a hidegvizes medencékbe. 4 gyógyvizes medencéből legalább egyet engedhetnének a gyerekeknek is használni! Ez így minden volt csak nem családi program.Ezen felül nincs szauna sem, a büfében pedig csak melegszendvics vagy hotdog kapható meleg étel gyanánt.
Péter Barát
Martfű Termál Spa
A lezárások előtt ide jártunk, idén tavasszal viszont nagyon kellemetlen élményben volt részünk. Termálmedencébe már nem engednek be gyereket, nekik csak egy kacsaúsztató van, ami egy vicc. Az úszómedencében szinte folyamatosan úszás-, búvároktatás, vagy vízilabda meccs van. A hely is lepukkant, nem volt nyitva semmi, növények kiszáradva, döglött poloskák lépten-nyomon. Családdal senki ne menjen, inkább nyugdíjasoknak és úszóbérleteseknek ajánlható.
Kr Ge
Martfű Termál Spa
A foglalás gördülékeny volt, de a feltett kérdésemre nem érkezett válasz. A recepciós hölgy a bejelentkezésnél kedves volt, gyors (bár sokan vártunk). A szobák tágasak, ez az előnyük. A fürdőszobában sajnos állt a víz. Az étkezés (kínálat) rendben volt, minden étel igényesen, finoman elkészítve. A reggeliztető szőke hölgy kedves, mosolygós, mindenkihez van egy jó szava. Köszönjük! Sajnos úszni nem igazán lehetett, mert vízilabdázók játszottak a medencében. Velük később találkoztunk az egyik gyógymedencében... :(. Ordítottak, söröztek, pálinkáztak. Aki tehette, menekült ki a medencéből.