MOL Limo Budapest, Dombóvári út 28, 1117

MOL Limo



167 Értékelések
  • péntek0:00-24:00
  • szombat0:00-24:00
  • vasárnap0:00-24:00
  • hétfő0:00-24:00
  • kedd0:00-24:00
  • szerda0:00-24:00
  • csütörtök0:00-24:00


MOL Limo Budapest, Dombóvári út 28, 1117


Az üzletről

MOL Limo - Van autód. | Egy app és már mehetsz is – Foglalj autót könnyedén és utazz kényelmesen a nap 24 órájában!

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3617767176
Budapest, Dombóvári út 28, 1117

Nyitvatartási idő

  • péntek0:00-24:00
  • szombat0:00-24:00
  • vasárnap0:00-24:00
  • hétfő0:00-24:00
  • kedd0:00-24:00
  • szerda0:00-24:00
  • csütörtök0:00-24:00

Funkciók

  • Akadálymentesített bejárat
  • Akadálymentesített parkoló


Ajánlott értékelések

Péter Barabás
07.12.2023
MOL Limo
3 éve használom az összes elérhető carsharing megoldást, és ez messze a legjobb ár-érték arányú, legnagyobb flottájú, legnagyobb lefedettségű, és sok extrát is tud hosszabb utakra/speciális igényekre.
Peter Horvath
10.11.2023
MOL Limo
Rengetegszer béreltek itt autót es rengeteg pénzt hagytam mar mar itt..Az elmúlt időben azonban csak a probléma van vele.Az Elo ember elérése vagy lehetetlen de az is előfordult, hogy olyan arogansan beszelt velem mint az utolsó senkivel szokas.Utoljára a következő törtent:Az autot 1 napra akartam berelni. Nehány perccel eleve túl csúsztam ( 2-3 perc ) azonban az autót nem tudtam lezárni ( zónán belül, úgy hogy minden zárva volt stb ). Ügyfélszolgálat elérhetetlen ....Kb 1-1.5 órával később sikerült őket elérni 4.-5. probalkozara.Az illetottol megtudtam, hogy mindent jól is csináltam, de mivel közel van a zóna szele , ezért nem tudtam lezárni..... Tehát a hiba náluk volt, amit elismert es elnezesrt is kert valamit biztosított hogy jovairjak a tobletett.Ez Januárban volt ma március közepe lassan.Jóváírás nincs, es válasz level úgyszintén nincsen .A SZOLGALTATAS MINSOGE ROHAMOSAN ROMLIK !!!
Andrea Gyömrei
03.11.2023
MOL Limo
Eléggé amatőr volt, aki ezt leprogramozta, nem tudok beregisztrálni mert miután begépeltem egy csomó adatomat, jogsi mikor jár le, lakcím stb. a fotó feltöltése után kilök a rendszer, és közben elfelejti az adataimat, kezdhetem elölről a pötyögtetést. Potom egy óra alatt sem tudtam beregisztrálni mert állandóan kilök a fotófeltöltéskor és kezdhetem elölről a rengeteg adat begépelését. Miért nincs erre lehetőség , a regisztrációra a neten, hogy ne kelljen a telefonon szerencsétlenkedni? Ráadásul nem ugrik fel a kategória, visszalöki, ha nem nagybetűvel írom be a jogsi kategóriáját pl vagy nem rakok közt az AM és a B közé, nonszensz ez a mai világban, hogy magától nem javítja át.. Ezennel befejeztem a kínlódást, nem leszek ügyfél.
Martin Kovács
02.11.2023
MOL Limo
Most próbáltam ki először a szolgáltatást. Letöltöttem az appot az elbírálás és regisztráció elfogadása gyors . Az app jól és könnyen kezelhető. Az autókkal igazából probléma nincs .Pozitívumok :Applikáció könnyű kezelhetőségeGyors egyszerű regisztrációMegfelelő tiszta járművek, mindkét általam használt kocsi klímás volt .Egyszerűbb a parkolásNegatívum:Első használatakor lehetne valami részletesebb áttekintő mit hol és hogyan kell , kulcsot vagy 5 percig kerestem mire megtaláltamAz applikációban lehetne egy külön gomb a parkolási területekre amit ők kéken jelezne , mert sok helyen se kitablazva se semmi hogy az magán céges vagy kozteres parkolóA zónákat tovább bővíteni bél de leginkább külvárosok feléPl ha bemegyek benzinkútra boltba hiába szüneteltetetem a díjszámítás percei ugyanúgy mennek tovább.Regisztrációkor ki lehetett választani az opciót hogy regisztrációs díj levezetése nem sok az a 2500 Ft de hogy le nem lehet vezetni az biztos mert levonták azt is és külön az utak díjatÉs a másik dolog első út Puskás Ferenc Stadion tol Bp Fáy utcáig kb 7,5 km 1250 Ft ez még oké aztán Fáy utca 9.ker Timót utca ahonnan vissza kellet menni +2,5 kilométert mert ott volt a zóna vége ez 14,5 km 8950 Ft volt . Ha ezt és a megtett kilométert osszeadom akkor 22 km az 10200 Ft rá jön ki . Ha kiszamolom hogy 10200 forintból 480 Ft üzemanyagár mellett és saját autóm 4.6 liter /100 km fogyasztása mellett közel 460 kilométer tudok megtenni ....Igazából jó megoldás, több autóval jobb lefedettséggel egy jó megoldás a belvárosi közlekedésre, de így hogy zónán kívül macerás a parkolás jah azt sem tájékoztatják ha esetleg töltenek az autód azt hogyan tudod hol mikor és az hogyan mibe kerülne ....Mindenesetre 50% rá értékelnem az irány és kigondolas jó csak fejlődnie kell!
Katalin Nagy
29.10.2023
MOL Limo
Nem értem ezt a sok negatív értékelést.Ha igénybe vesszük ezt a szolgáltatást, akkor nyilván alaposan tájékozódni kell, mielőtt beülünk bármelyik autóba. Itt az ügyfélnek is van egy jókora adag felelőssége abban, hogy a dolgok simán menjenek. Sajnos sokan hajlamosak ezt elfelejteni, és mindenkit hibáztatnak, csak önmagukat nem.A MOL Limo egy remek és hiánypótló szolgáltatás, emberséges, türelmes ügyfélszolgálattal, és igényes, megfelelően karbantartott, szuper autókkal.Szívesen adnék 5-nél több csillagot is, ha lehetne!
Teodóra Vincze-Tasnádi
19.10.2023
MOL Limo
Regisztráltam az appra, hogy lássam, milyen autók vannak a közelben. Mivel egyik sem felelt meg, elég gyér a felhozatal elektromos autók tekintetében, ezért rögtön töröltem is a fiókot és regisztráltam normális autó kölcsönző appokra. A szánalmas app egy dokumentum ellenőrzés miatt levont 2500!!!Ft-ot, melyet a fiók törlését követően sem utalnak vissza! Szánalmas banda, bízom benne,hogy hamar csődbe megy!GreenGo-t, shareNOW-t ajánlom ehelyett a soher cég helyett. Szánalmas.
Viktória Szkvorcsinszkaja
20.09.2023
MOL Limo
A reptérről hazafelé foglaltam egy autót, ahol a kézifék annyira be volt húzva, hogy nem lehetett kinegedni, ezt jelentettem az applikációban, ezután az applikáció 0 km-es út után 4500 forintot terhelt. Foglaltam egy másik autót, ezzel hazamentem, majd a szokásos módon az út befejzését választotam. Az applikáció az utat nem fejezte be, mint utólag kideürlt, mikor 2 nappal később felhívtam az ügyfélszolgáltatot. Miután helytelenül levonták az első út díját még egy 27000 forintos összeg kifizetését terhelték a számlámra kedvezményes napi díj" jogcímen.Vélmenyem szerint ha már hibázik a szolgáltató
Marcell Gyetvai
08.09.2023
MOL Limo
Ritkán, kb havonta 1x van szükségem rá 2-3 órára.Nekem minden megfelel, az új díjszabás is tetszik, mert bár az én felhasználási módomra valamivel drágább lett, sok szituációban ésszerűbb lehet. Annak is örülök, hogy már nem én választom a csomagot, hanem használati idő alapján automatikusan kapcsol a rendszer.Azért 4*, mert az ügyfélszolgálat elérhetetlen, a robot meg nem 2023-as színvonalú...
Tamás Kazai
06.09.2023
MOL Limo
Nem teljesen átlátható a díjszabás most, hogy bevezették a km és percdíjat. Kiírják az appban, hogy 2 óra bérlés elérése után mennyi a díjszabás, de igazából 60 perc 59 másodperc után már 2 órás díjat számolnak fel. Akkor miért nem az 1 óra utáni bérleti díjat tüntetik fel, a 2 óra helyett? Nem jó az üzletpolitika! Persze, ott van az ÁSZF-ben, a válasz ez. Drága is lett a másik kettő közösségi autómegosztó céghez képest.
Zsuzsanna Bolgár
03.09.2023
MOL Limo
Az ügyfélszolgálat hozzáállása nem megfelelő, nem kaptam elgendő tájékoztatást a problémámmal kapcsolatban. Visszakérdezés után pedig flegma stílusra váltott az ügyintéző és még neki állt feljebb, hogy ő nem tud a kérdésemre válaszolni, ami így hangzott: a visszajelzés a problémabejelentésemmel kapcsolatban mikor és milyen formában várható. A végén pedig el sem köszönt csak rámvágta a telefont.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Dombóvári út 28, 1117
MOL Limo