Notebookspecialista.hu Budapest, Bécsi út 85, 1036

Notebookspecialista.hu



132 Értékelések
  • péntek10:00–15:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–15:00
  • kedd10:00–15:00
  • szerda10:00–15:00
  • csütörtök10:00–15:00


Notebookspecialista.hu Budapest, Bécsi út 85, 1036


Az üzletről

|

Kapcsolatok

Weboldal
Hívjon minket
+36207707004
Budapest, Bécsi út 85, 1036

Nyitvatartási idő

  • péntek10:00–15:00
  • szombatZárva
  • vasárnapZárva
  • hétfő10:00–15:00
  • kedd10:00–15:00
  • szerda10:00–15:00
  • csütörtök10:00–15:00

Funkciók

  • Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás
  • Házhozszállítás
  • Hitelkártyák


Ajánlott értékelések

Zoárd Baranyai
25.11.2023
Notebookspecialista.hu
Csak legjobbakat tudom mondani. Telefont azonnal felvették. Mindent megtettek, hogy minél hamarabb hozzájussak a megrendelt áruhoz. Lehet szerencsém volt de nekem már aznap az irodában volt lesz állítva a laptop töltő amire nagyon Nag szükségem volt. Köszönöm szépen!
Vivien Tari
07.11.2023
Notebookspecialista.hu
Csütörtökön rendeltem laptop táskát, keddi szállítással kértem. Gondoltam úgyis 2-3 nap van feltüntetve és raktáron is van, így a csütörtöki születésnapra rendben meg fog érkezni. Hát nem! 3 napon keresztül hívogattam őket, mire a hölgyek közöltek unott hangon, hogy őszintén mondva fogalmuk sincs mi van a rendeléssel. Először azt a választ kaptam, hogy majd kuldik, de nem igernek semmit. Aztán hogy a futárnak balesete volt és még a boltjukba sem érkezett be... pénteki napra kaptam meg! Így a meglepetést is elcseszték! Senkinek nem ajánlom és többet nem rendelek innen!
Árpád Bögöthy
10.10.2023
Notebookspecialista.hu
Megrendeltem egy notebookot. Visszaigazolták és mivel céges vásárlás, előre fizettem. A két napos szállítási határidő már réges régen letelt amikor elkezdtem érdeklődni hogy mi van. Folyamatos kamu, hazudozás össze-vissza beszélés. Még azt is megtudtam hogy a tulajnak szabi alatt ünnepelni volt ideje a barátnője születésnapját. Az elutalt pénzt egy héttel azután sem utalták vissza miután kértem.Írnak ilyenről a notebook vásárlók kézikönyvében: messziről kerülendő.
Virag Simon
20.09.2023
Notebookspecialista.hu
Nem azt a terméket kaptam, amit kiajánlottak, megrendeltem, visszaigazoltak, kifizettem, és a számlán is szerepel - hanem egy másikat, jóval gyengébbet. A hibáért alapból nem, csak felszólításra kértek elnézést, az ügyfélszolgálatuk szerint a két termék között úgy sincs sok különbség (amit rendeltem touchscreen-es notebook / amit kaptam nem). A számlán szereplő termékre - amihez jogom lenne - , nem hajlandóak kicserélni a tévesen adott terméket, kompenzációra nem hajlandóak, de elállni a szerződéstől igen, ami viszont nem állna jogukban. Tények, véleményezés nélkül.
Varga József
19.09.2023
Notebookspecialista.hu
A cég üzletpolitikája katasztrofális.Vállalhatatlan, hogy a feltüntetett 2-3 munkanapból hetes / hónapos várakozási idő alakuljon ki. Nem érdekel (és más vevőket sem), hogy még csak most kezdtük el berendelni a beszállítótól"
Márton Lengyel
08.09.2023
Notebookspecialista.hu
Hazug, átverős cég, akik a vásárlókat semmibe veszik! Senki ne vásároljon innen, előre fizetni TILOS!!! Cégünknek rendeltem egy monitort, melyhez 2-3 napos szállítási időt írtak (készleten van), sajnos előre utalással kértem (én marha). A díjbekérő alapján a termék árát átutaltuk, viszont a monitor még egy hét után sem érkezett meg. E-mailben többször érdeklődtem a kiszállítás felől, de választ nem kaptam. Többedszeri telefonos megkeresésemre végül azt mondták, hogy nincs készlet a nagykerben és nem is tudják megmondani mikor tudják szállítani. Ekkor kértem, hogy a rendelést töröljük és utalják vissza a pénzt. Erre azt válaszolták, hogy 14 napjuk van az átutalásra az elállást követően. Két hét eltelt a megrendelésemtől és most se monitor se pénz! Várhatok még két hetet, hátha visszautalják, addig viszont továbbra sincs monitorom... Mocskos lehúzós cég, senkinek nem ajánlom, hogy bármit is vegyen tőlük!!!
Dénes Ákos Vincze
07.09.2023
Notebookspecialista.hu
Csak amiatt egy csillag mert nullát nem lehet adni. Nagyon rossz ügyfélszolgálat. Rengeteg hamis ígéret. Reklamációnál mindenki hibás csak ők nem. Két és fél hét küzdelem alatt egyszer sem sikerült gerincet növeszteniük és jelezni felém hogy elnézést de ez meg ez történt. Mindig Nekem kellett érdeklődni ugyan mi van már mert nem ezt ígérték korábban. A rendeléssel kapcsolatos papírokat többszöri kérésre se sikerült elküldeniük pedig úgy gondolom ha kifizettem egy terméket jogom van például a számlához. Még ha a terméket nem is kaptam meg. Az első és egyben utolsó vásárlásom innen természetesen nem jött létre. Innen soha többet semmit.
Csaba vörös
06.09.2023
Notebookspecialista.hu
Ahogy olvasom a véleményeket, nekem egy kicsit túl van értékelve ez az üzlet. Meg egy kicsit lutrinak tűnik a rendelés is innen. Az én esetem a Black Friday-hez köthető. Gondoltam akcióznak egy kicsit, bár merésznek tűnt a 80%-os kedvezmény. Telefonon nem tudtam velük egyeztetni, emilt nem írtam. Mint kiderült, igencsak elírták az árat. Azt ígérték majd hívnak, h egyeztessünk. Azóta is várom. Azt hiszem betesztelem a fogyasztó védelmet. Ez nekem keményen a fogyasztó megtévesztésének tűnik. Ha nincs akció, akkor pedig nem érdemes tőlük vásárolni. Minden kb.: 10%-al drágább. Az éves nettó bevételük viszont elég meggyőző csak tudnám, h honnan. Vagy ennyi palimadár" él közöttünk."
Levente Czimer-Zolnai
04.09.2023
Notebookspecialista.hu
Sajnos 1 csillagtól kevesebbet nem lehet adni. 03.29. én húsvét előtt rendeltem egy laptopot telefonon. Akkor ott ellenőrizhető lett volna, hogy van e készleten, vagy rendelhető e. Másfél hónapja várok az elfogadott rendelésemre, ez alatt egyszer személyesen 4 szer telefonon érdeklődtem. Folyamatos félrebeszélés, ígérgetés, hazudozás az amit kaptam. Mindig az érdeklődésemet követő hétre ígérték a szállítást. Aztán 05.11.-én végre közölték a telefonban, hogy a rendelésemet nem tudják teljesíteni, vissza fognak hívni, hogy valami alternatív megoldást keressünk, esetleg máshonnan rendelik be a terméket, vagy mást ajánlanak helyette. Ez a visszahívás sem történt meg, még azután sem, hogy az ígért fél óra letelte után 1,5 órával újra rájuk telefonáltam, hogy akkor fognak e hívni, a válasz igen volt. Azóta is várom..A mai nappal emailben visszavontam a megrendelést és a panaszomat továbbítottam a fogyasztóvédelemnek. Az egyetlen szerencsém, hogy sosem fizetek előre.Ne rendeljetek tőlük és még véletlenül se fizessetek előre.
Bálint Brenner
03.09.2023
Notebookspecialista.hu
Szinte lehetetlen utolérni az üzletet telefonon hétköznap, munkaidőben (email-re nem válaszolnak). Külföldön vagyok egy garanciális Dell (senkinek nem ajánlom) géppel. Ingyen meg kéne javítaniuk a gépemet, az én feladatom csak az lenne, hogy eljuttassam a szervizbe. A 6 milliós Madridban nincs egy nyomorult szerviz, amit a Dell elfogadna. A magyarországi Dell-nek csak zöld száma van: külföldről nem hívható. Most már postára is adnám a gépet, csak oldják már meg. Ma egyszer felvették a telefont (az üzletben), és visszahívást kértek. Azóta hívom őket: vagy kinyomnak vagy nem kapcsolható stb. Segítőkészség zéró. A jogszabályok szerint a garancia időtartama alatt a forgalmazónak helyt kell állni, tehát probléma esetén segíteniük kell a vásárlónak. Meg fogom keresni a jogorvoslati lehetőséget. Ez elvi kérdés. Ha a pénz kifizetésekor jó a vásárló, legyen jó probléma esetén is.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Budapest, Bécsi út 85, 1036
Notebookspecialista.hu