MAHART PassNave Személyhajózási Kft. Budapest, Belgrád rkp. 22, 1056

Dóra Szabó
25.11.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
Nagyon egyszerű a weboldalt használni, a szükséges információk rendelkezésre állnak. Érdemes előre megváltani a jegyet, így kedvezményt is kapunk. Esztergomba utaztunk a szárnyashajóval. Izgalmas utazás volt. Esztergomi hajóállomás nagyon kultúrált, tiszta.
Éva Zvekanovics
22.11.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
Dunakanyar körjárattal mentünk egy kedd délelőtt. Nagymaroson szálltunk fel, ami a második megálló. Már teli érkezett a hajó. 4000 forintos jegyárért kettő ülésen nyomorogtunk a gyerekkel. Sokaknak ülés sem jutott. Nevetséges, hogy miért nem annyi jegyet adnak el, amennyi hely van a hajón...Csak az alsó szinten volt hely, ahol a gyerekek semmit nem láttak csak az előttünk ülő ülését. Senkinek nem ajánlom. Még az egy csillagot sem érdemlik.
Boglárka Madar
26.10.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
A Dunakanyar körjárattal mentünk Zebegény-Visegrád vonalon hétköznap délelőtt, majd délután visszafelé. Délelőtt kevesen voltak, a felső szinten is sok szabad ülőhely volt végig, így gond nélkül élvezhettük a csodás panorámát. A mosdó hagy némi kívánalmat maga után, kicsit több fertőtlenítés nem ártana.Visszafelé viszont már nagyon sokan voltak, így alig találtunk ülőhelyet., és kevésbé volt élvezhető.Az 1000Ft/fő/napijegy ár nagyon vonzó, mert bármikor bármilyen viszonylatban használható a nap során, viszont így létszámmal nehezebb kalkulálni.
Szandi K.
26.10.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
Kevés járat van, előre kell foglalni hetekkel.. Szárnyashajóval akartunk menni, maradt a kiránduló hajó, így az úticél is, és az egész napi terv megváltozott. Mondjuk ha a neten kiírták volna hogy előre kell foglalni jó lett volna..
Krisztina Rothman
23.10.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
A Dunakanyar-körjárat legfőbb erénye, hogy mi, kutyások sem vagyunk kizárva a hajós élményekből.
Károly Papp
22.10.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
A kettő csillag csak azért, mert működött a hajó és elvitt minket A és B között. De az, hogy a 21. században nem lehet helyjegyet foglalni a weboldalon (utólag is megnéztem, hogy nem én csűrtem-e el valamit), és emiatt a beszálláskor “erősebb kutya eszik” elven kellene közelharcot vívni az ülőhelyekért, az nonszensz. A hajón (Vöcsök2) sajnos látszott, hogy szőrmentén van karbantartva, az üléstámlák lógtak, az oldalajtók nem voltak rendesen lezárva, a büfészekció nem működött. Sajnálom, mert minimális ráfordítással egy valódi élmény lehetne a szárnyashajó, de így csak kínos kikacsintás a 70-es, 80-as évekbe.
bruno koch
02.10.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
SZÖRNYŰ kiszolgáló . Alantasak. Csak at akartunk menni a másik oldalra, és nem említik, hogy az ő hajójuk másfél órás körutat tesz mielőtt oda megy, miközben van egy komp ami nem az övék, ami egyenesen oda megy.Ráadásul láthatóan stresszeltunk, mert az ő kompjaik 5 óra után nem közlekednek, és nem ajánlották az alternatívát, ami ott van 50 méterre, és este 8ig közlekedik
Szilvia Steig
24.09.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
Budapest - Esztergom hajóúton jártam. Fantasztikus volt! A kapitány nagyon kedves volt, a személyzet udvarias, az idegenvezető felkészült és kedves volt. A Vöcsök 2 szárnyashajóval utaztunk csoportosan. Mindenkinek csak ajánlani tudom, fantasztikus élmény volt!
Attila Bakonyi
22.09.2023
MAHART PassNave Személyhajózási Kft.
Kellemes körút volt a Dunán, a lányom élvezte.