Montem Vendégház Mátraszentimre, Ágasvár telep 1439/6, 3235

Montem Vendégház

Főlap | A Montem vendégház Magyarország legmagasabban fekvő településén, a Felső-Mátra természetvédelmi területén található, igazi hegyi hangulatot nyújtva mindazoknak, akik teljes kikapcsolódásra vágynak.

Mátraszentimre, Ágasvár telep 1439/6, 3235

• Helyben vásárlás

Boglárka Zele
05.12.2023
Montem Vendégház
Születésnapom alkalmából töltöttünk itt 2 éjszakát a párommal, ami egyébként a megérkezésünkig meglepetés volt számomra. Hogy őszinte legyek, ennél jobb születésnapi ajándékot el sem tudtam volna képzelni, maximálisan meg voltunk elégedve. Tökéletes hely arra, ha ki szeretnénk szakadni egy kicsit a dolgos hétköznapokból egy csöndes környezetbe pihenni. Elképesztően meghitt az egész vendégház és a táj is, gyönyörűek a fa részletek. A szállás tiszta, igényes, rendezett. Maga a vendégház nagyon hangulatos, a kellemes zene és a kandalló az étkező részben nagyon sokat hozzátesz a hangulathoz. Az ágyak nagyon kényelmesek, nagyok és puhák. Este egy órára le tudtuk foglalni a dézsát, és egy üveg gyöngyöző bort is kaptunk mellé. A reggeli svédasztalos volt a teltház miatt, ami nagyon finom volt és bőséges. Kérésre elkészítettek bármilyen reggelit nekünk, amit csak kértünk. A vacsora 4 fogásos volt, ami annyira sok volt, hogy a desszert már alig fért belénk, de isteni finom volt minden. Külön kiemelném a személyzet kedvességét, segítőkészségét. A hölgy folyamatosan gondoskodott arról, hogy a lehető legjobban érezzük magunkat, nagyon mosolygós volt. Ajánlott nekünk éttermet, ahol ebédelhetünk és amikor csak kellett ott termett és a rendelkezésünkre állt. Nagyon köszönjük ezt a csoda hétvégét, mindenképp vissza fogunk ide jönni!
Adam Erdodi
21.11.2023
Montem Vendégház
A párommal két éjszakát töltöttünk ezen a nagyszerű helyen. Minden percét imádtuk, és semmire sem lehet panaszunk, feltöltődtünk a hétvége alatt.Gyönyörű helyen van a vendégház és a környezethez illően, igényesen és harmonikusan van berendezve. A közösségi térben levő kandalló nagy kedvencünk volt. Alapvetően túrázós, kirándulós hétvégének szántuk, mivel a kéktúra épp a ház előtt vezet, így adta magát a lehetőség, de a meleg vizes dézsa és a szauna miatt kicsit gyorsítottunk a tempón, hogy még az amúgy eszméletlenül finom(!!!) vacsora előtt még kicsit meg tudjunk pihenni. A dézsából gyönyörű a kilátás a Mátrára, és azt már csak a helyszínen vettük észre, hogy a szaunából is kilátni a hegyekre. Igazi kincs volt a hosszú túra után.A vendégház jellege külön tetszett mindkettőnknek. Alapvetően a nyugalmon van a hangsúly, de végig éreztük a vendégszeretetet, ami fogadott minket.Igazi 10/10-ers hely a kikapcsolódásra, biztosan visszatérünk még!
Edit Misinszkyné Kozák
02.11.2023
Montem Vendégház
A vendégház csodálatos helyen van, nagyon szép a kilátás a szobából. Vendéglátónk nagyon mosolygós, segítőkész és kedves volt. A szoba tiszta és illatos volt :) A reggeli bőséges és a tojásrántotta ellenállhatatlanul finom volt, frissen készítették, sonkával és sajttal is lehetett kérni. Egyik este kértünk vacsorát is, amely 4 fogásból állt, mindegyik tétel szépen volt tálalva és isteni finom volt. A közösségi teret nagyon hangulatosan berendezték és folyamatosan kellemes zene szól. Csak jót tudok írni, mindennel elégedettek voltunk. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a természetet és a nyugalmat.
Renáta Zemplényi
23.10.2023
Montem Vendégház
Esküvönket tartottuk a vendégházban, ahol minden várakozáson felül alakult! Nagyon szép a vendégház belső hangulata és az erdei, természetközeli jelleg varázsa. Külön szeretnénk megköszönni a személyzet egyik tagjának Timinek a rengeteg segítséget amit kaptunk tőle. Munkájával és talpraesettségével mindent zökkenőmentesre varázsolt. Köszönjük a séfnek is a felszolgált ízletes ételeket! Egy nagyon jó élménnyel gazdagodtunk!
Bea Benko
23.10.2023
Montem Vendégház
Júniusban jártam a vendégházban férjemmel. Az utalványt ajándékba kaptuk. Előzetesen információt kértem az utalvány felhasználásáról, e-mailben. Fizetéskor nem az e-mailben leírtak szerint járt el az ott dolgozó kollaganő, természetesen a mi kárunkra. Jeleztem ezt a kapcsolattartó felé, aki emberi hibára hivatkozott, és ígérte utánajár a dolognak, majd keres. Azóta is.... Nem épp korrekt bánásmód.
klaudia Garai
09.10.2023
Montem Vendégház
Ajándékutalványt vásároltunk két éjszakára, amit sajnos a kisbabánk születése miatt nem tudtunk időn belül felhasználni. Felvettem a Vendégházzal a kapcsolatot, hogy szeretnénk Náluk foglalni, illetve a már kifizetett de le nem “lakott” két éjszaka áráért tudnának-e egy kis kedvezményt biztosítani. Nem az utalványt szerettük volna felhasználni, de véleményünk szerint illett volna némi méltányosság. Sajnos teljes elutasítást kaptunk. Szomorú és egyáltalán nem tűnik vendégbarátnak a hozzáállás.
Vanda Vaczuli
01.10.2023
Montem Vendégház
Szép környezet, hangulatos vendégház. (Csendes és nyugodt.)Àr-èrtèk arányban azonban gyenge a szolgáltatás.Éjjel nekem kellett lemennem a màr üres társalgóba lekapcsolni a zenét,mert felhallatszott a szobába.Mindenért is fizettetni akarnak; pedig èrkezèskor ùgy van bevezetve,hogy a kavegep,tea 0/24 elerhetô.(Este8-kor azonban már nem volt a kávégépben tej…)A kültèri dèzsàban,-3C fokban nem volt elèg vîz (maximum derékig ért ülve…)A reggeli finom volt,de kevès.A szoba szèp,de poros ès pòkhálós volt.Összességében egy szuper hely lenne, ha az üzemeltetés kicsit másképp történne.A fogadó hölgy nagyon kedves volt,szerettuk is és minden tôle telhetôt megtett, de egyedül lehetetlen 14 vendéget makulátlanul kiszolgálni 0/24-ben.Érthetetlen,hogy egy ilyen helyen mièrt 1 ember testesîti meg a személyzetet.Fél éve vártuk hogy mehessünk,de kicsit csalódottan jöttünk el.
Széll Kristóf
13.09.2023
Montem Vendégház
Két éjszakát töltöttünk párommal a Montem vendégházban, a személyzet kedvessége, a tisztaság, a szobák, a terek lenyűgöztek minket. Gyönyörű kilátás volt a sípályára és a szemközti erdőre. Nagyon jó innovatív megoldásokat tapasztaltunk. Ez a csönd elképesztő!Ami számunkra nem annyira tetszett, hogy egy ajánlat van a vacsoránál. Mi szerencsére nem fizettük ki mindkét estére a vacsorát. Pont olyan lett volna a vacsora amit nem szeretünk. Jobb lenne ha lenne legalább kettő étel ami közül lehetne választani, ugyanis az első nap eszméletlen finomat ettünk! Illetve a reggeli lehetne valamivel több, mi kicsit éhesek maradtunk! Ezen kívül minden 10/10!!Összességében ájanlom mindenkinek, mi nagyon jól éreztük magunkat, feltöltődtünk ebben a 2 napban! Jövünk még!:)