Komló Hotel - Gyula Gyula, Béke sgrt. 8, 5700

Komló Hotel - Gyula Gyula, Béke sgrt. 8, 5700

Szálloda Gyula belvárosában | Komló Hotel Gyula **** | Szálloda Gyula belvárosában! A Komló Hotel Gyula**** a legjobb csomagajánlataival, szolgáltatásaival, éttermével, és varázslatos hangulatával kiemelkedik!

Gyula, Béke sgrt. 8, 5700

• Helyszíni szolgáltatások
  • Online időpontok

Kinga Szalkai
22.11.2023
Komló Hotel - Gyula
Vegyes érzések.A szálloda maga nagyon szép~szobák is.(bár a tisztaságra jobban oda lehetne figyelni.A wc tele volt folyatva valami kék tisztitóval amivel nincs is baj..csak maga az ülökére is jutott ,ami úgy fogadott minket..) Pihenésre teljesen alkalmatlan ..főút mellett ...alig lehetett aludni a kocsik zajától meg a reggel 7.30kor söprögető asszonytól a szembe lévő boltból.
István Hegedűs
26.10.2023
Komló Hotel - Gyula
Az utazásunk előtti napon beleástam magam a véleményekbe, és akadt pár negatív kritika, ami alapján felkészültem a pár kellemetlenségre. Hát minden képzeletem felülmúlta. Egyszerűen az ott töltött 3 napunk tökéletes volt. Rögtön, ahogy beléptünk a főbejáraton, egy számomra luxus panoráma" fogadott. Erre jött meg a kedves és segítőkész személyzet a recepción. Az i-re a pontot az tette fel
Gergely Zabos
22.10.2023
Komló Hotel - Gyula
5 csillag plusz. Minden. A dizájn, az elhelyezkedés, a kiszolgálás, a szobák, az étterem, a tisztaság... Zseni!Olvasom a többi értékelést, biztos rossz napjuk volt... nem értem :D A személyzet is, minden külön kérést igyekszik maximálisan kiszolgálni. Tökéletes hely.
István Sipos
15.10.2023
Komló Hotel - Gyula
Nagyon jó helyen, Gyula belvárosában van, a fürdőtől kb. 10 percre gyalog. A szobák rendben vannak, bár nem vadiújak, viszont a szolgáltatás alacsony színvonalú. A kiszolgálás is inkább unott, nem barátságos és az étteremben a svédasztal kínálata szegényes és hamar lerabolják, amit nem igazán pótolnak. Szálló vendégként este 7-kor a vacsorához nem volt asztal, mert annyi külsős vendéget fogadtak, és mire 8-kor már lett, akkor olyan volt a látkép, mint egy csata után.De legalább viszonylag gyerek-barát hely, lehet kérni kiságyat, fürdető kádat és van gyerekszék is az étteremben, kimondott gyerek menü viszont már nincsen.
Nóra Pelle
10.10.2023
Komló Hotel - Gyula
A pofám leszakad kategória 4csillagért.Érkezéskor 20 percet vártunk a recepciósra, bejelentkezéskor kértünk köntöst amit a távozásunkig nem sikerült odaadni...A vacsora kritikán aluli már amikor volt mert nem töltötték fel azt a 2-3 választási lehetőséget sem. Az evőeszközért úgy kellettkuncsorogni, hogy legyen már. Második este nem is tudtunk inni mert pincér a közelben sem volt. A reggeli sem volt 4csillagos pláne nem a soknapos szétszikkadt zöldséggel az összetapadt rántottával és a poros aszalt gyümölcsökkel. A szobában ragadt a padló. Nincs a szállodának wellnes részlege csak 1db jacuzzi mellyért külön ki kell fizetni egy pofátlan összeget...A recepción elmondott az árban benne lévő várfürdő belépő"... persze abban az árban amit a távozáskor ki is fizetthetsz...Ide biztosan nem fogunk visszajönni!"
Gábor Éger
26.09.2023
Komló Hotel - Gyula
A mai nappal bezárólag négy napot töltöttünk a szállodában párommal. Egy korábbi értékeléshez tudok csak kapcsolódni, akik negatív véleménnyel vannak a helyről, valószínű csak rossz napot foghattak ki. Ahogy beléptünk, szuper belső tér, látvány fogadott minket. A recepciós személyzet nagyon kedves volt, egyszer sem mulasztották el, hogy ne köszöntek volna előre. De ugyan ez a személyzet többi tagjára is érvényes. Bárhonnan közelítettük meg a szállodát, és Komlós egyenruhájú emberrel találkoztunk, mindenki hangosan és jó előre köszönt. Egy Standard Plus Queen szobát foglaltunk, és nagyon szuper, hangulatos volt. Félpanziós ellátás reggelije és ebédje változatos és bőséges volt, legalább hat féléből lehetett választani. A zöldségek, gyümölcsök frissek voltak, nyoma nem volt a más értékelésekben olvasható poros, koszos ételeknek. Csak amíg mi ott voltunk, és fogyasztottunk (kb. fél óra), legalább kétszer ellenőrizték a felszolgálók, hogy a félpanziós ellátás ételei megfelelő mennyiségben vannak-e kint, ha kevés volt, azonnal pótolták. Ami számomra nagy öröm volt, hogy a négy estéből háromszor élő zene volt a vacsora alatt, ezúton is külön köszönet a zenésznek, aki fantasztikus jazz zenei aláfestést adott! Tökéletesen passzolt az étterem dizájnjához ez a stílusú muzsika. Az biztos, hogy ha ezután bármikor Gyulára utazom, utazunk, semmi más nem jöhet szóba szálláshelyként, mint a Komló!
Nemeth Tibor
11.09.2023
Komló Hotel - Gyula
A csirke kifogástalan. A tészta nekem kicsit túl tejszínes volt, viszont nagyon ízletes.
Petra Balog - Gila
Komló Hotel - Gyula
Nagyon kellemes, tiszta, jól felszerelt szobát kaptunk. A svédasztalos reggeli bőséges, sokféle. Aki ennyiből nem tud választani, azzal valami probléma van. A kávéhoz és müzlihez laktózmentes és növényi tej is elérhető. A belső terek hangulatosak, szépen rendben vannak tartva. Az ajtóhoz kapott mágneskártya a papír tok nélkül felismerhetetlen, így a biztonság is tökéletes.
Judit Kószóné Czikora
Komló Hotel - Gyula
A személyzet, nagyon kedves, segítőkész. A szoba a várakozáson felüli, tiszta, kényelmes ágy. A fürdőszoba tágas, felszeretségét tekintve, minden meg van. Tusfürdő kifejezetten kellemes, kézápoló is van. A vacsora gyermek adagja is megfelelően elegendő volt, friss, finom. Örülök, hogy itt tölthettünk egy éjszakát.