SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád Visegrád, Panoráma u. 2, 2025

$$

SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád Visegrád, Panoráma u. 2, 2025

Silvanus Panoráma Étterem Visegrád | A Dunakanyar gyöngyszeme | Látogasson el Mátyás király városába Visegrádra, és élvezze éttermünkből Magyarország talán legszebb természeti látványosságát, a Dunakanyart!

Visegrád, Panoráma u. 2, 2025

Julianna Baksai
30.11.2023
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Asztalfoglalásunk volt és pont pár napja nyitott újra az étterem mivel a terasz tetejét cserélték, napernyő helyett most sajnos a borzasztóan meleg polikarbonát tetőre cserélték. A fejünk búbja folyamatosan meleg volt mivel a polikarbonát úgy működik mint az üvegház, felerősíti a meleget és a napsugarakat is. Valahol ezt sejthették (és télen biztosan nagyon jó lesz mert melegít és világos) mert hatalmas ventilátorokat szereltek fel amik folyamatosan mentek. No de! Az ételek mindezekért kárpótoltak, mivel minden amit kértünk nagyon finom volt.Kiszolgálás gyors és kedves. Megyünk még de akkor csakis a külső teraszra :)
Ispán László
10.11.2023
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Érkezéskor udvariasan,kedvesen fogadtak. Autóval érkeztünk van sok parkoló hely. Az ételek kiválóak voltak, mind az előétel és a főétel, desszert is . Az ételekre nem kellett sokat várni hamar elkészültek. A kilátás csodás!! A kiszolgálás, pincérek 5 csillagos!!! Biztos hogy visszatérünk még ide!.
Mária Kovács
05.11.2023
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Az ételek nagyon finomak voltak, a kiszolgálás kifogástalan, a látvány pedig gyönyörű. Annak ellenére hogy egy csapatépítő ebéd közben érkeztünk, jól éreztük magunkat, és még biztosan visszatérünk.
Ibolya Leopold-Bessenyei
12.10.2023
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Csodálatos panoràma nyílik a Dunakanyarra,illetve a szàlloda medencéjènek egy részère,nagyon kellemes,hangulatos hely,a vár szomszédságában.A parkolás az ètterem vendégei részére ingyenes ,az ételek finomak voltak,a vaddisznólevest és a malacsültet nagyon ajànlom!A pincérek ès a szemêlyzet többi része is nagyon udvarias és előzèkeny volt,gyors kiszolgálás,mesès panoráma,szeretettel ajànlom.♥️
Gábor Woki
04.10.2023
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Pazar kilátás, finom ételek, és kifogástalan kiszolgálás. Aki autóval érkezik, annak érdemes bejönnie a szállodához a sorompóknál, mert ilyenkor ingyenes a parkolás és nem kell a kinti nagy parkolóból besétálni és ott napi díjat fizetni. Mindennel maximálisan meg voltunk elégedve.
Sándor Dósa
26.09.2023
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
A kiszolgálás szuper! Az ételek nagyon jól vannak elkészítve. Panoráma fergeteges. Köszönjük szépen. Biztos, hogy még visszatértünk!
Marchello
21.09.2023
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Sajnos nem jó élményekkel jöttünk el a Silvanus étteremből.25 percet vártunk mire valaki az asztalunkhoz jött felvenni az italokat, amiket azután nem sikerült maradéktalanul kihozni.Az étel rendelésnél hasonlóan az italokhoz ,lemaradt egy rendelés így a 8 fős társaságunk egyik tagja csak azután kapta meg az ételt miután már mindenki befejezte az étkezést.Az ételek eléggé középszintűek, és azokra is több mint 50 percet vártunk ..A helyszín maga a kilátás miatt szép ,de egy felújítás biztos nem ártana a hely enteriőrjének.A kinti játszótér is látott már szebb időket.Legközelebb ha Visegrádra kirándulni megyünk inkább eszünk Lángost !!
Marina Cseke
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Nagyon kellemes élményben volt részünk a szállodában. A panoráma lenyűgöző volt, és a szobák kényelmesek és ízlésesen berendezettek voltak. Galambos Csenger és Vastag Viktória kiváló pincérek voltak, akik figyelmes és udvarias kiszolgálást nyújtottak számunkra, mindig intéztek hozzánk egy-egy kedves szót! Lantos Gézát pedig szeretném külön kiemelni, még egy ilyen figyelmes és kedves és vidám emberrel nem találkoztunk, neki köszönhetően 100%-osan otthon éreztük magunkat! Mindenképpen visszatérünk a jövőben!
Tímea Pécsváradi
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Kedves Mindenki! Régóta vagyunk a Hotel Silvanus Visegrád, ezáltal a Panoráma étterem vendégei. Rengeteg hasonló helyen jártunk már kis hazánkban, de amit itt tapasztaltunk, az semmihez sem fogható. A kilátást nem említem, hiszen ez adott. Svédasztalos büfévacsora is mindenhol van, sőt reggeli is, de ez a reggeli nagyon más. Itt tényleg MINDEN van! A nagy kedvenceim a fűszeres olajban pácolt kis csodák, gombák, fokhagyma, sajtok, valamint a vendég által szeletelhető sonka. Reggelihez ihatsz egy korty pezsgőt, ami korlátlanul a rendelkezésedre áll, illatos limonádék gyűrűjében, jégbe hűtve. Mindenkinek szeretettel ajánlom a szállodát és a hozzá tartozó felséges reggelit.
Norbert Soós
SILVANUS Panoráma Étterem Visegrád
Gyonyoru kilatas a Dunakanyarra, gyors es kedves kiszolgalas. Friss finom etelek.:)