KLÍMAPONT - Minker Kft. Baja, Szegedi út 113, 6500

KLÍMAPONT - Minker Kft.



130 Értékelések
  • péntek8:00–17:00
  • szombat8:00–12:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–17:00
  • kedd8:00–17:00
  • szerda8:00–17:00
  • csütörtök8:00–17:00


KLÍMAPONT - Minker Kft. Baja, Szegedi út 113, 6500


Az üzletről

Klíma, hőszivattyú - Forgalmazás, telepítés | Lakossági klímák, hőszivattyúk, páramentesítők és szellőztető ventilátorokat kínálunk széles választékban, megbízható gyártoktól mint a Daikin, Midea, Gree, LG, Panasonic ingyen szállítással.

Kapcsolatok

Hívjon minket
+3679420300
Baja, Szegedi út 113, 6500

Nyitvatartási idő

  • péntek8:00–17:00
  • szombat8:00–12:00
  • vasárnapZárva
  • hétfő8:00–17:00
  • kedd8:00–17:00
  • szerda8:00–17:00
  • csütörtök8:00–17:00

Funkciók

  • Online becslések
  • Helyszíni szolgáltatások


Ajánlott értékelések

Ferenc Bakonyi
21.11.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Minősíthetetlen. Nem jeleznek vissza telefont nem veszik fel...Ócska webáruház. Minek csinál az ilyen webáruházat?
Németh Róbert
20.11.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Egy páramentesítő gépet vettünk a bajai Minker Kft-től 3 éve, amire 5 év garanciát adtak. Ez meghibásodott, 2018. május 11-én elszállították. 7-8 alkalommal hívtam őket, mindig csak ígérgettek, de nem küldték vissza a gépet. Volt, hogy azt mondták nincs emberük, mert mindenki a klímákat szereli, ami magyarul annyit jelent, hogy a garanciális javításban nincs pénzt, ezért nem foglalkoznak vele. Többször ígértek visszahívást, de sosem hívtak vissza. Az utolsó alkalommal, amikor meg akarták ígérni, hogy visszahívnak, már én mondtam, hogy hagyjuk, a múlt héten kétszer mondták ugyanezt: úgysem hívnak, majd én telefonálok.Arra, hogy miért nem javítják meg nem adtak magyarázatot (azon kívül, hogy a klimákat szerelik).Csereeszközt nem kaptunk, a helyiség, ahova vettük azóta ismét nedvesedik.4 hónap telt el, aztán küldtem egy emailt, amiben leírtam mindezt és hogy szeretnék elállni a készüléktől. A telefont le lehet tagadni, az emailt nem. Másnap hívtak, négy hónap után először. Felajánlották, hogy adnak egy új gépet, de azt mondtam, hogy semmi értelme: ha bármi baja lesz (és lesz), akkor is várjak rá 4 hónapot? Aznap kaptam egy mailt is, amiben ugyanezt írták le, azzal kiegészítve, hogy alkatrészhiány volt... Ez nyilván nem igaz, hiszen eddig nem volt szó erről, másrészt meg ennyi időre ez nem magyarázat. A szervíznek törekednie kell a 15 nap javítási időre, ez ennek több mint tízszerese volt.A pénzt néhány napra rá visszautalták. Most már csak arra kell figyelnem, hogy ha új készüléket veszek (hiszen továbbra is szükségem lenne rá), ne Midea márkájú legyen, mert azt a Minker Kft. szervizeli.
Sándor Szabó
10.11.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Szerelők a munka felvevő a pultos lányok hozzá értőek és jó fejek. A szerelők ugyan egy kicsit sokat telefonálnak munka közben,helyesbítek bitang sokat. Szakmai dolgokról de akkor is idegesítő! Amúgy szimpatikus srácok! A fizetés nem volt egyszerű de megoldottuk. Árban jók!
Ferenc Willy
05.10.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Hitachi klimat rendeltem tőlük. Éppségben karcmentesen megérkezett. Igaz kicsit csúszott a szállítás de akárhányszor hivtam őket vagy emailt irtam mindig korrektül , normálisan válaszoltak tájékoztattak a rendelés állapotárol.
Ágnes Angéla Zabari
08.09.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Beko hűtőt vásároltunk. A megrendelés után türelemmel várakoztunk, várakoztunk...... mikor érkezik a hűtő. Értesítés sem telefon sem email nem jött. Telefonos érdeklődésünkre, tehát mi érdeklődtünk azt a választ kaptuk a beszállítótól még nem érkezett meg. Újabb várás. Majd Húsvét előtt rákérdeztünk mikor érkezik meg mivel ekkor már túllépnénk a jelzett határidőt amit az oldalon hirdetnek. Kizárólag a határozott fellépésnek köszönhetően érkezett meg a hűtő. A megérkezett hűtő gyári hibás, az ajtó horpadt és a sérülés már most rozsdás. Visszaveszik a terméket jelezték, ehhez be kell szerezni vastag csomagoló anyagot ami nyilvánvalóan nincs ez is pár ezer forint. Az eredeti csomagolásba kizárt visszacsomagolni. A vétel-érkezés -hibás termék visszaküldése vételár visszaérkezése a legoptimálisabb esetben is 3 hét. A hűtő ára abszolút nem kedvező ár. A tapasztalatunk alapján senkinek nem ajánljuk az online vásárlást. Szét kell nézni az árak tekintetében is maximálisan a rendelés előtt és egyeztetni az érkezést, esetleges visszaküldést. A tapasztalatunk maximálisan negatív. Van egy hibás teljes árú rozsdásodó hűtőnk 3 hetes várás-ügyintézés. Maximálisan negatív tapasztalat, senkinek nem ajánljuk a Webáruházat. Ócska webáruház ócska termékkel a tapasztalás alapján. Senkinek nem ajánljuk.
EVA REITMANN
08.09.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Kedves kiszolgálás, korrekt ajánlat, rugalmas ügyintézés jó minőségű termékek.
Viktor Tóth
05.09.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Telefonon egyeztettünk egy klímáról, amit vásárolni szerettem volna, vásáslási szándékomat egyértelműen jeleztem, a leterheltségük miatti későbbi telepítés is a közös nevező része volt. Visszahívást ígértek, majd hirtelen eltűnt a vásárolni kívánt termék a kosaramból és már csak jóval drágábban volt elérhető. Az ígért telefonos visszahívást azóta is várom. Még akár komoly vállalkozás is lehetne, de a tapasztalatom szerint nem tartják magukat ahhoz, amit ígérnek a vásárlónak valamint még trükközés is történt. Mai világban, amikor az ügyfélémény az első ez hosszútávon visszaüt. Ettől függetlenül a legjobbakat kívánom a cégnek!
Ferenc Reiner
04.09.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Csapnivaló szervíz ! hónapja küldenek szerelőt garanciális szervízre nem teljesűl . Telefon nem veszik fel . Igérgetnek .Soha többé nem vásárolok tőlük semmit."
agrotrade duna
02.09.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Egy problémával már több, mint egy éve fordultunk hozzájuk és azóta nem sikerült megoldani.Telefonon elérhetetlenek, ha véletlen sikerül (100 hívásból 1), akkor ígérnek visszahívást, ami eddig egyszer sem teljesült. Több e-mail-re válasz még nem érkezett.
Réka Komáromi
02.09.2023
KLÍMAPONT - Minker Kft.
Itt vásárolt Candy háztartási gépeim esetében 3-ból 2 horpadt volt, és 3-ból 2 garancia időn (kevesebb mint 1 év) belül hibákat mutatott.Mosogató gépem gombjairól 40 alkalom után lekoptak a feliratok.Főzőlapom kikapcsol főzés közben, párásodás miatt. Garanciális szervíz kiszállt a helyszínre kb 3-4hete, de azóta sem jelentkeztek, és nem oldódott meg a főzőlapos probléma.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Baja, Szegedi út 113, 6500
KLÍMAPONT - Minker Kft.