Sirok - Vár Panzió és Étterem Sirok, u., Petőfi út 29, 3332

Dominik Nagy
29.10.2023
Sirok - Vár Panzió és Étterem
A kirándulásom után betértünk a családommal ebédelni. 2 személyes tálat rendeltünk és szarvas szeletet krokettel, vaddisznó pörköltet galuskával. A friss káposztasaláta isteni volt. A felszolgáló toppon van, érti a dolgát. Nagyon szép környezet, tele virágokkal, kedves és udvarias kiszolgálás. Legközelebb is ide jövünk.k
Csilla Bodnár-Mányi
27.09.2023
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Családi kirándulás közben ebédelni álltunk meg (4en). Ár érték arányban jól fizettünk. Tetszett a családias jellegű hely, a házias ízek. Hagymalevesük, gyümölcslevesük, húslevesük kiválló, főételeik is ízlettek. Hatalmas adagokat kaptunk. Nagyon kedves, udvarias, gyerekbarát kiszolgálás.
Horváth Hajni
21.09.2023
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Mielőtt Parádsasvárról elindultunk Sirokra a várhoz,kinéztük,hogy ide megyünk enni. A vélemények és az ajánlások alapján döntöttünk. És persze a SZÉP -kártya használat.A várból kifelé kaptunk szórólapot. Amikor megérkeztünk,egy nagyon kedves hölgy jött elénk. Innen üzenem neki,hogy nem...nem volt rossz napja ☺️Nagyon köszönjük a figyelmes,gyors kiszolgálást,a finom ebédet! És az ajándék fagyit! Bízom benne,hogy egyszer még legalább visszajutunk erre a környékre. Mindenkinek szívből ajánlom ezt a helyet! A szobákhoz csak azért nem tettem csillagot,mert ebédelni tértünk be,de azok is biztos 5 *-ot érdemelnek!
Attila Szabó
11.09.2023
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Nagyon jó kikapcsolódás, gyerekeknek is sok lehetőség van. Turázási lehetőség, Siroki vár,dinópark .........stb. kempingezés nagyon vicces fa ház ,közösmosdó és konyha,bográcsozásra is van lehetőség nagyon élvezetes volt, 4napot töltöttünk.
Anna Szemenyei - Lázár
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Az asztal ragadt, a mosdóban nem volt folyékonyszappan. 2 levest, 4 főételt ettünk, 8 dl üdítőt és összesen több mint 26.000 Ft-ot fizettünk. Értelmetlenül sok ilyen minőségért! Szörnyű volt az áfonyás" szarvas. Narancs íze volt! A tálalásról ne is beszéljünk! Sörös poharakban kaptuk az üdítőket.A két gyermekem kapott ugyan ajándékba egy gömb fagyit. Remélem nem lejárt szavatosságú...később kiderül."
Györgyi Csanádi
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Nagyon finomat ebédeltünk az ètterembe Ketszemélyes tálat ettünk Nagyon kedves és udvarias volt a felszólgàlő Szèp és tiszta környezet fogadott minket Legközelebb is ide jövünk Puszi
Margit Kutasi
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Nekünk nem volt szerencsénk. Ebédelni mentünk, javaslatukra tálat rendeltünk. Nagyon kedvesek voltak, gyorsan megérkezett az étel. DE semmi nem volt friss, a frissensültek" is melegítettek voltak
Répás Levente
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Túra után ebédelni érkeztünk ide, az értékelések alapján választottuk ezt a helyet. 2 leves, (ami érezhetően leveskockából készült), 4 főétel + üdítő került 32.000 Ft-ba .... A zöldségköret egyértelműen mirellit, a hasábburgonya nem friss, hiába írják azt, tocsog az olajban. Sótlan. A káposztasaláta viszont finom. Nem vagyunk válogatósak, de az ételek elfogyasztása után mindenkinél hasigörcs jelentkezett, nem tudjuk mi volt az ételben, de alig vártuk, hogy meg tudjunk állni a legközelebbi mosdóban... A kiszolgálás viszont rendkívül kedves, borravalót is adtunk.
B Roland
Sirok - Vár Panzió és Étterem
Válasz a tulajdonosnak:1. Kever valakivel, menü" engem nem is érdekelt2. A napi árváltozás kicsit erős