Tisza Hotel Szeged, Széchenyi tér 3, 6720

• hétfőZárva
  • keddZárva

Tisza Hotel Szeged, Széchenyi tér 3, 6720

belvárosi hotel szeged, szállás szeged belváros, szegedi belvárosi szálloda, rendezvényterem Szeged, rendezvényhelyszín Szeged, esküvőhelyszín Szeged | Szeretettel várjuk vendégeinket szegedi belvárosi szállodánkban, a Tisza Hotelben! vendéget Szegedi szállodánk!

Szeged, Széchenyi tér 3, 6720

Frenky Frenky
17.11.2023
Tisza Hotel
A szálloda Szeged város központi részén található könnyen megközelithető minden látnivaló.Tiszta ,kultúrált szobák , felszereltsége rendben volt .Ami számomra negatív volt hogy, a szálloda dolgozói picit kedvesebbek , udvariasabbak lehetnének . Az ellátásban pici észrevételt tennék reggeli alkalmával apró édes péksüteményt hiànyoltam .Alapjában mindennel elégedett voltam.
Erika Horváth
05.11.2023
Tisza Hotel
Tiszta, kellemes hely, nagyon jó helyen, Szeged belvárosában, ahonnan minden könnyedén elérhető. A reggeli bőséges, egyszerű a választék, de nincs is szükség több mindenre, szerintem mindenki talál magának megfelelőt.
Bóka Levente
20.10.2023
Tisza Hotel
Gyönyörű, előkelő dizájn. Az ember egy századdal korábban érzi magát az akkori úri luxus koloniál stílusával övezett arany kor" világában. Az idő vasfoga itt-ott megharapta az épületet és a gépészetet de hatalmas élmény volt!"
N N
05.10.2023
Tisza Hotel
Téli hónapokban ne legyen fűtés? Örök hála Marcsi- nak akié a kis elektromos meleg"ítő. Habár meleget egy akkora szobában nem csinált...A takarítás nem vevődött észre
Annamária Mondok
22.09.2023
Tisza Hotel
A franciaágyas szoba helyett egy 3 ágyas kis büdös szobát kaptunk heverőkkel. Reklamálásunk után kaptunk egy másik szobát, ami nem volt kitakarítva. Ismét reklamáció. Visszakaptuk az előző szobát, mondván nincs több üres szoba. A fürdő helység csak egy lyuk volt. Olyan pici zuhanyzó ajtóval, ahová normál testalkattal is kihívás volt beszuszakolni magunkat. Mivel fontos családi eseményre készültünk emiatt nem mentünk máshová. A személyzet nem hatódott meg különösebben, az első reklamációra még egy bocsra sem futotta. A szálloda egyébként impozáns, de meglehetősen koszos. A reggeli rendben volt. Nagy csalódás volt Szeged szeretett városom központjában egy ilyen helyet kifogni.
Mária Ujvári
Tisza Hotel
Város központjában, a Tisza-parthoz és szórakozó helyekhez közel található, csak néhány autó számára elegendő saját parkolóval rendelkező szálloda.Egyszerű berendezésű, de klíma és hűtő is van a szobában. Kényelmes ágy - dormeó matrac. Wifi működik a szobában is.Az épület eredeti szépségét csak nyomokban lehet felfedezni, mindössze az egykori díszteremben, ahol a reggelit fogyaszthatjuk el.
Csaba Nagy
Tisza Hotel
A szoba koszos volt! Állt a por és a pókháló is. A konektor lóg a falból veszélyes, az ágy mögötti lámpák szigetelő szalaggal a konektorfejnél van igénytelenül összetekerve. A függönytartó kiszakadva a falból. A klíma hangosan zúg. A fürdőszobában vízkő és penész van. A számlával át akartak verni.
Anita Nemes
Tisza Hotel
Személy szerint nekem nagyon tetszett. Pár napot töltöttem benne, dolgoztam is a szobában. Kényelmes volt. Igaz, jobb időket is látott már és ráférne egy felújítás, de nekem éppen emiatt a régies érzet miatt lopta be magát a szívembe. A lakosztály kényelmes, a bútorok klasszikusak, a személyzet kedves. Aki szereti a régi szállók romantikáját és nem ragaszkodik a steril környezethez, annak biztosan nagyon tetszeni fog.
mokuselet01
Tisza Hotel
Nem először szálltunk meg a szállodában, hiszen a Bornapokra jöttünk és ahhoz ideális. Tisztasággal, kis szobával, reggelivel nekünk nem volt gondunk, ár-érték arányban rendben van. Ami viszont felháborító, hogy több parkolót értékesítenek a szobákkal, mint ahánnyal ténylegesen rendelkeznek.Első nap csak este tudtunk beállni, mert tele volt. A recepciós érti, sajnálja, nem tud mit tenni. Így kétszer fizettünk, mert aznap az utcán álltunk és ott is fizettünk. Majd 3. nap 2 autóval ebédelni mentünk. Mire 18 óra felé vissza értünk megint nem volt hely. Recepciós közölte, hogy álljunk meg másodiknak valakik előtt, adjuk meg a számunkat és majd hív, hogy ha az aki szabályosan parkol el akar menni. Könyörgöm!!! Pihenni jöttem! Ha épp ülök a wellnesben nincs nálam a telefonom! Ha elmentem meginni 1 pohár bort és este táncolok, meg sem hallom! Az aki elsőnek érkezett pipa lesz rám, mert időre megy stb. és tőlem nem tud kiállni. Én meg azért, mert fizettem egy szolgáltatásért, amit nem tudok igénybe venni!