Vándor Vigadó Zalaegerszeg, Egerszeghegyi út 112, 8900

Attila Ádám
25.11.2023
Vándor Vigadó
Kedves ,segítőkész tulajdonos és személyzet. Finom reggeli és jó étterem. Medence ami nyáron felüdülés!
Emőke B.
16.10.2023
Vándor Vigadó
Nagyok kedvesek, segítőkészek. Nagyon későn és s.o.s-ben kellett foglalnunk de nagyon rugalmasak voltak! Még arra is figyeltek, hogy csendesebb szobánk legyen, egy ott tartott lagzi miatt. :)A reggeli fantasztikus :) A helye nyugodt és szép kilátás!Szuper kényelmes takaró és párna ☺️ (ez nálunk sarkalatos pont)Köszönjük a segítséget ! Csak ajánlani tudom!!!
Istvàn Matyéka
02.10.2023
Vándor Vigadó
Kiválóan vezetett , hely hozzáértő szakemberek , nagyszerüen ízletes ételek. itt a vendég az ÚR !!! Ajánlom mindenkinek . !!!
Gejsa Wolf
25.09.2023
Vándor Vigadó
Nagyon barátságos, igazi gyöngyszem.Teljesen biztos, hogy visszatérünk.A környéken csak itt fogunk megszállni.
Focus ST
18.09.2023
Vándor Vigadó
Ebédre tértünk be és nagyon finomat ettünk. Aki erre jár térjen be, megéri. Kimondottan olcsó hely. Fullos négy fős ebéd 19k. A felszolgált étel nagyon finom és jelentős mennyiségű. A kiszolgálás, személyzet 5*
Tamás Lákovics
14.09.2023
Vándor Vigadó
Kritikán aluli a kiszolgálás, 2 óra várakozás után háromszori felkérdezésre kiszolgáltak nagynehezen. Nem volt tele a hely, indokolatlan volt a várakozási idő. Az étel hideg volt amit kihoztak. Van ami nem volt megsülve, volt ami el volt égetve. Klíma nem volt vagy nem kapcsolták be.
Zsolt Hupczej
Vándor Vigadó
Sziasztok. Mi már másodjára voltunk itt de nem utoljára! Szállás tiszta. Kiszolgálás barátságos és profi. Az ételek finomak és megfelelő adag. ( a vándorkehely mindent is visz!! ) A tulajdonos Kari bácsi egy igazi vendéglátós! A vendégekkel együtt él,ott van mindenhol, a kedvessége határtalan.Nekem plusz pont, hogy péntek,szombat élőzenés buli van, ezért máshol külön kell fizetni. Köszönöm Karcsi! Hamarosan megyünk újra. 5☆
Szilveszter Somogyi
Vándor Vigadó
Kár, hogy csillagot nem lehet elvenni !!Sógorom esküvőjén gyermekeket, felnőtteket alázott meg a tulajdonos, arogáns minősíthetetlen hangnemben. Viszont a vendégkönyvet kérve mindent elismert.Utólag már bánjuk, hogy mem írtuk tele panaszaikkal.Igen, tudnám ajánlani bátran mindenkinek! De csak azt, hogy minél messzebb kerülje el !!
Gabor Faskerti
Vándor Vigadó
Pentek délután, eső után szerettünk ( négy fős család) volna leülni kint az amúgy feltetős “kerti boxok” egyikébe melyek mindegyike üres volt. A levegő érezhetően friss volt es meg a nap is kisütött. Igazi nyári késő delutani nap. Feleségemet a pincer az étterem belső helységébe invitalta, mondván “bent lehet helyet foglalni”, de mi kint szerettünk volna leülni. Persze ehhez egy száraz törlővel kettőt kellett volna torolni a padok végén mert csak ott volt pár víz csepp rajta de erre mintha senkinek nem lett volna kapacitása vagy pusztán szándéka. Jó akkor üljünk le bent döntött a család! Bent fél-ház fogadott és a kinti friss levegőhöz képest érezhetően melegebb.Kedves felszolgáló hölgy fogadott aki gyorsan felvette a rendelesunk.Miközben várakoztunk ami egyáltalán nem tartott soká az járt a fejünkben mennyivel kellemesebb lenne kint.A valasztott ételek ízletesek és finomak voltak kivéve az “apáé” amihez hosszas hezitálás után láttam csak hozza. Göcseji Prosza néven futott étel ugyan is szó szerint úszott az olajban és a melle szervírozott méretes, szinten bő olajban alig megpirított zsír szalona olyan visszataszító látványt nyújtott ami értelmezhetetlen volt számomra. Miután megkóstoltam, amire igazán nehezen vettem rá magam el is ment az étvágyam. Szerencsére gyermekeim megszántak es kisegítettek.Ekkor azért már egy kissé “kedvtelen” lettem nem tagadom.Majd, miközben próbáltam élvezni az estet a családdal hat elkezdődött az elő zene is. Az a klasszikus egy énekes-szintis lagzi stílus. Borzasztóan rossz kellemetlen es zavaró volt ráadásul olyan hangos, hogy beszélgetni sem tudtunk. Ekkora már nagyon elegem lett a helyből de tekintettel a kiskorú lányaimra akik kezdtek megérteni apa egyre rosszabb kedvet úgy döntöttem, hogy inkább nem szólok egy szót se a feszolgalonak, hanem oda adom a feleségemnek a bank kartyamat es inkább fizessen ő amíg én kint megvárom őket cserébe, hogy nem reklamálok.Így is tettem és kimentem. Kint pedig mit látok? Vendégek a teraszon ülnek és vacsoráznak! Na ekkor pattant el a cérna és visszamentem!A felszolgáló hölgy miután oda jött az asztalhoz és látta a tányérom kedvesen megkérdezte: Elcsomagoljam?Hat ekkor reklamáltam, mert nem tudtam magamban tartani azt a benyomást amit okoztak és erről nyilván nem a felszolgáló hölgy tehet.Ha az étterem alkalmazottainak van ideje az étterem bejárata mellett állva dohányozni amit a betérő vendégek akaratlanul is észre vesznek akkor nem értem a történteket.Szóval ez nem vendéglátás!Meg kell említenem, hogy a felszolgáló hölgy próbálta menteni a helyzetet es rögtön felajánlotta, hogy a Proszat akkor nem számítják fel de amikor megkérdeztem tőle, hogy miért nem ülhettunk le kint akkor azt válaszolta, hogy nem volt hely!Hát sajnos ez történt es azért írom meg mert sikerült elérni az étteremnek hogy megtegyem.