Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz Debrecen, Árpád tér 8, 4028

Zoltán Mozga
22.11.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Hamarabb készen lett a bringàm, mint reméltem.megoldottak a sràcok minden problèmàt.ezutàn is hozzájuk fordulok
Timea Jakab
19.11.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Sok jó biciklijük van. Garanciát is vállalnak. Jó bicajt vettünk, mikor vissza vittük, mert letört a lámpa, szépen stabilan megcsinálták.
Sara
04.11.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Augusztus 13:Egy defekt 7300 HUF. Gumi 3800 HUF, a fiú gondolt egyet és új fekpofákat tett rá 1200 HUF. Majd mikor mondja, hogy 7300 HUF, mondom neki, hogy nem számítottam arra hogy egy defekt ennyibe fog kerülni, drága. Mire azt mondja, és a munkadíjat nem is számítottam bele. Akkor a különbség mi? Legalább ne nézne hülyének.A plusz egy csillag, mert azonnal meg lett csinálva.Szeptember 3. Update.Köszönöm a szarkasztikus választ, pontosan reprezentálja, hogy mit is gondolnak a vásárlókról. A kolléga nem cserélt külső gumit, és akkor úgy tűnik ez IS szakszerűtlen volt. A másik kollégájuk mellett, aki Facebookon zaklat. (Képek mellékelve.) Nem is akartam reflektálni erre az egészre, de a Zozó" kitett magáért és már a profilképem alá is kommentelget. Vegyenek vissza abból a magatartásból
László Veres
13.10.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Nagyon jó szervíz, precízek. Nem tartanak hatalmas készletet alkatrészekből, de eddig bármi kellett mindig volt.
szivattyualkatresz. hu
12.10.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Garanciális, gyári hibás alkatrészt azonnal cserélték, több alternatívát felajánlva és még jó tanácsokkal is elláttak. Megbízható korrekt, üzlet, ajánlom.
Fanni
01.10.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Profi munka, kedvesek az ott dolgozók. Korrekt árak!:) elégedetten távoztam.
Csaba Németh
20.09.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Betértünk fiammal a Chili Sport-hoz, még a Csapó utcán, mert a pedálját szerettem volna kicserélni. Egyik oldalt megcsináltam, de a másik (fordított menetes) oldalon nem tudtam meglazítani. Megkértem a boltban dolgozót, hogy tudna-e segíteni, egy mozdulat lenne az egész. Erre másfél percben elmesélte, hogy reggeltől késő estig egyedül van, és ez mennyire nem fér bele, de menjünk el az Árpád térre. Hát elmentünk. Az Árpád tériek a problémánkat 8 másodperc alatt oldották meg egy szép nagy kék kulccsal úgy, hogy ebbe a 8 másodpercben benne volt az is, hogy a srác kijött a pult mögül, és a valóban egy mozdulat segítség után vissza is ment.A Chili Sport KFT nekem irtózatosan nagy csalódás. Olvastam róla jó véleményeket, de úgy látszik az ügyfélbarátság stressz alatt nagyon nem működik. Ha bárki tanácsot kér tőlem, nem fogom javasolni. A másfél perc duma alatt 9x megoldhatta volna a problémánkat, és nem hagy maga mögött egy csalódott látogatót. Inkább az A8-ba menjetek, az Árpád tér 8-ba. Ott gyorsak, korrektek, és valóban barátságosak.Az A8 eddig is bejött, nem is tudom mit akartunk a konkurenciánál. Talán csak azért léptünk be oda, mert eleve előttük mentünk el. A kettő között viszont nincs nagy távolság, szóval ha jót akarsz magadnak és a bringádnak, akkor csakis az A8!!!
Boglárka Szmutkó
09.09.2023
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Rendkívül rendesek, és korrektek teljes mértékben! Árak sincsen az egekben(más szervízeléshez képest). Valamint nagyon kedvesek voltak, és segítőkészek! Csak ajánlani tudom!
Mate B.
Á8 Kerékpár Bolt És Szerviz
Bátran ajánlom nagyon profi és korrekt szervíz. Köszönöm nekikVery professional correct bycicle repair. Thanks.