KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz Budapest, Veres Péter út 91, 1163

• szombatZárva
  • vasárnapZárva

KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz Budapest, Veres Péter út 91, 1163

KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szerviz | Budapest | KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szerviz, Budapest, Hungary. 717 likes · 3 talking about this · 5 were here. Üdvözlünk mindenkit a KimiBike oldalán!...

Budapest, Veres Péter út 91, 1163

• szombatZárva
  • vasárnapZárva

• Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás

Norbert Holcz
08.11.2023
KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz
UPDATE: A tulajdonos válaszolt az alább leírt problémákra. Érdemes azt is elolvasni. Felajánlotta, hogy személyesen végzi el a javításokat, ha nekem kényelmesebb akár házhoz is jön, de a pénzvisszafizetéstől se zárkózott el. Szerintem ez több mint korrekt.Válaszából úgy véltem, hogy átmeneti jelenségről lehetett szó. Sajnálom, hogy nehézségei vannak ebben az időszakban, remélem hamar túllendül rajta!---------------------------------------------------------------------------------------------------------A kommunikáció nem túl profi. Kedvesek, de már a munkafelvételnél is elsiklottak pár dolog fölött, amit aztán telefonon próbáltunk meg egyeztetni. Majd később hívtak, hogy lesz olyan alkatrész, amit nem is kértem. Ezután abban maradtunk, hogy csak nézzék át a két biciklit.Az egy hónapból egy hét a téves alkatrész miatt ment el, egy másik hét meg azért, mert elfelejtettek szólni, hogy kész van.Az egyik biciklin a markolat hosszabb volt, mint a kormányszár, ezért a végén nem lehetett ráfogni rendesen. Kértem, hogy cseréljék ki. Ők levették a hibátlant... De ez már csak apróság, mert azt legalább pár perc alatt visszarakták.Amikor visszakaptam a bicikliket, rossz szájízzel fizettem ki a szolgáltatás díját, mert az a benyomásom volt, hogy nem is csináltak a kerékpárokkal semmit.Később használat közben kiderült, hogy ebben tévedtem, mert az egyiken megtisztították és bekenték a láncot, amiből a zsír vastag rétegben kiült a fogaskoszorúra, és az első váltón a középső fokozatnál a lánc hozzáér a vezetőhöz.A rossz élményt a tekerés közben a vádlimat súroló, lezáratlan, szálkás fékbowden se feledtette.Összeségében:Nem szívesen adnék egy csillagot, mert minden negatívum ellenére valahogy érezhető volt, hogy szívük-lelkük benne van, de ez sajnos legfeljebb akkor elég, ha a baráti körüknek szolgáltatnak szívességből. Szóval lehetnék felháborodott is, de inkább csak csalódott vagyok.Sok jó véleményt olvastam róluk korábbról. Hogy a hanyatlás átmeneti, vagy állandósult azt én már valószínűleg nem fogom megtudni.Mindenesetre, nem fogok ellenkezni, ha szeretnék visszautalni a pénzt.
Gábor Lukonics
26.09.2023
KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz
Tapasztalat és segítőkészség kéz a kézben...
Andris
24.09.2023
KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz
Nagyon segítőkészek. Rögtön, helyben megcsinálták azt, amire azt hittem, esélytelen, vagy minimum heteket kell majd várnom! Jó áron, gyorsan, ügyesen dolgoznak. Annyi bicikliszervízben csalódtam már, hogy azt hittem, nincs is jófej bringás szaki. Hát van! Mostmár csak hozzájuk fogom vinni, bármi van. Profik!
Gábor Cseh
20.09.2023
KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz
Nagyon profi, segítőkész szervíz! Beszakadt csavarral azonnal megküzdött és győzött ☺️ helyben megvárhattam, óriási dolog a mai világban!! Máskor is hozzá fogok jönni!
Zsombor Bácskay
18.09.2023
KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz
Nagyon kedvesek és segítőkészek, szívvel-lélekkel csinálják!
Lovász Kálmán
KimiBike Kerékpár Szaküzlet és Szervíz
Apa miatt 5 csillag én 1 csillagot adtam rá.Magyarázat:2020 júliusban vittem a régi piros gyerek Caprinae mtb-met megjavíttatni egy állapot felmérés után ide (ismerős ajánlotta a helyet). Két hetet ígértek 5000 Ft-ért. Csak később tudtam menni érte, mert komoly mérgezést kaptam és az életem is válságokkal teli volt. Addigra még nem tudták megcsinálni a felmérést sem a sok munka miatt. Semmi gond, így haza akartam hozni, amihez apám ragaszkodott, hogy segíteni akar.Nos bementünk a kerékpárért, de apám kiszúrt egy szürke piros Decathlonos 2018-as Riverside 500-at (a villa Suntour SF17 ncx D DS 700c). Nos ahogy szokta drága apám neki állt traktálni én meg olyan rosszul voltam, hogy nem ellenkeztem. Végülis egy roncsot hoztam és úgy is mindjárt összeesek... (Otthon hányás után jobban is lettem). 100.000 Ft nem sok ezért (egy új ára).Másnap jobban voltam próbakör. 15 km/h körüli sebességnél közel vízszintbe mentem mert az elöttem levő pánik fékezett hirtelen előzés után, olyan puha volt a villa(nem elvárható, az erősség szabályzó nem működik). A seb váltó nem vette felfelé 5-röl a 6-ra, lefelé 4-röl a 3-at, csak ha olyan 20 km/óra körül mentem. Szét kellett volna a hátsóváltót szedni, na ebből is balhé lett :-)2 hónap után és egyik csalódást a másikat követve szervizbe akartam vinni a villa miatt, de apával szokás szerint veszekedés után megkapta és egyszeri használat után nem is ült fel rá. Azóta ott rohad a pincében.Én Baján vettem egy acél 26-os retro mtb-t 22.000 Ft-ért (utazással 28.000 Ft sem volt). 40-60 fokos emelkedőket simán vette Hollád és kéthely között. A 30 km/h pedig vízszintben nagyon kellemes meglepetés volt.Azóta nem veszek itt semmit. Apám dicséri