Sirály Étterem Visegrád, Rév u. 15, 2025

Norbert Nagy
03.12.2023
Sirály Étterem
Egyik legjobb étterem Visegrádon! Ajánlom mindenkinek! Jelzem a kedves motoros értékelnek, hogy nem kell felmenni, a 11-es főút mellett van.
Renáta Gál
20.11.2023
Sirály Étterem
Sajnos a saláta ehetetlen volt, mivel én nem fogyasztok hús ételeket ezért szerettem volna salátát fogyasztni… de minősíthetetlen volt számomra. Valamint a limonádékba valami száradt mentát kaptunk, ami szinte felfordította a gyomrom, és annyira édes volt, hogy számomra fogyasztathatatlanná vált. A család többi része ( hús fogyasztok) szintén csak közepesre tudnánk minősíteni az ételek minőségét. A kacsacombok rettentően ki voltak száradva pl.
Benedek Nagy
12.11.2023
Sirály Étterem
IDE SZERETNÉL JÖNNI ? NEM higgy nekem nem szeretnél ide jönni enni.Lehet hogy jól néz ki meg minden amígy be nem mész a felszolgálas rémes a pincér szerintünk enyhe" alkoholista a kaját nem is szeretném mondani a csirke hús avas volt és büdös. Legalább 2 napja kész van és csak megmelegítették. A marha pörkölt tojásos nokedlivel még rosszabb a pörkölt mintaha a hús kint állt volna a levegőn ez is 2 napja legalább
Fernando Gomez
28.10.2023
Sirály Étterem
Sorprendido porque comimos bien y es el típico restaurante para turistas. En este caso iba incluido en la excursión sin posibilidad de elección.Comida aceptable y un servicio que, para la cantidad de personas que se acumularon en un momento, funcionó a la perfección.Teniendo en cuenta todo esto, aceptable sin alardes, pero no se puede pedir más
gyozo
23.10.2023
Sirály Étterem
Már többször jártunk itt és mindig elégedetten távoztunk. Ez most sem történt másképp. Az ételek nagyon finomak a mennyiség és az esztétika is rendben van. Simán 5csillagos lenne ha az italokat felszolgáló kishölgy nem ba...a az aztalra bontatlanúl a langyos innivalókat.A lényeg viszont kiváló volt! Köszönjük!
Dòra Pintèr
21.10.2023
Sirály Étterem
Sajnos csak a nyaralás utolsó napján tértünk be..elég sok negatív kritika miatt,nem is akartunk, de örülök hogy végül mégis itt ettünk.A gyerekeknek van játékáról,amit a másfél évesem imádott és teljesen lekötött,a hozzá legközelebbi asztalhoz ültünk így nyugodtan játszott és nem unatkozott az asztalnál néha egy egy falatra odaszaladt. Egyébként van etető szék is. Az előétel annyira nem ízlett cairkeszárnyakat kértünk. A főétel nekem nagyon ízlett libamájat ettem ,ez volt az egyik legjobb amit Visegrádon ettem. A férjemnek annyira nem ízlett amit kért ,de kértünk halat is azzal nagyon megvolt elégedve. A pincérek gyorsak nem tolakodóak. Nekünk nagyon pozitív hogy a gyerek jól érezte magát míg ettünk több ilyen gyerekbarát hely kellene.
Ferenc Gábor
21.09.2023
Sirály Étterem
Üdv mindenki. 2019ben voltunk Visegrádon és akkor is a Sirályban ebédeltünk. Friss, meleg étel volt és kb mégegyszer annyi adagban mint most kb fele annyiért. Ez annyira nem is lett volna baj. Mármint hogy drágult minden. De hogy közel fél órát kellett várni egy kihűlt marhapörköltre és a többi 2 ételre mert hárman voltunk. Csak az az 1 tányér leves volt meleg. Csalódtunk Sirály. Mást keresünk a legközelebbi ottlétünk esetén.
Szűcs Gyula
Sirály Étterem
kiszolgálás hibátlan a fogyasztót sült császár inkább szalonna 95% zsír volt.más minden finom volt
B Sz
Sirály Étterem
Sajnos a gyerek játéksarok az erkélyre is nyílik, ahol hangosan őrjöngtek a gyerekek. A környező asztalokat zavarta a hangoskodás, ezt jeleztük a pincéreknek, de a felszólalás ellenére sem csukták be az ajtót. Második jelzésre már elkezdték becsukni az ajtót, de a gyerekek szülei alpári módon szitkozódni kezdtek a mi asztalunkra ahelyett hogy a saját gyerekeiket nevelték volna. Végül a pincérek feladták" a becsukást
ramon corniel
Sirály Étterem
La comida estaba muy rica. El precio muy bien. Servicio muy correcto.