Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta Csokonyavisonta, Fürdő u. 1, 7555

László Hodvogner
31.10.2023
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
Nagyon leharcolt minden. Egy teljes felújítás és takarítás már nagyon aktuális lenne.
Vica Zóka
25.10.2023
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
Szeretünk ide járni. Nagyon kedves pénztáros. Illedelmes, jó kedvű. Nagyon jó, hogy vannak öltöző szekrények. A kinti területet is szépen alakítják. A mosdók tiszták, van kéztörlő és folyékonyszappan is. A benti medence feletti területet rendbe kell tenni mert sokat ront a látvány az egészen. A büfét érdemes lenne fejleszteni. Összeségében pozitívnak értékelem.
Norbi Élő
08.10.2023
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
A víz illata, selymessége egyedülálló. A gyógyhatása nekem bizonyított. Mindig pihentebb vagyok utána és egészségesnek érzem magam. Nyáron sokat megyünk le, de télen még jobb a kinti medencében. Ajánlom mindenkinek, aki nyugalomra és semittevésre vágyik.
Gábor Tóth
07.10.2023
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
Egy évvel ezelőtt is voltunk, akkor tetszett. Idén 2023-ban ismét 1 hetet töltöttünk el. Csalódás volt. Nem láttam a strandra költött 100 milliókat. Viszont a Korona panzió konyhája szenzációs. Felpanzióval,svèd asztalos reggeli és vacsora.... Brutális..
Kornél Müller
07.10.2023
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
A fürdő melletti kempingben szálltunk meg egy éjszakát. Itt a közösségi helységek tiszták voltak. A kemping területe szépen gondozott, tiszta. Közvetlen átjárás van a fürdő területére, naponta annyiszor mehettünk át, ahányszor csak akartunk. Direkt ilyen helyet kerestünk. Igaz, ismerősök már voltak itt régebben és ők is csak jót mondtak. Sajnos a vírushelyzet miatt nem működtek a csúszdák és az úszómedence is csak félig volt feltöltve. Viszont a többi medence nagyon szuper volt. Igazi áztatós, kikapcsolódós hétvégét tudhatunk magunk mögött. A személyzet rettentő kedves, és előzékeny volt. Még biztos, hogy visszatérünk, de akkor már 3 gyermekünkkel.Köszönjük ezt a felejthetetlen hétvégét.
Ge Rokk
03.10.2023
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
A gyógyfürdő vize jellegzetes illatú, olajos tapintású. Kissé retró a strand, felújításra szorulna, de ár-érték arányban megfelelő. Vasárnap sok látogatója volt, hétfő délelőtt nagyon kevesen jöttek. A terület fás, bokros, szépen nyírt gyeppel. Kellemes volt az itt töltött idő.
Tamás Kiss
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
A fürdő szép környezetben helyezkedik el sok árnyékot adó fával.A gyógymedencék mellett vannak gyerekmedencék és egy feszített víztükrű úszómedence is.A vizek tisztasága, hőfoka megfelelő.Kevés napozóágy van.Az első húsz vendégnek jut csak.Ezt, illetve a néhány felújításra váró apróságot leszámitva a fürdő rendben van.Mi jól éreztük magunkat
Dénes Tumó
Gyógy - és Strandfürdő Csokonyavisonta
Nekünk kiábrándító volt a hely családdal érkeztünk...Hideg volt a viz, a kis gyerek pancsoló meleg vizű,de piszkos, sajnos elhanyagolt a hely, egy nagyon nagy fokú modernizáció ráférne.Amolyan szocreál mamis fenék áztató.*Maga a gyógyvize nagyon jó.