Gizella Hotel és Étterem Veszprém, Jókai Mór u. 48, 8200

Péter Katona
28.11.2023
Gizella Hotel és Étterem
A fiam lakodalmán voltunk itt és remekül éreztük magunkat! Szívélyes, kedves kiszolgálás, finom ételek, csodás helyszín, tiszta gyönyörű szobák. Mindenkinek szívből ajánlom.
Csaba Litkei
21.11.2023
Gizella Hotel és Étterem
Jelenleg nincs a la carte konyha, de amit menüben lehet kérni, az finom.Céges rendezvényen volunk itt, , a kiszolgálás 5+ *A környék egyébként csodás. A hotel Veszprém egyik legszebb részén van. A vár, a Séd, a környező óvárosi rész kihagyhatatlan program egy túristának.
Balázs Katona
12.11.2023
Gizella Hotel és Étterem
Előző hétvégén volt itt az esküvőnk, minden szuper volt, ajánlom másoknak is!Csodás elhelyezkedés és helyszín, gyönyörű, hangulatos épület és szobák, kedves személyzet, jó ételek és italok.
Várvizi Orsi
08.11.2023
Gizella Hotel és Étterem
3 éjszakát szálltunk meg itt és maximálisan meg voltunk elégedve. A szálloda szép, felszerelt, nagyon jó helyen van, a belváros közepén, pár perces sétával már a várban voltunk. A szobák tiszták, kényelmesek, a reggeli megfelelő volt. Félpanziós sajnos most nem tudnak biztosítani, csak reggeli kérhető, viszont a közelben több kiváló étterem, bisztró is található, pár perces sétára, szóval nem maradtunk éhesek. Az első emeleti, páratlan számozású szobákból nagyon szép kilátás nyílik a várra. Jó szívvel mindenkinek, nagyon kellemes szálloda és tökéletes az ár-érték aránya is :)
Renáta Herczeg
23.10.2023
Gizella Hotel és Étterem
Nagyon jól éreztük magunkat, csodás helyen van a Hotel, a Veszprémi Vár tövében. A teraszon eltöltött vacsorák alkalmával élvezni tudtuk a mesés kilátást. Ezen kívül a személyzet kedvességét és segítőkészségét tudnám kiemelni.
Sára Fehér
17.09.2023
Gizella Hotel és Étterem
A vendég informálása és tájékoztatása nagyon szegényes. Viszont a szakács munkája csillagos ötös.
Zsolt Kerekes
Gizella Hotel és Étterem
Kellemes hely, jól éreztük magunkat.Igazán autentikus, ódon varázs.
Michal Suchánek
Gizella Hotel és Étterem
Very poor breakfast. Servis 0" Coffee machine out of servise.No Coffee in the morning broke your day."
Nikolett Viszt
Gizella Hotel és Étterem
Nekünk nem a szállással volt problémánk. Lakodalmat tartottunk ott, amire a totális káosz volt jellemző. Az étteremvezető/főpincér alkalmatlan a feladatára (tudom hogy, ez volt az első nagyobb rendezvénye, nem így kellett volna, nagyon kisiklott minden) hiába volt ceremóniamester folyamatosan hozzám mint menyasszonyhoz rohangált a kérdéseivel és a panaszkodásával, teljesen elrontva az estét. Állandóan összekevertèk a felszolgálásnál a gluténmentesen étkező vendéget a vegával….3 fő volt speciális étkezési igényű. Ne is menjünk bele, hogy mi lett volna ha a Gluténérzékeny az elé rakott tojásos nokedlit elkezdi enni. Vagy miután már megettem a pörkölt felet jön oda, hogy le egyezteti a konyhán ehetem-e…. Könyörgöm, ez nem vicc, nagyon komoly probléma is lehetett volna… Lakodalmas bőségtálnál először kihordták a tálakat, majd utána a köretet. De mire a köret kiért a tál már kihűlt illetve volt aki addigra már a hússal jól lakott, valamint volt kb 10 fő akinek tányért elfelejtettek vinni, de a bőségtál már előtte volt. Vacsora után a kávé is kaotikus volt, nem mindenkit sikerült megkérdezni kér-e valaki kávét, majd miután felvették a rendelést fel alá rohangaltak a kávéval mert azt sem tudták ki kérte. Laktozmentes kávéra 1 órát várt a vendégünk. Éjfélkor a menü visszatálalásakor nem került köret/kenyér az asztalra sőt tányér és evőeszköz sem csak a húsos tálak és a francia saláta. Természetesen nem ettek belőle, mivel a sok csúszás miatt nem volt senki éhes. Amikor valaki bort kért sikerült bontatlanul kihozni az üveget, majd újabb kört kellett futni a dugóhúzóért. Maradék tortát (megmaradt több mint a torta fele és kb 15 extra vékony szeletet kaptunk vissza egy 55 normál szeletes tortából), süteményt, ételt sokkal kevesebbet kaptunk mint amennyi maradt, éjfélkor hozza sem nyúltak a húsos tálakhoz, amiből 4-et kaptunk vissza, pedig rengeteg volt, köretet nem is kaptunk. Vendégeknek nem tudtunk adni a maradékból pedig szerettünk volna. Panaszomat természetesen személyesen majd részletesebben e-mailben is elküldtem. Senkinek sem ajánlom családi rendezvények főleg nem lakodalom helyszínéül. Ezek csak dióhéjban a problémák. Nem kapsz semmit csak káoszt, de borsos ára az van a semminek. Írom ezt úgy, hogy korábban többször tartottunk/voltunk náluk családi rendezvényen. Ez volt az utolsó.