Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy Köveskál, Zártkert 1174 hrsz, 8274

Gergő Varkoly
06.12.2023
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Csodálatos helyen van, remek kilátással. A tulajdonos úr rendkívül kedves, igazi vendéglátó. Az ételeket nem próbáltuk, csak borozni érkeztünk (kedd este 18:30 körül). A borok finomak, inkább fröccsözéshez ajánlom. Szabadkozott a friss olaszrizling ködössége miatt, de szerintem feleslegesen. A 10 éves olaszrizlinget viszont mindenkinek ajánlom, erőteljes, mandulás. A házi pörkölt mandula pedig zseni!
zoltán zlatóczky
26.11.2023
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Nem egyszerű feljutni, meredek murvás út. A tulaj szeret beszélni, de nem zavaró. Finom volt a kaja, bár azt gondolom egy tányér levesért meglehetősen sokat kellett fizetni. Az asztalra kirakott egy kancsó bort és azt mondta, hogy az elfogyasztott mennyiség alapján számol, nem így történt. A ebéd után vásároltam bort és pálinkát. A helyszínen kissé felületesen számoltam, nem úgy a gazda. Utólag utána számoltam, és elég rendesen át lettem verve. Jóval többet számolt, mint amennyi járt volna. Alsó hangon 4000 ft-al, az én hibám, akkor kellett volna okosnak lenni. A hely amolyan romkocsma hangulatú hely. A történtek miatt nem annyira ajánlom.
Nyakas Tünde
04.10.2023
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Hagyományos és kiadós fogások. Helyi olaszrizling 1, 5 és 10 éves. Zöld veltelini. Pince kóstoló. Házias kiszolgálás. Diófa árnyéka nyújt menedéket a tűző nap elől. Felemelő kilátás a szemközti dombokra. Barátságos kiszolgálás. Ha borozni vágysz, Köveskálról 20 perc séta. Vigyázz, el ne tévedj a szőlők között.!
Lilla dr. Székely
27.09.2023
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Egy igazi csodás különleges hely, a maga egyediségevel es a borász tulajdonos Bácsi személyével. Zárás előtt fel órával estünk be, ennek ellenére kedves emberséges kiszolgálás, pince bemutatás, különleges borok kóstolása, na es az igazi magyar házias ízekről nem is beszélve .Jó hogy létezik ilyen vendéglátás!Top Top a Köveskáli dombokon!
Ákos Liziczai
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Bicajtúrán vacsorázó helyet kerestünk Köveskálon. Egy helyi borteraszos felsorolt pár lehetőséget, köztünk a Bázist is. A netes vélemények alapján elindultunk megkeresni. Megtaláltuk, bár az utolsó 100 méteren kicsit elbizonytalanodtunk, mert csak a Káli Borház tábláit láttuk, ami gyakorlatilag ugyanaz.Barátságos fogadtatásban részesültünk, a bemutatkozás után kiderült, hogy Imre bácsi majdnem földi, tehát hamar megvolt a közös pont. Közben lehívott a pincébe bort kóstolni és amellett, hogy közben is sokat mesélt, Őt is érdekelte kik vagyunk, ami szintén tetszett. Igaz, hogy nem lehet száz féle vagy különleges fogásokból választani, de ezt nem is vártuk és nekünk ez nem is hiányzott. Az érdekes sztorizás mellett házias ízek, csodás panoráma, barátságos helyszín várja az ide látogatót. Egy nyár esti Balaton-felvidéki kiránduláshoz szerintem ilyen hely passzol. Emlékezetes marad az este. Köszönjük.
Andrea Fodor
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Különleges élmény egy eldugott csoda kis helyen,az ételek finomak,a kilátás a Káli medencére csodaszép,de a legkülönlegesebb és az egész hely szíve ,a tulajdonos idős úr aki kedves,szívélyes vendéglátó .Aki egy igazi kockás abroszos ,diófa alatti ebédre /vacsorára vágyik mindenképpen látogassa meg a helyet.
Attila Kondacs
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Káli piknik miatt jöttünk Köveskálra barátokkal, de az igazi 'gasztro' élményt nem a faluban, hanem a Káli borházban találtuk meg. Az igazi házias ételek mellett finom sütemények és a frissen kisült tepertős pogácsa mindenek felett állt. Az olaszrizling mellett a dióágyas pálinkát sem szabad kihagyni, pláne egy jó sült oldalas után. A kiszolgálás kitűnő, nagyon jól éreztük magunkat, biztos hamarosan visszatérünk!
Nóra Kondacsné Bartha
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Messziről érkeztünk a Káli piknikre és estére valami finomat szerettünk volna enni. Legnagyobb szerencsénkre megtaláltuk ezt a csodálatos helyet, ami nem csupán az ételek minősége, hanem mind kiszolgálást, mind a hangulatát tekintve verte a pikniket. A házihazda finom borai, pálinkái és a rendkívül ízletes ételek mellett a tulaj kedvessége és a végén a retro Uazos utazás fantasztikus élmény volt, köszönjük szépen, ide még biztosan visszatérünk!
Alexandra Zsófia Sándor
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
Csak pozitívumokat lehet elmondani a helyről! A tulajdonos és felszolgálónk egyben a 75 éves Bácsi, aki szó szerint megmentett minket a friss, gyümölcsös, ritka finom házi borával, forró tojásos lecsójával, hatalmas adag mákos tésztájával és puha tepertős pogácsájával, miután egy hosszú és fárasztó mászásokkal teli Kéktúra szakasz után éhesen beestünk a borpince asztalai közé. Szentbékkálláról jöttünk, egy szelet zsíroskenyérrel is megelégedtünk volna, ehelyett leültünk a kockásabroszos, autentikus borpince kertjébe egy szuper lakomára. A hely hangulatának, a jó időnek és ízletes étkeknek köszönhetően azon kaptuk magunkat egyszercsak, hogy zár a hely. A konkrét bemutatkozás sajnos elmaradt a Bácsival, de miután elmesélte, hogy alakult ki a Borház neve és mi az ő története, felajánlotta, hogy mivel késő és sötét van, ketten vagyunk lányok és Szentbékkálla csak a szomszédos falu, hazavisz minket a jeepjével. Hitetlenkedve, hogy még vannak ilyen önzetlen, jószívű emberek, a vacsora árához hozzádobtunk még 2 000 Ft-ot és biztonságban eljutottunk a szállásunkig a Bácsi vezetésével. Budapestről meleg szívvel gondolunk Önre és köszönjük a kedvességét! Reméljük, meg tudjuk hálálni vagy legalábbis tovább adni.
Emil Kürthy
Káli Borház - Köveskál Szőlőhegy
IDE EL KELL MENNED!!! Tényleg! Az idős Úrból árad a szeretet és a kedvesség! Látszik, hogy imádja, amit csinál. Csak ajánlani tudom, hisz ételek(házias) isteniek, kiszolgálás kifogástalan, borok is remekek! Árak megfizethető, a panoráma egyedülálló! Köszönjük, hogy megkoronázta a hétvégénk!