LUA Resort Balatonfüred, Anna stny. 5, 8230

LUA Resort

Főoldal - LUA Resort Balatonfüred | Fedezze fel az adults-only szolgáltatásokat kínáló 5*-os szállodát. The View by LUA rooftop bár, LUA Beach. Balatonfüred, ahogyan még nem ismerte.

0687512500
Balatonfüred, Anna stny. 5, 8230

Balázs Kovács
20.11.2023
LUA Resort
Kifogástalan ez a hotel. A szoba kényelmes és tiszta volt, minden a rendelkezésünkre állt, amire szükségünk volt.A személyzet kivétel nélkül nagyon kedves, segítőkészek, és mosolygósok. Ez sokat adott.A wellnes tágas, és tiszta volt, minden megvolt, ami szükséges. Kényelmesek az ágyak, kellemes a gondozott gyepen kényelmes ágyakon pihenni.Nagyszerű, hogy lehetett különböző eszközöket is bérelni. Mi elektromos biciklit béreltünk, nagyon jó volt vele körül járni Tihanyt és Füredet.A takarító személyzet észrevétlenül végezte a munkáját és mindig rendet és tisztaságot varázsoltak a szobában, és kedves volt a részükről a meglepetés csoki is.Mindenkinek ajánlom, akik szeretnének gyerek mentesen időt eltölteni.
Eszter Salamon
11.09.2023
LUA Resort
A vacsora rendelést, illetve az érkezés időpontját előre le kell adni.. aminek gyakorlatilag semmi értelme, mert egy óra üldögélés után sem kaptunk vacsorát, a mellénk később érkező pár (visszatérő vendégek) előbb kaptak enni. Szóvá tettük a pincérnek, aki mindezt azzal intézte el, hogy további szép estét kívánt, kolleganője pedig azt mondogatta, hogy jeleznünk kellett volna, hogy várjuk a vacsorát, amit meg is tettünk, de egy 5 csillagos hotelnél nem gondolnám, hogy ez lenne a normális. Mikor beléptünk az étterembe az asztalhoz kísértek, szerintem ez elég jelzés kellene hogy legyen.A menedzser helyettest megkerestük, ő kedves volt, elnézést kért és felajánlott egy ajándék ebédet másnapra, és egy pohár pezsgőre is megvendégelt. ígérte, hogy elbeszélget a személyzettel, remélem eredményes lesz.
Tünde Magyar
LUA Resort
Sokszor voltam már a Balatonon és sok helyen. Ilyen kiszolgálásban, soha nem volt részem. A szálloda csodálatos, de mégis átgondolt és csupa luxus. Az ételek ízei fantasztikusak. Gratulálok a szakácsnak és a csapatnak akik kiszolgálják a vendégeket! Mindenki kedves és mosolygós. A partszakasz elegáns és kényelmes. Csak néztem a Balatont és ilyen szépnek még soha nem láttam. Igazán jó, hogy felnőtt szálloda és bár imádom a gyerekeket, de valahogy tényleg az az igazi pihenés amikor nem szaladgálnak és kiabálnak a gyerkőcök és nyugi van. Itt tényleg lehet pihenni. Az ágy szuper kényelmes, régen aludtam így ki magam. És bár nem olcsó hely, de megérte, mert még a férjem sem talált semmi kifogásolni valót, pedig ő kritikusan szemléli a dolgokat. Köszönjük, hogy itt lehettünk és biztos, hogy jövünk még!
Bettina Borsodi
LUA Resort
2 éjszakát töltöttünk itt, jól éreztük magunkat, de vannak olyan élményeink, amik rontották az összképet.-isteni az illat, amikor bejön az ember- a szoba tágas, nagyon igényesen berendezett, az ágy is kényelmes, az egyik köntösön azonban több fekete hajszálat is találtam- az ételek változatosak, jó ízűek, azonban azt tapasztaltuk, hogy nem elég gyorsan töltik fel a kínálatot és eleve kis mennyiség van kirakva- az étterem tele van legyekkel, a levesben is találtam egyet, mikor szedtem a vacsoránál, ill. a reggelinél a facsart narancslében is volt. Számomra ez az a dolog, ami elrontotta az 5csillagos élményt.- a wellness szinten designos, nem volt tömeg, azonban sajnáljuk, hogy nincs merülő medence, es felöntések sincsenek minden nap. Nem volt szaunalepedő, mert elfogyott.Összességében szuper hely, a negatív tapasztalatokat építő kritikának szánom, mert a higiéniára ennél sokkal nagyobb hangsúlyt kell fektetni.
Attila Csónaki
LUA Resort
4-én nagyjából 1 millió forintért nyaraltunk itt másodszorra. A szobák és a strand rendben vannak, de nem kitűnőek.Az asztalokat nem gyakran szedik le miközben vacsorázunk.Az vágott mellbe minket, hogy az egyik vacsoránál kértünk a tésztához reszelt sajtot és még egy kis köretet (krumplit). Hoztak krumplit és tésztát, amit nem kértünk és vissza is vitték. A reszelt sajtot háromszor kértük és amire kihozták, kihűlt a tészta. A vacsora végénél volt két furcsa tétel a számlán, rizs és szarvasgombás krumplipüré, egyenként 2000 Ft.-ért.Rákérdeztünk, hogy mit takarnak a tételek, mire közölték, hogy az egy db krumplit és a reszelt sajtot (5 féle sajt benne van árban).Rákérdeztünk a pincérnél hogy mik ezek és miután közölte velünk, azt mondta hogy ezt muszáj felütniük.Miután szóltunk levették a számláról a sajtot (vagy rizst).Biztosan nem leszünk a jövőben itt vendégek és nem is tudom ajánlani senkinek.
Anna Borbély
LUA Resort
Tavaly 5 éjszakára foglaltunk és minden kifogástalanul rendben volt, ezért leugrottunk 2 éjszakéra nosztalgiázni. Sajnos értek csalódások. Az első vacsora az étteremben még rendben volt. A második vacsora a teraszon kiábrándító. Pincérünk kitöltött egy pohár vizet, amikor észlelte, hogy valami van a pohárban. Nagyon helyesen azt elvitte és hozott egy másik poharat, kitöltötte az újabb pohár vizet, majd távozott. Mikor legközelebb arra járt udvariasan jeleztem neki, hogy ezzel a megoldással mi elveszítettünk egy pohárral ebből a drága (1725 Ft/üveg) vízből. Ezt orvosolandó hozott egy újabb üveggel.Aztán ülünk a leszedett asztalnál már vagy 10 perce, de nem kérdezi meg, hogy rendelheti-e a főételt, s mikor jelezzük neki kiderül, hogy legalább 20 percet kell rá várni. Nem kérdezte meg hogyan készítsék el a steaket, azt is nekünk kellett külön mondani. Kértünk két medium well steaket, erre kaptunk egy médiumot és egy véreset, ami ráadásul rághatatlan volt.Nagyon finom a Bizsergő habzóbor, többet is elfogyasztottam belőle, de sajnos a beach teraszon olyat kaptam, ami nem volt rendesen behűtve.Hát ki-ki döntse el, hogy a szálloda kategória besorolását tekintve becsúszhatnak-e ilyen súlyos hibák.
Lívia Nagy
LUA Resort
Weekday Spa Experience-t vettem igénybe, összeségében egy 5 csillagos szállodától többet vártam volna.- A személyzet nem volt a helyzet magaslatán, nem kértek kauciót a köntösért / szauna lepedőért; a wellness recepciós azt mondta, hogy a hotel recepción kellett volna intézni.- A külsős vendégeknek való öltöző koedukált (!) és a szekrényeken nem működnek jól a zárak, ezért a recepciós zárhatja csak be. Ezt szerintem illene javítani egy ilyen modern helyen.- A gőzkabin és az infraszauna nem működött, amikor megérkeztem.- A snack barban lehetne a gyümölcsök mellett pogácsa vagy valami hasonló.- Az egyszemélyes pihenő ágyakon ki vannak feküdve a matracok középen, így nem annyira kényelmesek.- A parkolásért nem kellett fizetni.- A szauna szeánsz szuper volt, de lehetne gyakoribb (főleg hétvégén és ünnepnapon).- A napozó terasz felőli, kívülről nem nyitható ajtót egy kővel oldották meg.- Ahhoz képest, hogy szinte vadonatúj a hotel, láttam a gőzkabinban & máshol is rozsdás alkatrészt- A kinti medence nem volt teljesen tiszta.Összeségében jól éreztem magam, de tényleg többet várnék egy 5 csillagos szállodától.
Andrea Madarász
LUA Resort
Nagyon jól éreztük magunkat! Gyönyörű szálloda kellemes illat mindenhol. Kedves személyzet tágas szép Spa. Külön köszönet Annának a fantasztikus masszázsért:)Egy dolog volt zavaró igaz arról nem a hotel tehet. A varjak a parkba nagyon hangosak voltak már kora reggel, zavarták a pihenést. Amúgy minden ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️