Tatabánya Tatabánya, 2800

Tatabánya



147 Értékelések


Tatabánya Tatabánya, 2800


Az üzletről

Tatabánya | MÁV-csoport |

Funkciók

  • Akadálymentesített parkoló
  • Akadálymentesített mellékhelyiség
  • Mosdó
  • 24 órában rendelkezésre álló tömegközlekedés


Ajánlott értékelések

T B
30.11.2023
Tatabánya
Sajnos jelenleg nincs jó állapotban, elhanyagolt. Rengeteg lépcső van, ami mozgáskorlátozottak számára nagyon rossz. Nem beszélve az egész állomás területén (az ún. Konzum részen is) lévő szemétről. Sokan sajnos emiatt a kitaposott átjárókon a forgalmas 3., 4. esetleg 1., 2., vágányon vágnak át a Vértes Centerhez, vagy éppen a buszjáratukhoz.
Henrietta Horváth
21.11.2023
Tatabánya
2022-ben még itt tartunk, szánalmas. Emellett a felüljáró meghosszabbítása vagy felújítása is jobb esetben 10 év múlva várható, így sokan nem megkerülik, hanem egy kis ösvényen keresztül mennek át a síneken, aminek számos halálos baleset köszönhető. Persze, ez kétoldalú, de egy megyeszékhelynek, egy forgalmas városnak ilyennek kell lennie? Ezen felül a lépcsők nem csak gyalázatosak, de némelyik instabil, semmilyen módon sem akadálymentesített.
János Mizsei
29.10.2023
Tatabánya
Fölöttébb lehangoló. Kosz, rendetlenség mindenütt. Óriási a kontraszt a közeli plázával. 1989, MÁV, 2019, pláza.
Hárpia Gabrihell
14.10.2023
Tatabánya
Tipikus magyar állomás rideg és barátságtalan.Tatabánya vasútállomás Tatabánya városának központi vasútállomása, amelyet a MÁV és a helyi önkormányzat közösen üzemeltet[1] (a város további két megállója a 3 kilométerre található Bánhida megállóhely, illetve az 5 kilométerre lévő Alsógalla megállóhely.A város mai értelemben vett területén 1884. július 15-én indult meg a vasúti forgalom, amikor megnyitották a Kelenföld és Újszőny (ma Komárom) közötti, 92 kilométer hosszú vasútvonalat.[2] Az akkor még önálló Felsőgallának és Bánhidának volt megállóhelye a vonalon,[3] utóbbi a mostani központi állomás helyén állt (tehát nem azonos a jelenlegi Bánhida megállóhellyel).[4] A mai, bevásárlócsarnokként is működő állomásépületet 1988-ban adták át, a peronokra vezető gyalogos felüljáró két évvel később készült el.
Farkas Marta
11.10.2023
Tatabánya
Rengeteg munkalehetőség van a hatalmas ipari parknak köszönhetően.Budapestre könnyen és gyorsan el lehet jutni vonattal.
Caffeine 3
26.09.2023
Tatabánya
Koszos, lepukkant, összetákolt. Ha eső van a tető alatt se maradsz száraz mert tele van lyukkal, még a felüljáróban is hatalmas pocsolyák szoktak állni. Kitörött oldal üvegeket nem pótolják, inkább befoltozzák azzal amit éppen találnak.
Zoltán Török
25.09.2023
Tatabánya
Hát közlekedésre éppen alkalmas és újonnan, tisztán a maga korában és a maga módján biztos szép épület lehetett, de ma már nem nevezhető se tisztának se szépnek. 8) Nem tudom hogy ez a MÁV-ot vagy a várost minősíti, de eléggé gáz. 8)
A. CS
21.09.2023
Tatabánya
Szégyen, gyalázat ez az állomás. Rengeteget kell lépcsőzni, ami idős, beteg embereknek, bőrönddel utazóknak problémás. Elképesztően koszos, lepusztult az egész állomás és környezete. Még így is 150 forintot kérnek a mosdó használatáért, bár akkor sem mennék be oda, ha nekem fizetnének érte.Az egész állomáson látszik, hogy senki nem foglalkozik vele már évtizedek óta, hogy egy kicsit modernizálják, vagy legalább tisztán tartsák.
Imre Probocskai
04.09.2023
Tatabánya
Ez a hely egy szégyen!!Ez a hely minősíti a MÁV -ot!!Elképesztő, hogy egy megyeszékhelynek 2021-ben ilyen vasútállomása van.Az egész hely undorítóKosz, mocsok, bűz, rohadás, beázás nyoma mindenholEzt a helyet azonnal le kellene bontani
Beáta Sipos
02.09.2023
Tatabánya
Késett a vonatom 45 percet a pénztárban nem szóltak pedig akkor vettem a jegyet mikor már 15 perce ezt bemondták. Megvettem a csatlakozási jegyet is amit így természetesen nem értem el. 18:19 után a következő vonat 20:30kor ment. Borzasztó a magyar mav. Röviden írtam le egyébként a problémát más is okozta a pénztárban.

Értékelés hozzáadása

Térkép

Tatabánya, 2800
Tatabánya