Hotel Kitty Miskolc, 1., Pazár István stny., 3519

Hotel Kitty

Hotel Kitty *** Szálloda Miskolctapolcán | Miskolctapolcán a Bükk hegységben, a Barlangfürdőtől 50 méterre! 59 férőhelyes szállás 25 szoba, 100 fős étterem és 100 fős konferencia terem. Természetes környezet, ingyenes wifi.

Miskolc, 1., Pazár István stny., 3519

• Átvétel az üzletben
  • Helyben vásárlás

viktória nagy
03.12.2023
Hotel Kitty
A párommal ültünk be ebédelni. A kiszolgálás gyors és kedves volt, az ételek pedig bőségesek és finomak.Fül és szemtanúi voltunk a steak marha -borjú problémának is, rendkívül kellemetlen volt az anyuka háborgását hallgatni, miután fennhangon vitázott a pincérrel, majd kihívatta a szakácsot, kiszedette a kukából a steak -et hogy lefotózza, aztán hívatta a főnököt majd tőle kérte a panaszkönyvet. A pincér csajszi kivitte nekik, majd csak arra lettünk figyelmesek hogy anyuka ismét ripakodik hogy kikéri magának hogy elé dobják a panaszkönyvet, majd magyarázza hogy neki ne akarják megmagyarázni, ők nem csövesek, nem ilyen helyekre szoktak járni (?). Egyébként a főnök jelezte nekik hogy ők az elsők idén nyáron akik panaszkodnak, de nincs probléma, nem kell kifizetni sem. Rendkívül kellemetlen volt az egész, a másik három asztalnál mindenki elégedetten fogyasztotta az ételt, semmi probléma nem volt, egyedül az ő viselkedésük zavarta meg a kellemes ebédet. Lehet egyébként hogy egy csöves kulturáltabban tudta volna kezelni ezt a problémát.A pincér csajszi valóban nem volt már kedves és mosolygós velük a végére, de nem tudom hibáztatni miután anyuka vérben forgó szemekkel majdnem hogy az asztalt is rá borította volna. Velünk végig kedves és mosolygós volt mindenki, a főnök úr egy félre eső asztalnál ült, ügyeket intézett, azonnal felállt és segített két vendégnek bentebb húzni az asztalt miután eleredt az eső.Én összességében ajánlom a helyet, maximálisan elégedetten távoztunk, és szívesen térünk vissza máskor is!
Teglás Tamás
21.11.2023
Hotel Kitty
- csillag ha van olyan.Vasárnap fűrdés után be űltünk egyet enni.kb. 10 perc várakozás után ki jött egy hölgy mondta hogy nem tudunk enni mert egy 46 fős Lengyel csorort jön és mi már nem férünk bele az idejükbe.A dolog nagyon felháborít .Ez Magyarország nem Lengyelország (Itt magyarok laknak nem Lengyelek)úgy gondolom az én Magyar származásom forintom elsőbséget élvez egy holmi Lengyelel szemben.Nem gondolnám hogy egy Olasz,Horvát, Francia,Angol étterem elküldené a saját lakosát az idegenek miatt.Amikor Covid miatt nem jöttek a külföldiek be,akkor jó volt a Magyar vendég gondolom.Ez nagyon undorító dolog .Ezt úgy hívják megkölönböztetés.Ha nincs kapacításuk még két főre akkkor írják ki hogy zárt rendezvény.Soha az életben nem megyek be ide.És senkinek nem ajánlom
Czirfusz Tibor
26.10.2023
Hotel Kitty
Étteremben szerettünk volna ebédelni. Kihozták a főételt és a számlát .... :D nem ajánlom senkinek. Azért a 2 csillag mert az étel nem volt rossz.
Gabriella Lázár
08.10.2023
Hotel Kitty
Fizetős a parkoló (2000 Ft), egy mosdó használatra se engedtek be… szánalmas.
Csaba Molnár
29.09.2023
Hotel Kitty
Minden szuper❤️kiszolgálás udvarias,ételek finomak és bőségesek, szoba tiszta és komfortos❤️❤️❤️
PeTi L.
29.09.2023
Hotel Kitty
Már a parkolás is lehúzás. 2800.-Ft és blokkot vagy számlat sem kaptunk. Persze hatóság fele jelentve lesz! Bunkó, flegma parkolós srác. Egyébként a parkoló jegyet is külön kellett kérni.Senkinek nem ajánlom!
Peter Lengyel
22.09.2023
Hotel Kitty
Be ültünk ebédelni a családdal.Kiszolgálás gyors volt viszont az étel borzasztó. Elő étel elfogadható viszont a fő fogás ehetetlen volt. Bécsi szeletet (borjú húsból) rendeltem, amikor megjott adtak egy villát és egy vaj kenö kést, nem tudtam fel szeletelni így kértem egy Steak kést. Amikor el kezdtem szeletelni első 2 darab még ehető volt viszont a többi akárhogy próbáltam nem lehetett meg enni, nagyon rágós és egy kicsit nyers volt a hús. Amikor szóltam a pincérek nagyon durván bánt velem pedig csak elomdtam hogy mi a probléma. Ki hívta a szakácsot azt mondta hogy öreg volt a marha, miközben a menün borjú szerepelt. Egyáltalán nem voltak segítőkészek. Elkértem a panasz könyvet amire elég sokat kellet várni. Amikor a pincér hozta a könyvet azt mondta hogy én vagyok az első ebben az évben aki panaszkodik és csak úgy le vágta az asztalra a könyvet és gyorsan el sétált. Soha nem bántak még így velem külföldön se belföldön. Nagyon elszomorito hogy a hölgy egy csepp alázatot vagy megértést sem mutatott inkább nekik alt feljebb hogy merek én panaszkodni.Aki tudja kerülje el messziről.
Antal Horváth
16.09.2023
Hotel Kitty
Párommal kettesben voltunk egy hétvégén! A Hotel nagyon széphelyen van , személyzet nagyon kedves ,mondhatni inkább családias, külön kiemelném Ágnest a konyháról , nagyon aranyos ,olyan anyáskodó! A szoba nagyon szép rendezett tiszta! A barlangfürdő a szomszédságban van ,gyalog 2 perc!
Izabella Fekete
16.09.2023
Hotel Kitty
Nagyon jól éreztük magunkat a párommal. A szobánk szép, tiszta és jó elrendezésű volt. A személyzet minden tagja kedves, segítőkész és figyelmes volt. Félpanzióval foglaltuk a szállást, mindennel meg voltunk elégedve. Finomak és változatosak voltak az ételek.A barlangfürdő 3perc sétára van.Ki akartunk szabadulni a mindennapi mókuskerékből és kikapcsolódni, ami sikerült köszönjük szépen.
Krisztiàn Debreceni
Hotel Kitty
Barlangfürdőbe érkeztünk, megálltunk venni egy teát és egy kávét.A citrom adagoló nemvolt elmosva, teljes ételmaradék, a cukor szóró szintén, a kávéhoz kapott kiskanálról nemis beszélve, másikat kellett kérnünk mert nemvolt elmosogatva rendesen. A mosdót csak a hotel szállói használhatják, de ahogy fogyasztottunk használhattuk miis, de képen nem szeretném mellékelni mi fogadott benne..Tisztaságon lehetne mit javítani.